Witam mam dyzy kłopot z moja katana ponieważ zepsuł się przed zima i teraz zacząłem jego naprawę wiec kłopot jest taki;;;;
gdy odpalę moja katanę to odpali ale za 4 sekundy gaśnie albo jak dam gazu to też gaśnie dowiedziałem się abym spróbował wymienić zawór membranowy i wymieniłem go i dalej to samo wie ktoś jaki morze być problem bo ja mniemam pojęcia gaźnik i filer wyczyściłem dokładnie POMOCY!!!!!!!!!!!!:(
spróbuj gaznik po regulować
~cylinderolini corsa
~wydech:yasuni r be
~gażnikellorto-metrakit 19
~wał:top racing
~pasekolini race
~wario:hebo ng
~łożyska:skf
~sprzęgło:tec racing
~przełożenia od sr
~dysza 95
vmax nie znany
optyka:
~lusterko f1
~kierownica bmx hebo
~bad look
~nadkole wygładzone
~malowanie czarno-złote
Koniec prac juz nie bawem!!!))
Kuplepiej nowy(używany) gaźnik na allegro za 40-50żł pójdzie i nie będziesz sie walił z odkręcaniem a to na90% wina regulacji że gaśnie
katana-sprzedana
polini sport
hebo np
malossi multivar
rms racing por
hebo hq
arreche 17,5
polini 20-61
malossi 15-40
v-max 120
aerox
malossi sport
yasuni c16
dellorto 17,5
malossi multivar
rms racing pro
dzwon malossi
V-max składanie
A łatwe to nie jest.. wiem bo mój gaźnik tez taką śrubkę posiada..
Możesz spróbować jeszcze punktakiem nabić ostrożnie na śrubce kanalik na płaski śrubokręt i próbować
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suzuki/Katana,AY,50/57221
Owszem prawdopodobnie masz nieszczelny styk króćca z karterami lub z gaźnikiem i szczeliną zasysa powietrze zamiast odpowiednią ilość paliwa.Dlatego gdy dajesz gazu gaśnie.Ewentualnie jeśli nie to co ww. to problem z gaźnikiem.Ja jak rozwiercałem króciec to troche zrypałem robote i musiałem zasilikonować styk króćca z gaźnikiem.
Siemka! Zapewne prawie każdy miał taki problem jak ty że zapiekła się śrubka od Regulacji powietrza!!! Sam miałem ten problem i poradzilem sobie z nim!!!! Wsadziłem gaźnik w imadło wziołem wkrętarke z optymalnie dopasowaną końcówke płaską żeby nie miala luzu na tej śrubie! Nastepnie Ustawiłem wkrętarke na odkręcanie i na poziom pierwszy... przyłożyłem wkretakre i bardzo mocno dociskając aby końcówka przez obkręcenie sie nie rozwaliła śruby zwiększałem moment uderzeniowy czy jak to tam sie zwie Wkrętarka na 1 Poziomie nie odkręcała tylko strzelała działało to na zasadzie pistoletu pneumatycznego!!! co okolo 5-10 sekund zwiekszałem poziom dzięki czemu śrubka wpadała w coraz wieksze wibracje i w końcu popuściła u mnie przy 7 poziomie. po odkreceniu przesmarowałem tą śrubkę i wkręciłem ją z powrotem!! od czasu do czasu żeby nie dopuścić do takiej sytuacji możesz wkręcić o jeden pełny obrót i wykręcić o taki sam abyś nie zmienil regulacji!!
Żeby nie było niedomówień o poziomach dokręcania i odkręcania mam taką wkrętarke:
Nie musi to być koniecznie ta sama wkrętara może być inna aby miała te rgulacje, i trzeba pamietać ze kazda wkrętarka działa z inną siła i inne moga odkręcić przy 2 inne przy 7 jak moja inne przy 15 albo wyżej!!!!
Pozdrawiam
Edytowane przez wander dnia 22-02-2009 21:03
Katana Racing