A przede wszystkim większa dysza. Stożek przepuszcza więcej powietrza, więc potrzebna jest większa dysza, żeby było więcej paliwa w mieszance. Ale licz się ze wzrostem spalania przy tej wymianie.
Sama dysza nic nie da. potrzebna jest też regulacja. wcale nie zdziwiłbym sie jak miałbys problemy z wyregulowaniem. ja nie byłem w stanie założyć stożka bo mam urobioną śrubkę od mieszanki. Kolega ma zilliona i też ma urobioną.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT v-max 95 Będzie więcej....
Tak samo jak i kręcenie śróbkami... Wymiana dyszy to też pewien etap regulacji gaźnika. I chodziło mi o to, żeby najpierw zmienił dyszę, a potem regulował śróbkami i iglicą, bo chyba nie trudno się domyślić, że po wymianie dyszy zmienia się charakterystyka pracy gaźnika, którą trzeba na nowo ustawić.
To tak dla sprostowania