2 Pytania
|
LMatador |
Dodany dnia 04-10-2008 09:12
|
Stały bywalec
Postów: 465
Data rejestracji: 19.06.08
Pomógł: 3 Skąd: Parczew
Status upomnienia:
|
Mam dwa następujące pytania. Mam dwie oferty sprzedaży tłumików i nie wiem który wybrać. Laser X-Pro i Polini Funky. Oba są używane, lasera trzeba przerabiać bo to z srki, a polini trzeba chyba cos z kolankiem zrobić bo nieco wgniecione jest. Cena za Laser - 200zł a za Polini 100.
Pytanie 2:
Ja i mój kumpel mamy katany ja 2001 on 2002 rok. Ja mam prawie serię i jedzie 75 a on cyl 70, i leovince zx i mu tylko 70 jedzie bo mu coś stuka. Wydaję mi się że to przełożenia blokowane. Skoro tak to znaczy że ja mam je odblokowane? U mnie nic nie stuka. ja za swój skuter dałem 3500. |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 04-10-2008 09:22
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Na pierwsze: bierz lasera będzie lepszy, a laser jest z jakiej apki? z silnika morini czy jakiej?
Na drugie: raczej masz blokowane przełożenia, a u kumpla coś jest po prostu uszkodzone, ale nie jesteśmy wróżkami, co tam może stukać??? Niech powie dokładnie z jakiego miejsca słychać te stukanie.
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
LMatador |
Dodany dnia 04-10-2008 09:35
|
Stały bywalec
Postów: 465
Data rejestracji: 19.06.08
Pomógł: 3 Skąd: Parczew
Status upomnienia:
|
1: Laser jest z Minarelli czyli ta starsza srka, gwizdek trzeba będzie przerobić chyba, bo jest inaczej niż u mnie.
2:Tak raczej z tyłu, u mnie z tyłu oprócz pracy silnika słychać taki miarowy jak by pisk coś jak turbo w samochodzie (u niego jak stuka to aż w tyłku czuć )
Edytowane przez LMatador dnia 04-10-2008 09:37 |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 04-10-2008 09:39
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Ale jeszcze dokładniej by się przydało, niech zdejmie dekiel i będzie wtedy dokładnie słychać co stuka (zreszta nie musi być pod deklem ten stukot) jednak niech to dokładnie sprawdzi
A ten świst to każdy ma
Edytowane przez x1x1x1 dnia 04-10-2008 09:39
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
LMatador |
Dodany dnia 04-10-2008 09:41
|
Stały bywalec
Postów: 465
Data rejestracji: 19.06.08
Pomógł: 3 Skąd: Parczew
Status upomnienia:
|
Aha Wydaję mi się też że nie muszę zmieniać dyszy głównej skoro mam WR? |
|
|
|
matiz333 |
Dodany dnia 04-10-2008 14:07
|
Początkujący
Postów: 109
Data rejestracji: 06.08.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
1.Osobiście proponował bym Laser X-Pro
2.Lepiej niech sprawdzi ten stukot.Gdy u mnie się coś takiego działo odrazu sprawdziłem i okazało sie że łożyska na korbowodzie poszło.Naszczeście odłamki koronki nie zdołały uszkodzić mojego Ital Kita 50 jednak tłok lekko poharatany.Więc radze się upewnić aby nie ponieś większych kosztów. |
|
|
|
LMatador |
Dodany dnia 04-10-2008 15:02
|
Stały bywalec
Postów: 465
Data rejestracji: 19.06.08
Pomógł: 3 Skąd: Parczew
Status upomnienia:
|
Da się jakoś samemu sprawdzić gdzie mam blokady? Mam wersję wr to dyszę główną mam chyba odpowiednią, wario sportowy hebo więc nie ma blokady, tłumik seria, bez blokad. Chyba lecz nie jestem pewnien blokady są jescze na kolektorze i króćcu... A i jeszcze, czy jak mam cylinder 70 to musze sam mieszankę robić? Czy normalnie można olej lać do zbiornika?
