Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Mam problem z katanka
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 10

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Dexios34 tygodni
MACHoo35 tygodni
Aroni50 tygodni
cineklab52 tygodni
adamek211455 tygodni
dawidzio2870 tygodni
KACPERBA1900118 tygodni
wydrus153 tygodni
valavme161 tygodni
Kamil188 tygodni
pawel57198 tygodni
Dandusiek203 tygodni
Daniez206 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Mam problem z katanka
kakaoweoko
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 29-04-2012 14:23
Awatar

Nowy


Postów: 39
Data rejestracji: 01.03.12
Pomógł: 0
Skąd: Gnieszowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Witam mam problem z moją katanką. wiec tak dziś podchodze sobie do katanki żeby gdzieś się przejechac ;d i nie mogę jej odpalic z rozrusznika z kopnika zapalilem i światła tak dziwnie chodzą i wgl klakson i jak przekręcam kluczyk nie swięcą się kontrolki czy to może być spalony regulator napięcia ? proszę o pomoc..
 
widok100
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 29-04-2012 14:29
Awatar

Początkujący


Postów: 90
Data rejestracji: 13.03.12
Pomógł: 1
Skąd: SIERADZ


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Bezpiecznik sprawdzałeś???
e-fotek.pl/images/85741981032215424157_thumb.jpg
KONDZIONEJRO


Tuning mechaniczny:
-cylinder 70cc minarelli(silnik po przerobkach)
-gaźnik stage6 DELLORTO BLACK 19MM
-króciec ssący motoforce
-sprężyna polini +22%
-rolki 6,5Gr
-pasek malossi special belt
-wariator oryginalny (odchudzony i odrestaurowany)
-przełożenia noname(nie ja wkładałem ale jest 1 obrót kola na 13.5 obrotu dzwonu)
-opony do 140km/h Pirelli(kupione za 30zl para nowe!!).


Tuning optyczny:
-Polowa przedniego plastikuGrin(zobacz foto)
-Ledy(środek-białe, przód i tył czerwone)
-Skuter wydłużony o 38cm i obniżony.


DO ZROBIENIA:
-BADLOOK
-nadkole
-malowanie(nie sprayem)
-BAK zewnętrzny(jeszcze brak pomysłu)
-
 
kakaoweoko
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 29-04-2012 14:31
Awatar

Nowy


Postów: 39
Data rejestracji: 01.03.12
Pomógł: 0
Skąd: Gnieszowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Nie sprawdzałem. a możesz dać może jakieś foto gdzie się ten bezpiecznik znajduję bo mam katankę nie cały rok ..
 
widok100
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 29-04-2012 14:34
Awatar

Początkujący


Postów: 90
Data rejestracji: 13.03.12
Pomógł: 1
Skąd: SIERADZ


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Pod pokrywką. Masz tam akumulator takeczarne pódełeczko i białe. W tym białym masz bezpiecznik 10A. zobacz tam,Smile bo oznaki wskazują jak by sie spalił.
e-fotek.pl/images/85741981032215424157_thumb.jpg
KONDZIONEJRO


Tuning mechaniczny:
-cylinder 70cc minarelli(silnik po przerobkach)
-gaźnik stage6 DELLORTO BLACK 19MM
-króciec ssący motoforce
-sprężyna polini +22%
-rolki 6,5Gr
-pasek malossi special belt
-wariator oryginalny (odchudzony i odrestaurowany)
-przełożenia noname(nie ja wkładałem ale jest 1 obrót kola na 13.5 obrotu dzwonu)
-opony do 140km/h Pirelli(kupione za 30zl para nowe!!).


Tuning optyczny:
-Polowa przedniego plastikuGrin(zobacz foto)
-Ledy(środek-białe, przód i tył czerwone)
-Skuter wydłużony o 38cm i obniżony.


DO ZROBIENIA:
-BADLOOK
-nadkole
-malowanie(nie sprayem)
-BAK zewnętrzny(jeszcze brak pomysłu)
-
 
kakaoweoko
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 29-04-2012 14:34
Awatar

Nowy


Postów: 39
Data rejestracji: 01.03.12
Pomógł: 0
Skąd: Gnieszowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
dobra idę sobie zobaczyc zaraz wracam Smile)Grin
 
kakaoweoko
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 29-04-2012 14:40
Awatar

Nowy


Postów: 39
Data rejestracji: 01.03.12
Pomógł: 0
Skąd: Gnieszowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Dzięki Smile) bezpiecznik;d ile taki może kosztować ??
Edytowane przez kakaoweoko dnia 29-04-2012 14:49
 
widok100
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 29-04-2012 14:50
Awatar

