odchudzenie sprzęgła
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 16-05-2011 17:27
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
Siema. z nudów wpadłem sobie na taki pomysł zeby odchudzić sprzęgło. tzn jakoś zeszlifować trochę te ramienie na których sa okładziny. Przypomniałem sobie ze sportowe sprzęgła są lżejsze od orginalnych. Co wy na to?
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 16-05-2011 18:50
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Nie sądzę żeby to coś dało. Nawet jak będzie lżejsze, wyjdzie na to samo. Ale pewnie też nie zaszkodzi, jeśli się je spiłuje (w granicach rozsądku). |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 16-05-2011 18:53
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Owszem, jest takie coś możliwe pod jednym warunkiem - musi to być precyzyjna robota bo w przeciwnym razie możesz sobie narobić tylko problemów z motem. |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 16-05-2011 19:01
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Fakt, musiała by to być precyzyjna robota, bo źle wyważone sprzęgło będzie robiło mocne drgania i nie pożyje za długo. I w ogóle, przy sportowych sprzęgłach nie liczy się waga jak już wcześniej napisałem, tylko jakość okładzin (współczynnik tarcia), jakość wyrobu szczęk i całego sprzęgła, jego wytrzymałość, odporność na temperaturę, możliwości samochłodzenia...Takie pierdoły, ale tego nie da się przerobić. A waga to pewnie różnica wynikająca z różnicy użytych materiałów do wyrobu owych sprzęgieł. |
|
|
|
Luki |
Dodany dnia 16-05-2011 19:07
|
Początkujący
Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
najdokładniej może na tokarce...
Suzuki Katana AY WR 2006 rok. LC
Tuning:
Wał Top Racing NG Evolution
Nowe łożyska i uszczelniacze
Cylek Tec
Centralka Metrakit +22
Jakieś tam rolki
Polerka komory korbowej
V-max 70 km !! |
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 16-05-2011 22:51
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
Dobra. Dzieki Aroni. Wiem że to precyzyjnej roboty trzeba. Ale nie ma to sensu. Lepiej sobie jest kupić już sprzęgiełko : ) Do zamknięcia.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|