Edytowane przez LMatador dnia 04-10-2008 15:14 |
|
|
|
majer93 |
Dodany dnia 04-10-2008 15:19
|
Stały bywalec
Postów: 364
Data rejestracji: 07.08.07
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
laser nie da rady!!!!!! Jak do minarelli to nei przeribisz!!!!!! cylinder zupełnie inaczej ustawiony! wyjdzie ZŁOM!!! Kup tego polini, ale on musi być typowo do morini. Zręszta za tanio, coś w nim musi być nie tak;/ |
|
|
|
LMatador |
Dodany dnia 04-10-2008 15:35
|
Stały bywalec
Postów: 465
Data rejestracji: 19.06.08
Pomógł: 3 Skąd: Parczew
Status upomnienia:
|
No kolanko wgniecione podobno jest...
EDIT:
Więc jaki brać? Bo już sam nie wiem ;/
Używaj opcji "edytuj"!!!!!!!!!!!!!!
Edytowane przez Daniez dnia 05-10-2008 10:48 |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 05-10-2008 10:53
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
Za taką cenę to ja bym wziął...no chyba że jest cały zardzewiały, pognieciony, i ma tak przepaloną watę że wygląda jak popiół to bym nie brał bo byś musiał w niego włożyć jeszcze kasy aby jakoś wyglądał
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
Headhunterz |
Dodany dnia 05-10-2008 13:07
|
Znawca
Postów: 998
Data rejestracji: 10.08.08
Pomógł: 9 Skąd: Gostynin
Status upomnienia:
|
majer93 napisał/a:
laser nie da rady!!!!!! Jak do minarelli to nei przeribisz!!!!!! cylinder zupełnie inaczej ustawiony! wyjdzie ZŁOM!!! Kup tego polini, ale on musi być typowo do morini. Zręszta za tanio, coś w nim musi być nie tak;/
Ja mam Giannelli od minarelki i jest nawet fajnie.
Cała suzuki Katana na części |
|
|
|
LMatador |
Dodany dnia 05-10-2008 14:26
|
Stały bywalec
Postów: 465
Data rejestracji: 19.06.08
Pomógł: 3 Skąd: Parczew
Status upomnienia:
|
Laser jest dobry, tylko go wypolerować dla połysku, a wata wyjęta dla odgłosu ja raczej za laserm jestem, tylko go przerobić, a polini nie widziałem. |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 05-10-2008 15:07
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
jak Wypolerować to potem pomalować bezbarwnym na wysoka temp.
a laser nie jest w chromie ;>? |
|
|
|
LMatador |
Dodany dnia 05-10-2008 15:19
|
Stały bywalec
Postów: 465
Data rejestracji: 19.06.08
Pomógł: 3 Skąd: Parczew
Status upomnienia:
|
No jest chromowany cały, czyli jednak brać lasera? |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 05-10-2008 15:23
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Ja bym brał lasera ;] |
|
|
|
LMatador |
Dodany dnia 05-10-2008 15:26
|
Stały bywalec
Postów: 465
Data rejestracji: 19.06.08
Pomógł: 3 Skąd: Parczew
Status upomnienia:
|
Też tak uważam Podobno lepszy niż Yasuni Z. Dam mechanikowi tylko do przeróbki. |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 05-10-2008 15:32
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
tylko żeby nie zniszczył za dużo chromu żeby nie rdzewiał tam gdzie odpadnie przymaluj na czarno albo srebrno sprayem na wys. temp. ;] |
|
|
|
Headhunterz |
Dodany dnia 05-10-2008 17:56
|
Znawca
Postów: 998
Data rejestracji: 10.08.08
Pomógł: 9 Skąd: Gostynin
Status upomnienia:
|
Można również pomalować sprejem Chromowanym.
Cała suzuki Katana na części |
|
|
|
wander |
Dodany dnia 05-10-2008 21:42
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
spray chromowy nadaje się na "wiocha tuning" to się nie nadaje zupełnie do niczego!!
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 05-10-2008 22:04
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Dokładnie, pomalujesz to, a wystarczy dotknąć to (już po wyschnięciu) i się od razu będzie lepić i rozpuszczać, ślady na tym będą się robić, zwykły pic, szkoda kasy.
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|