Postanowiłem założyć temat pod tytułem "Kto ma jaki TUNING?" aby oszacować przy jakim stopniu tuningu jaki jest v-max na danej Katanie więc piszcie tak jak w przykładzie. Uważam że ten temat wszystkim wyjdzie na dobre ponieważ będziemy wiedzieli co jeszcze możemy wymienić aby zwiększyć prędkość swojego skutera.
Katana wr 2002
tuning
wario hebo NG
cylek hebo manston
gaznik 19
kruciec 19
sprzeglo rms racing pro
pasek polini kevlar
zawor stage6
tlumik polini super race
wal BGM EVo
ssanie reczne
filtr powietrza metrakit
vmax nie sprawdzony ale w granicach 110-120
Widać że nie mierzyłeś tego v-maxa. 110-120 bez wymiany przekładni? Chyba żartujesz, jak dla mnie nie możliwe.
Edytowane przez BoniuBOSS dnia 30-10-2007 21:08
aby jechała 120 bez przełożeń to by musiała mieć boże jakie obroty z 16 tys. by starczyło , co jest bez wymiany PC nie do wykonania. Sprawdz v-max za pomocą auta.
049
tak bo taki sportowy moduł zwiększa ilość dostarczanej iskry.... a co za tym idzie zwiększają się obroty.... Ale jest jedno ale..... jeszcze nie widziałem sportowego modułu do katany..........
skoro są sportowe to na darmo nie dostały takiej nazwy. napewno coś dają tylko nikt nie wie ile bo nikt z nas nigdy takiego modułu nie maił..... Jak go kupisz będziesz pierwszy....
Nie ma czegos takiego jak zwiekszanie ilosci dostarczonej iskry. Moduly sportowe pozwalaja na podanie impulsu zaplonowego z wieksza czestotliwoscia, co skutkuje mozliwoscia wejscia na wyzsze obroty. BoniuBOSS jesli nie czujesz takiego momentu ze CDI odcina Ci zaplon (to latwo wyczuc) to nie ma potrzeby wymiany w/w. A ograniczenia obrotow - nawet na modulach sportowych - sa po to, ze dwusuw w teori moze krecic obroty w nieskonczonosc, wiec predzej czy pozniej by sie rozsypal