Problem po dotarciu.
|
Graffer |
Dodany dnia 30-03-2012 22:43
|
Nowy
Postów: 35
Data rejestracji: 04.02.12
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Siemka . Moja kati, przed dotarciem szła powyżej 70.;D
Ale po dotarciu była seria napraw.
No i dzisiaj mierzyliśmy z tatą autem i najwięcej 55.km/h
Wiem że mogłęm c[cenzura]owo dotrzeć.
Ale sęk w tym. Jak to naprawić na domowy sposób.? |
|
|
|
valavme |
Dodany dnia 30-03-2012 22:52
|
Znawca
Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16 Skąd: Komarówka Podlaska
Status upomnienia:
|
Gaźnik chociaż wyregulowany?
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE
Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON |
|
|
|
Graffer |
Dodany dnia 30-03-2012 22:54
|
Nowy
Postów: 35
Data rejestracji: 04.02.12
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
valavme napisał/a:
Gaźnik chociaż wyregulowany?
Tak. u mechaniora jeszcze wczoraj.
Na ciepłym odpala za 1.
Na zimnym 3-4
Więc kondycja nie taka zła.;d |
|
|
|
dawidzio28 |
Dodany dnia 30-03-2012 22:58
|
Znawca
Postów: 1071
Data rejestracji: 01.11.11
Pomógł: 10 Skąd: Żmiąca koło Limanowej
Status upomnienia:
|
Dolewałeś oleju dodatkowo do paliwa???? Mógl się poprostu przytrzeć xDDD
Edytowane przez dawidzio28 dnia 30-03-2012 22:58
Suzuki Katana AY 50cc LC 99r
MECHANIKA
~Hebo Manston Replica70cc Porting by Redus~
~Porting karterów by Redus
~Wał Top Racing Evo NG
~Wydech Athena Racing
~Gaźnik Stage6 R/T PWK 24 mm
~Kruciec Motoforce Racing nad koło
~Zawór Tec Sport
~Łozysko igiełkowe PSYCHIC
~Czujnik temp. Stage6
~Wario Polini Speed Control
~Łożyska wału SKF uczelniacze KOK
~Przełożenia Malossi 15/40
~Sprzęgło Hebo Racing(czerwone spreżynki)
~Centralka Malossi czerwona
OPTYKA
~Lotka od WR
~Felgi od nowej budy
~Polerka pompy wody
~Lampa Revo Lexus Style Black
~Polerka klamek ham.
~Przedłużka Home Made
~Nakładki Stage 6 czarne
~Lusterko STR8 F1 carbon
~Węże chłodnicze Motoforce zbrojone przeźroczyste
~Gazbox Stage6 chrom
~czerwone przewody paliwowe
~Kartery malowane proszkowo na czarno by Marcepani
~Detale malowane proszkowo na czerwono by Marcepani
V-Max NIEZNANY
PLANY
Cały czas coś do przodu
|
|
|
|
Graffer |
Dodany dnia 30-03-2012 22:59
|
Nowy
Postów: 35
Data rejestracji: 04.02.12
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Nie . Olej jest w zbiorniczku oddzielnym. ; D
A czy planowanie głowicy ma coś do rzeczy.? |
|
|
|
orzelek01 |
Dodany dnia 30-03-2012 23:26
|
Doradca
Postów: 623
Data rejestracji: 18.10.09
Pomógł: 17 Skąd: Kielce
Status upomnienia:
|
Głowe se splanuj ;PP żadne planowanie głowicy ! Kup nowe pierścienie załóż na ten tłok. i dotrzyj to przez jakieś 50-70 km . I będzie git
I Love STUNT <3 ! |
|
|
|
Dandusiek |
Dodany dnia 31-03-2012 00:47
|
Moderator
Postów: 1090
Data rejestracji: 05.06.09
Pomógł: 25 Skąd: Gdańsk
Status upomnienia:
|
Dobra dobra, wy się tutaj rozpędzacie a nie wiadomo co on tam ma w swojej Katanie. Wszystko serie masz czy jakiś tuning masz oprócz cylka. Odrazu mówię, że zapewne masz blokowane przełożenia i dlatego ten mały v-max.
Pozdrawiam.
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
Fotki Suczki:
https://picasaweb...OOujM-DYQ#
http://bikepics.c...95/98ay50/
Przyśpieszenie mega - rakieta.
V-max 95-100 km/h.
|
|
|
|
Graffer |
Dodany dnia 31-03-2012 14:36
|
Nowy
Postów: 35
Data rejestracji: 04.02.12
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
damian0395 napisał/a:
Dobra dobra, wy się tutaj rozpędzacie a nie wiadomo co on tam ma w swojej Katanie. Wszystko serie masz czy jakiś tuning masz oprócz cylka. Odrazu mówię, że zapewne masz blokowane przełożenia i dlatego ten mały v-max.
Pozdrawiam.
Pierścienie były wymieniane.
A co do planowania głowicy to wtedy zmniejsza się komora spalania mam racę.?
Wszystko seria --> chyba że tamten gościu o czymś mi nie powiedział. Tak to to jest leo vince zx komin. |
|
|
|
makaron |
Dodany dnia 31-03-2012 17:32
|
Coś wiem
Postów: 205
Data rejestracji: 23.12.10
Pomógł: 1 Skąd: Pruszcz Pomorski :D
Status upomnienia:
|
Opisz dokładnie co było zmieniane podczas naprawy. Może być, że masz blokade na wariatorze.
Suzuki Katana 03'
Cylinder Malossi Sport 70 Port
Wał Top Racing Std
Wariator - TJT Carrera II
Kruciec - Odblokowany
Gaźnik - Arreche 19
Przełożenia - Top Racing
Sprzęgło - Tec Evo Racing
Sprężyna centralna - Top Racing + 30%
Łożyska - SKF C4 Teflon
Tłumik-Yasuni R
V-Max - 90+ |
|
|
|
Graffer |
Dodany dnia 01-04-2012 18:17
|
Nowy
Postów: 35
Data rejestracji: 04.02.12
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
makaron napisał/a:
Opisz dokładnie co było zmieniane podczas naprawy. Może być, że masz blokade na wariatorze.
Splanowana była głowica i wymieniona uszczelka pod cylkiem.
To wszystko.;d
wcześniej jeździł po 80 km/h coś koło.
Bo mój kolega miał piaggio liberty i na liczniku miał 70 + (bo już więcej nie było)
I brałem go jak chciałem. |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 02-04-2012 17:16
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Jak głowica była splanowana to powinien lepiej chodzić, oczywiście przy założeniu, że wszystko inne jest w dobrym stanie no i ciśnienie nie jest za wysokie, co jednak byś oczywiście zauważył. Tak więc sprawdź stan cylka, tłoka i pierścieni przede wszystkim. |
|
|