Siema , panowie pomóżcie , wczoraj z wielkimi trudami założyłem przełożenia od aprili sr di-tech do mojej katany , po prostu za dużo waliłem młotkiem w wałek od przełożenia pierwotnego i mi "spuchł" , to znaczy nie mieścił się w swoje miejsce bloku silnika (czy jak to się nazywa ;p), ale z tym już spoko bo szlifowałem to najdrobniejszym papierem ściernym jaki miałem i się już mieści...ale v-max jaki teraz wynosi na prostej to z biedą 73 ..jak jechałem zaraz po założeniu to było na prostej 80 przez chwile ale zaraz zmalało do 73 i tak ciągnie cały czas(no z górki jest te 80) , a na zablokowanych jeździłem pod 70 coś na moim setupie z podpisu..możliwe że to od rolek ponieważ są już troche starte , tzn. nie kwadratowe ale mają takie wyszlifowane paski na powierzchni w 2 miejscach każda..powiedzcie mi czy jak zmienię te rolki na nówki polini 7,4 g to polecę chociaż te 80 ? , mam wario malossi i ono lubi jak najcięższe rolki , na tych 8 g co mam to zawsze sie zajebiście sprawowało , u mnie na lżejszych to nie wchodzi na obroty tak jak trzeba , za wysokie są na starcie , wyje jak głupi itd. doradźcie mi co jeszcze zrobić oprócz rolek żeby to jechało co najmniej te 80(nie mówię o cylku i gaźniku)..pozdro.
SUZUKI KATANA R ay50 2004r.(LC)
troche z mechaniki w mojej katanie :
-tłumik polini super race
-wariator malossi multivar+rolki malossi 8g
-sprzęgło Tec Evo Racing+niebieskie sprężynki Hebo
-sprężyna dociskowa malossi +40%
-przełożenia od aprili sr
-fajka polini
Opyka :
-stopka boczna IGM
-manetki Hebo niebieskie
-ucięty błotnik
-przyciemnione klosze kierunkowskazów
Ehhh...dokładnie to samo stało się z moimi przełożeniami, też nie mogłem ich włożyć w karter i dodatkowo spuchł mi gwint, i były problemy z przykręceniem kołą.;(Ale nic...czy ten wałek i koło chodzi Ci w miare "luźno"? Mam na myśli to, czy nie zeszlifowałeś tego wałka za mało i on teraz się z trudem obraca, powodując pewną stratę mocy? No i te rolki...hmm, masz sportowy tłumik, teraz wymieniłeś przełożenia, to może spróbuj włożyć lżejsze.
przełożenie się teraz kręci dobrze , w miare lekko jak ręką kręce dzwonem albo kołem ,prawie idealnie ;p ..a co do rolek to próbwałem od 4,2 g do 5,8 g i na każdych słabo ze startem chodź na tych 5,8 już nawet ładnie ale v-max jeszcze gorszy ;/ , ja myśle że te 7,4g co pisałem już w 1 poście będą najlepsze , podpowiadajcie czy coś jeszcze oprócz rolek może mi pomóc
Edytowane przez doberman321 dnia 08-08-2010 23:27
SUZUKI KATANA R ay50 2004r.(LC)
troche z mechaniki w mojej katanie :
-tłumik polini super race
-wariator malossi multivar+rolki malossi 8g
-sprzęgło Tec Evo Racing+niebieskie sprężynki Hebo
-sprężyna dociskowa malossi +40%
-przełożenia od aprili sr
-fajka polini
Opyka :
-stopka boczna IGM
-manetki Hebo niebieskie
-ucięty błotnik
-przyciemnione klosze kierunkowskazów
Moze pasek trzeba kupić nowy. Jak wsadzisz szerszy to v-max powiniem ci sie podnieść.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT v-max 95 Będzie więcej....