Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Brak ssania i rzecz o wariatorze, Estilete na Morini
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 14

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil 1 dzień
Dexios35 tygodni
MACHoo36 tygodni
Aroni51 tygodni
cineklab53 tygodni
adamek211456 tygodni
dawidzio2871 tygodni
KACPERBA1900120 tygodni
wydrus154 tygodni
valavme162 tygodni
pawel57199 tygodni
Dandusiek205 tygodni
Daniez207 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Brak ssania i rzecz o wariatorze, Estilete na Morini
mille
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 14-04-2012 17:22
Awatar

Nowy


Postów: 7
Data rejestracji: 10.04.12
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Poprzedni problem z zatartymi lagami niedługo zostanie rozwiązany.
Pojawił się za to kolejny:
brak ssania. Po odpaleniu praktycznie gaśnie przez pierwsze 2-3 minuty.
Rozebrałem dziś wszystkie wtyczki, poczyściłem, pomierzyłem prądy i:

www.irbk.user.icpnet.pl/estilete/ssanie/IMG109.jpg

Jak prawidłowo powinna to wyglądać:
-do ssania prąd powinien płynąć w momencie przekręcenia kluczyka czy dopiero po odpaleniu?
-skąd płynie prąd do ssania?
-wyjąłem ssanie, wygląda ok. Czytałem jak je sprawdzić ale nie zrobię tego dopóki wiem że nie dostaje prądu.

www.irbk.user.icpnet.pl/estilete/ssanie/IMG107.jpg

badanie wiązki zakończyłem na wtyczce widocznej z prawej strony na zdjęciu powyżej. Dalej wiązka najprawdopodobniej biegnie do silnika.
Nie mogę w niej pomierzyć prądu przy pracującym silniku bo musi być złączona.

Druga cześć mojego pytania dotyczy wariatora. Na chwile obecną moje Estilete ma oryginalny 9 letni tłumik z kiszką. Osiąga 55 km/h.
Pomyślałem ze zanim zajmę sie tłumikiem zdejmę tulejkę z wario bo pewnie jest skoro mam takie osiągi.

www.irbk.user.icpnet.pl/estilete/ssanie/IMG115.jpg

Z braku czegoś do zblokowania zebów nie podjąłem próby odkręcenia, a przede wszystkim dlatego że ja tam nic nie widzę pomiędzy.
Jest tam tulejka?

A jeśli jej nie ma to czy 55 km/h na zblokowanym tłumiku i zdjętej blokadzie z wario to normalny wynik?
Silnik odpala bardzo ładnie z rozrusznika pomimo braku ssania i przyśpiesza nieźle do tych 55 km/h
Edytowane przez mille dnia 14-04-2012 17:22
 
roogat
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 14-04-2012 17:46
Awatar


Znawca


Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7
Skąd: Tychy


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
To jest ta sama instalacja co w katanach Pfft
http://suzuki-kat...p?cat_id=3 [instalacja elektryczna]
Edytowane przez roogat dnia 14-04-2012 17:46
Coolkatana AY50 Performance 1999 rok GrinCool

*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition

*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! Pfft
 
suzun
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 14-04-2012 19:26
Awatar


Doradca


Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6
Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
ssanie włacza sie dopiero gdy silnik zaczyna pracować
gdy ssanie nie działa mogła Ci sie biala kostka za czachą na przodzie rozwalić lub rozgrzac i sie rozpasc
Suzuki Katana RRR LC 2000r.

Tuning Mechaniczny

~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~

Tuning Optyczny

~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~
 
mille
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 14-04-2012 19:27
Awatar

Nowy


Postów: 7
Data rejestracji: 10.04.12
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
o wielki dzięki, nie wiem czemu nie znalazłem.
Trochę jest jednak inna.
Jeśli ssanie jest jednocześnie zaworem sterowanym bimetalem w jednej obudowie to czy można zasilić je prądem stale o ono powinno wyłączyć się po nagrzaniu? (z pominięciem wiązki)
 
suzun
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 14-04-2012 19:32
Awatar


Doradca


Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6
Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
wydaje mi sie ze jest automatycznie sterowane i po pewnym czasie samo sie wylacza lub wlasnie po rozgrzaniu
Suzuki Katana RRR LC 2000r.

