Nie mogłem się zabrać za tworzenie tematu lecz w końcu przyszedł ten czas i przepraszam że na sam początek tak długo piszę. Zillionem przejeżdziłem już jeden sezon bez żadnego tuningu jeżdziłem spokojnie nie na pełnym gazie lecz pod koniec zacząłem szaleć i pojawił się dość donośny terkot, strykanie takie regularne niemetaliczne stukanie nie przejmując się tym jakiś miesiąc temu postanowiłem kupić sportowy komin jest to tecnigas next r jestem zadowolony odgłos przyzwoity osiągi też niezłe tylko martwi mnie jedna sprawa przyspieszenie spadło terkot się nasilił skuter strasznie szybko wkręca się na obroty i zaczyna przyspieszać gdy przekroczy 50km/h i już tak jest do 75-80 co może to powodować i wydawać ten terkot proszę o pomoc
Edytowane przez zillion_racing dnia 09-06-2010 21:20
zapowiada się kolejny fajny zillion na razie w trakcie tuningu
myślałem że to sprzęgło się ślizga i terkocze ale po zblokowaniu sprzęgła z dzwonem terkot nie ustaje więc co to może być proszę o pomoc jakieś propozycje co jeszcze mogę zmienić za niewielkie pieniądze
Edytowane przez zillion_racing dnia 12-06-2010 20:42
zapowiada się kolejny fajny zillion na razie w trakcie tuningu
dzisiaj odkręciłem pokrywę przekładni i martwi mnie to że:
1 pod wariatorem jest mokro jest to taki jakby olej o szaro-metalicznej barwie wydaje mi się że powinno być tam sucho co wy o tym myślicie?
2 całe wnętrze przekładni pokryte jest nie wiem jak to nazwać czarnym osadem jakby proszkiem z gumy coś takiego
proszę o pomoc zapowiada się kolejny fajny zillion na razie w trakcie tuningu
proszek proszkiem ale oleju nie powinno być tam ma być suchutko!!
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane
V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO http://bikepics.c...s/cacek14/
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI
nareszcie jakaś pomoc WIELKIE DZIĘKI chłopaki też tak myślałem ale w takim razie mam pytanie
1 ile taki uszczelniacz może kosztować?
2 jak go zmienić czy trzeba rozbierać silnik? jeszcze raz liczę tylko na was
zapowiada się kolejny fajny zillion na razie w trakcie tuningu
Uszczelniacz to groszowa sprawa - pare zł.
Co do wymiany to chyba nie musisz rozpoławiać silnika. Ściągasz tylko wario, wydłubujesz stary simmering i delikatnie wbijasz nowy rórką dopasowaną do średnicy uszczelniacza. Jeśli jednak się mylę to sprostujcie.