Początkujący


Postów: 90
Data rejestracji: 13.03.12
Pomógł: 1
Skąd: SIERADZ


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
W środku przechodzi taki metalowy precić,Wink jeśli przerwany to znaczy że jest spalony.
2zł max idz do jakiegos elektrycznego to ci za 50 groszy dadzą
Edytowane przez Aroni dnia 05-05-2012 23:41
e-fotek.pl/images/85741981032215424157_thumb.jpg
KONDZIONEJRO


Tuning mechaniczny:
-cylinder 70cc minarelli(silnik po przerobkach)
-gaźnik stage6 DELLORTO BLACK 19MM
-króciec ssący motoforce
-sprężyna polini +22%
-rolki 6,5Gr
-pasek malossi special belt
-wariator oryginalny (odchudzony i odrestaurowany)
-przełożenia noname(nie ja wkładałem ale jest 1 obrót kola na 13.5 obrotu dzwonu)
-opony do 140km/h Pirelli(kupione za 30zl para nowe!!).


Tuning optyczny:
-Polowa przedniego plastikuGrin(zobacz foto)
-Ledy(środek-białe, przód i tył czerwone)
-Skuter wydłużony o 38cm i obniżony.


DO ZROBIENIA:
-BADLOOK
-nadkole
-malowanie(nie sprayem)
-BAK zewnętrzny(jeszcze brak pomysłu)
-
 
Skrobi
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 30-04-2012 12:29
Awatar

Początkujący


Postów: 55
Data rejestracji: 01.11.08
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Witam pozwolę sobie odświeżyć temat. Ponieważ mam Podobny problem. Gdy chce odpalić moja katanę to tylko noznie i po jakiś 20 kopnięciach zaczyna łapać. i odpala. sprawdziłem i mam dobry ten bezpiecznik. i pytam czy wina może być słaby akumulator ze tak długo muszę kopać? (katana 00' stara buda, ciecz)
 
widok100
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 30-04-2012 12:40
Awatar

Początkujący


Postów: 90
Data rejestracji: 13.03.12
Pomógł: 1
Skąd: SIERADZ


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Jak tyle musisz kopać to masz inny problem.

Posprawdzaj styki, przeleć miernikiem, zobacz kable wszystkie.
Posprawdzaj wszystko.
e-fotek.pl/images/85741981032215424157_thumb.jpg
KONDZIONEJRO


Tuning mechaniczny:
-cylinder 70cc minarelli(silnik po przerobkach)
-gaźnik stage6 DELLORTO BLACK 19MM
-króciec ssący motoforce
-sprężyna polini +22%
-rolki 6,5Gr
-pasek malossi special belt
-wariator oryginalny (odchudzony i odrestaurowany)
-przełożenia noname(nie ja wkładałem ale jest 1 obrót kola na 13.5 obrotu dzwonu)
-opony do 140km/h Pirelli(kupione za 30zl para nowe!!).


Tuning optyczny:
-Polowa przedniego plastikuGrin(zobacz foto)
-Ledy(środek-białe, przód i tył czerwone)
-Skuter wydłużony o 38cm i obniżony.


DO ZROBIENIA:
-BADLOOK
-nadkole
-malowanie(nie sprayem)
-BAK zewnętrzny(jeszcze brak pomysłu)
-
 
KloceQ
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 30-04-2012 13:02
Awatar


Coś wiem


Postów: 292
Data rejestracji: 23.07.11
Pomógł: 7
Skąd: Strzyżów k. Rzeszowa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Jaki masz przebieg? Mi się zdaje ze to coś z cylkiem. Kompresje sprawdzałeś?
Derbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku Grin
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h
 
suzun
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 30-04-2012 14:35
Awatar


Doradca


Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6
Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
albo sprawdz czy masa jest dobrze dokrecona do karteru
Suzuki Katana RRR LC 2000r.