Tuning Mechaniczny

~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~

Tuning Optyczny

~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~
 
mille
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 14-04-2012 20:07
Awatar

Nowy


Postów: 7
Data rejestracji: 10.04.12
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Czyli prąd płynący do ssania nie jest niczym sterowany, można powiedzieć ze ssanie jest samowystarczalne i można je podłączyć samodzielnie, dobrze rozumiem?

suzun: "czacha" to gdzie? pod zegarem? jeszcze nie ogarniam wszystkich grypsówWink

a druga część pytania z pierwszego postu Cool choćby w dwóch słowach
Edytowane przez mille dnia 14-04-2012 20:52
 
suzun
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 14-04-2012 21:29
Awatar


Doradca


Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6
Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
przednia czacha to caly plastik przedni tam gdzie sa soczewki grill itp caly przod oo
Suzuki Katana RRR LC 2000r.

Tuning Mechaniczny

~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~

Tuning Optyczny

~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~
 
Aroni
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 15-04-2012 11:41
Awatar


Moderator


Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77
Skąd: ok. Wodzisławia śl


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ja też tam nie widzę żadnej tulejki dystansowej między wariem a przeciwtalerzem, więc raczej jest już ściągnięta. A tak w ogóle nie musisz niczym blokować ząbków przeciwtalerza, żeby to odkręcić, wystarczy klucz 32 i chyba 17. Większym łapiesz za zabierak na wale, a mniejszym odkręcasz nakrętkę. Prosta sprawa. A skuter jedzie tak wolno pewnie dla tego, że ma zalokowane przełożenia.
 
mille
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 15-04-2012 20:33
Awatar

Nowy


Postów: 7
Data rejestracji: 10.04.12
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Czyli wario zostawiam i skupie się na tłumiku.
Temat zblokowanych przełożeń znam ale liczę na to że z innym tłumikiem osiągnę chociaż te 65km/h na seryjnych przełożeniach. Ponoć sie daSmile
 
suzun
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 15-04-2012 20:54
Awatar


Doradca


Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6
Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
na seryjnych przelozeniach i dorbym setupie mozesz osiagnac 80km/h seryjne przelozenia przekladaja sie na v-max
Suzuki Katana RRR LC 2000r.

Tuning Mechaniczny

~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~

Tuning Optyczny

~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~
 
qscvbe
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 15-04-2012 21:16
Awatar


Doradca


Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9
Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
na serujnych przełożeniach to góra 70 i ani grama więcej, chyba że nie wiem z jakim setemSmile
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com
 
roogat
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 15-04-2012 21:52
Awatar


Znawca


Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7
Skąd: Tychy


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No chyba że masz movistar Pfft Tam były odblokowane wtórne Grin
Coolkatana AY50 Performance 1999 rok GrinCool

*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition

*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! Pfft
 
Szalinkofura
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 15-04-2012 22:13
Awatar


Znawca


Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11
Skąd: Kraków


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
ja na seryjnych zabllokowanyh i full seri cislem 78 Smile
 
Chemperr_Katana
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 15-04-2012 22:13
Awatar


Doradca


Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21
Skąd: Bełzyce- koło Lublina


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
to jest estilete a nie katana. nie ma wersji movistar. ssanie można sprawdzic czy działa podłączając bezpośrednio do aku. ten [cenzura]ek powinien sie wysunąć. blokady nie masz.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special


optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej....
 
roogat
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 15-04-2012 22:25
Awatar


Znawca


Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7
Skąd: Tychy


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Aha no tak temat od estilete sorka xD
Coolkatana AY50 Performance 1999 rok GrinCool

*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition

*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! Pfft
 
mille
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 16-04-2012 20:33
Awatar

Nowy


Postów: 7
Data rejestracji: 10.04.12
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Chemperr_Katana: po wyjęciu ssania (odłączone, zimne) bolec był dość znacznie wysunięty.
Mniej więcej jak na katalogowym zdjęciu:

www.heavy-tuned.de/images/produkte/i72/722736-e-choke-morini-2.jpg

Czyli to jest pozycja ssanie-off i po dostarczeniu prądu (po pewnym czasie) powinien sie wysunąć mocniej?
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak mocy po zmianie cylindra. Eksploatacja i naprawa 2 04-07-2019 22:39
Kabelki, kabelki i brak ładowania... Eksploatacja i naprawa 5 16-04-2016 11:28
Brak iskry!! Eksploatacja i naprawa 3 04-04-2016 13:41
Wydech yasuni r kevlar p/g z mocowaniem morini Sprzedam 2 27-09-2015 16:01
chwilowy brak mocy Eksploatacja i naprawa 1 28-02-2015 21:55
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki