A wiec tak...katana przestała palić i jeździć i spaliny zaczęły dziwnie pachnieć wiec zamówiłem uszczelki i wymieniłem ta pod głowica i ta od strony kartera za cylindrem..ale po skręceniu wszystkiego zalaniu wody ściskając wąż od wody sączy mi się woda ze szpilki tej od cylindra a dokładnie spod tej nakrętki co zakręca juz głowice i wszystko. Zamówiłem nowy cyl tłok pierścienie nowa głowica nowe uszczelki wczoraj to złożyłem i dalej du**. Woda ze szpilki sie dalej sączy..i dalej nie odpala. Dodam ze palcem zatykam wylot od świecy i kopie..i tak jakby wogole nie mial kompresji na nowych częściach...tyle siana juz poszło w to go***..i nie wiem co robić dalej..może macie jakiś pomysł ??
A wie ktos moze z ktorej strony powinien byc ten metalowy "dzyndzel" od uszczelki pod głowica?? czy to nie ma rożnicy ??
Edytowane przez speedy1wrx dnia 19-08-2011 13:01
jak patrzysz na świece po lewej str
jakieś stuki jakieś puki to suzuki
mega tuning mechaniczny
olini sc
:komplet przeło od sr
i v max 75-80 km\h cyl seria
A możliwe jest to ze jeżeli mam założona w druga stronę to właśnie dlatego ta woda się sączy??
A wiec obróciłem ta uszczelkę bo była w zła stronę...ale nic nic nic..dalej woda sie sączy spod nakrętki na szpilce..jakieś sugestie??
Edytowane przez speedy1wrx dnia 19-08-2011 18:14
jak ci się sączy to weż w tym miejscu co sie sączy w dziórę daj silikonu czerwonegop skręć nie powinno ciec jakieś stuki jakieś puki to suzuki
mega tuning mechaniczny
olini sc
:komplet przeło od sr
i v max 75-80 km\h cyl seria
No jest to pewna opcja...no ale nie bardzo chce babrać to sylikonem..na sylikon to można było komarynki stare składać...no ale ten sylikon to chyba jedyna opcja jaka mogę jeszcze zastosować bo już nie mam żadnego pomysłu dlaczego ta woda cieknie..
Co ci da silikon?? że ci na podłogę w garażu nie będzie ciekło?? Przecierz to nie rozwiąże problemu z tym że nie chodzi. Masz jakąś nieszczelność i komprecha ci ucieka więc zajmij się kompresją a nie cieknięciem na podłogę. Zobacz czy w płynie nie ma benzyny oleju i czy go nie ubywa.
No to masz gdzieś cholerny przeciek... W ogóle nie czujesz ciśnienia w cylku przy kopaniu? Przy nowym cylku, tłoku i pierścionkach nie ma takiej opcji. Jakby to ująć... Twój problem nie powinien mieć miejsca w sytuacji, gdy masz dobry sprzęt i wszystko dobrze złożyłeś... Normalnie powiedziałbym Ci, że głowica pewnie jest nie równa w okolicy tej szpilki i jest przeciek. Jeśli chodzi o komprechę, to cylek musiałby być zatarty, mieć złe pierścienie, albo duża nieszczelność między głowicą a cylem (ale wtedy cały cyl zapełniony był by cieczą).
Bardziej wątpię w to, że to umiejętnie złożyłeś i posprawdzałeś, i dlatego teraz wynikają z tego problemy. Dlatego proponuję Ci narazie rozebrać jeszcze raz trochę ten silnik, zrobić kontrolę wszystkich cześci i dobrze wszystko poskładać.
Edytowane przez Aroni dnia 23-08-2011 22:42