Tuning Mechaniczny

~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~

Tuning Optyczny

~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~
 
valavme
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 30-04-2012 14:41
Awatar


Znawca


Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16
Skąd: Komarówka Podlaska


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
może gaźnik zapchany, albo nie wyregulowany l ub ssanie nie dziala
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE




Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***

Tun Wizualny

***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***


Plany 2013r. Smile
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON
 
Skrobi
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 30-04-2012 17:21
Awatar

Początkujący


Postów: 55
Data rejestracji: 01.11.08
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Nie mam miernika żeby przelecieć styki Cylek mam po szlifie z 600km może przejechane. i gaźnik na pewno niewyregulowany. bo posiadam 17.5 arreche z dysza w zestawie co jest (chyba 60) i mechanik stwierdził jeśli króćca niewymiennie to nie pójdzie wyregulować. Ssanie jak sprawdzić czy działa? Bo jak była niższa temp to niechodził na wolnych obrotach na zimnym silniku. To chyba raczej ssanie.

Odświeżam może ktoś doradzi czy rozwiercić ten króciec?
Edytowane przez Skrobi dnia 01-05-2012 21:53
 
Skrobi
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 05-05-2012 16:49
Awatar

Początkujący


Postów: 55
Data rejestracji: 01.11.08
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Odświeżę, ponieważ dzisiaj włączyłem pół dnia z katana. wyczyściłem gaźnik króciec. i resztę osprzętu z syfu. i mimo wielu prób utrzymania katany na wolnych obrotach jest niemożliwe. Pytam po raz kolejny może w końcu mi ktoś odpowie, czy jak wymienię ssanie to się zmieni, czy jednak ta dysza (60) jest winna i niemożna odpowiedniej mieszanki dobrać.? Może w końcu się ktoś zlituje i mi pomoże bo nie chce nowego tematu zakładać. Pozdrawiam Skrobi
 
Szalinkofura
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 05-05-2012 18:35
Awatar


Znawca


Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11
Skąd: Kraków


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
ja miałem też podobnie tylko ze mi katana nie chciała odpalac i gasła na wolnych to rozkrecilem ssanie przeczysciłem i tam ten tloczek był zasniedziały to papierem sciernym 2000 lekko przetarlem w srodku pedelkiem i benzyna wyczysciłem i duzo lepiej teraz jest Smile
 
makaron
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 05-05-2012 22:24
Awatar


Coś wiem


Postów: 205
Data rejestracji: 23.12.10
Pomógł: 1
Skąd: Pruszcz Pomorski :D


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
A kompresje masz?


lh3.googleusercontent.com/-fsdgfjtL5XI/UTzTOKtaJFI/AAAAAAAAAZo/DgLi8QtSQY4/s640/Bez%25C2%25A0tytu%25C5%2582u.jpg

Suzuki Katana 03'

Cylinder Malossi Sport 70 Port
Wał Top Racing Std
Wariator - TJT Carrera II
Kruciec - Odblokowany
Gaźnik - Arreche 19
Przełożenia - Top Racing
Sprzęgło - Tec Evo Racing
Sprężyna centralna - Top Racing + 30%
Łożyska - SKF C4 Teflon
Tłumik-Yasuni RCool

V-Max - 90+
 
Aroni
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 05-05-2012 23:45
Awatar


Moderator


Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77
Skąd: ok. Wodzisławia śl


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
A sprawdziłeś chociaż zawór membranowy? Ssanie też możesz sprawdzić czy się nie zacięło.
 
Skrobi
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 06-05-2012 20:11
Awatar

Początkujący


Postów: 55
Data rejestracji: 01.11.08
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Kompresja jest. Nie jestem specem od mechaniki i spytam jak sprawdzić zawór czy dobrze działa i ssanie czy się nie zacięło? mam elektryczne dodam .
 
roogat
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 06-05-2012 20:29
Awatar


Znawca


Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7
Skąd: Tychy


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
zawór nie może mieć żadnych szparek dziurek itp musi być szczelny Pfft
Coolkatana AY50 Performance 1999 rok GrinCool

*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition

*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! Pfft
 
Szalinkofura
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 06-05-2012 22:00
Awatar


Znawca


Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11
Skąd: Kraków


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Skrobi ssanie to rozbierz trzyma jedna srubka wiec nie problem i zobacz czy ten tłoczek lekko chodzi i przeczysc wgl cale ssanie i tam w srodku tez tylko benzyna a jak tłoczek ciezko chodzi to przeczysc go papierem sciernym 2000 ja tak zrobilem i zmiana zauwazalna
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Problem v-max Tuning Mechniczny 4 16-06-2015 23:42
Problem, wysokie obroty niski v-max Eksploatacja i naprawa 3 07-09-2014 22:58
problem dotyczący podcisnienia Eksploatacja i naprawa 1 01-09-2014 12:15
problem z wariem polini Ogólne 1 22-08-2014 21:47
problem Eksploatacja i naprawa 1 21-08-2014 18:58
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki