o boze...
No dobra , tak grzeje sie, bo tam wszystko pracuje i sie grzeje , nie ma tam zbyt wielkiego chłodzenia. Blokada na przełożeniach , ją wymienisz ii poleci wiecej
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
grzac sie grzeje ale nie az tak gorąco moim zdaniem . sam sie dziwie bo mi po wymianie sprzegła , dzwonu sprzeynek , sprezyny dociskowej grzeje sie jak cholera po przejechaniu 3-4 km jak bym roztlukl jajko to by zaraz gotowe było . jak to odkryje czemu tak sie robi to ci dam znac
A masz wentylator wariatora, czy sam przeciwtalerz?
Suzuki Katana 03'
Cylinder Malossi Sport 70 Port Wał Top Racing Std Wariator - TJT Carrera II Kruciec - Odblokowany Gaźnik - Arreche 19 Przełożenia - Top Racing Sprzęgło - Tec Evo Racing Sprężyna centralna - Top Racing + 30% Łożyska - SKF C4 Teflon Tłumik-Yasuni R
Jak miałem jeszcze seryjną przekładnię bez wlotów powietrza, to pokrywa potrafiła się zagrzać tak, że parzyła przy dotyku. To nie jest nic nadzwyczajnego, szczegulnie w okresie letnim, kiedy temperatury są czasem na prawdę wysokie.
Ściągnięcie jakiejkolwiek blokady zawsze coś da. Szukaj o tym na forum. Temat zamykam.