co wygra ;D
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 25-04-2011 08:06
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
siemano otóz znowu wadze sie z qmplem bo on mi próbuje wmówić że aprilia sr 125 z silnikiem piaggo z jakimś tam tuningiem(nie wiem co on tam ma wiem ze jakis wario sprzegło i tłumik) weźnie spokojnie aeroxa czy tam boostera w którym jest 2fast4race tłumik 2fast4race itp itd poprostu czy weznie lekko stuningowny piaggo 125 minarelke 70ccm wyciagnieta na maxa ? i jeszcze jedno pytanie ile mniej wiecej dodaje koni sam cylinder 2fast4race?
Edytowane przez k4t4n4 dnia 25-04-2011 08:07
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 25-04-2011 09:00
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Przecież 125ccm to pojemność która posiada seryjnie w okolicach 14 koników i bardzo możliwe że weźmie aeroxa, wszystko zależy od setupu. |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 25-04-2011 10:20
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Haha, możesz go wyśmiać 2F4R to najpotężniejszy cylinder sprzedawany na rynku światowym, oczywiście w klasie High End. Razem i innymi częściami swojej klasy i dobrą regulacją wyciągniesz tym ~30KM. Jeśli będzie zrobiony na draga to prawie żaden skuterek nie ma szans z czymś takim. Taki stosunek mocy do masy i w dodatku bezbiegowa przekładnia to potęga. Nawet sportowe auta będą miały problem z czymś takim.
Mały pokaz możliwości takiego silnika: http://www.youtub...ture=feedf 2F4R to ten szybszy;] A na pewno można jeszcze by to trochę podciągnąć
Edytowane przez Aroni dnia 25-04-2011 10:24 |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 25-04-2011 10:57
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
no i ja to wiedziałem że apka nie ma szans dzieki aroni ;]
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 26-04-2011 11:28
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
Tylko że taki cylinder jest na 1000km i kosztuje ok 4tyś ziko. Nie wiem co za czopki to kupują : ) Taka sr 125 nawet nie ma polotu.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 26-04-2011 11:38
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
czemu tylko na 1000km?
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 26-04-2011 12:41
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
jak ktoś jeździsz cały czas na pełnych obrotach i nawet nie dotrzesz to na pewno nie pojeździsz więcej i to każdym cylkiem
Edytowane przez kefir95_95 dnia 26-04-2011 12:42
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 26-04-2011 13:21
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
k4t4n4 napisał/a:
czemu tylko na 1000km?
Jego konstrukcja nie jest odpowiednia na większe dystanse, ten cylinder jest cienki, lekki, wykonany innych mało odpornych stopów aluminium, ale dzięki czemu można an nim wycisnąć 30KM |
|
|
|
pimpek11 |
Dodany dnia 26-04-2011 15:44
|
Doradca
Postów: 628
Data rejestracji: 07.02.11
Pomógł: 2 Skąd: Dobrzyca
Status upomnienia:
|
za 4 koła to ja kupie 2 suki w przyzwoitym stanie
jakieś stuki jakieś puki to suzuki
mega tuning mechaniczny
olini sc
:komplet przeło od sr
i v max 75-80 km\h cyl seria |
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 26-04-2011 19:05
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
To nie jest żaden cylinder taki zwykły. To jest maksymalnie wyciśnięte 30 km kosztem jakości. Po tych 1000 km pierścionek jest zużyty i cała reszta też.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 26-04-2011 19:55
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
To zależy jakie masz pozostałe części i jak wszystko jest ustawione. Możesz mieć ten cylek i jakieś tam części klasy high end, ale silnik ustawiony ekonomicznie, a i tak będziesz mieć z tego ok 25 KM to nawet pojeździsz tym z 4-5k km. Jeśli natomiast robisz skuter typowy do wyścigów, masz same najlepsze części, robisz dodatkowo porting cylka, planowanie głowicy (duży efekt, ale bardzo obciąża silnik) co wymaga jazdy nie na zwykłym paliwie, lecz na etanolu / nitrometanie, to masz silnik wyje...., ale licz się z tym, że po paru wyścigach pierścionki do wymiany, a sam tłok i cylek też nie posłużą za długo...
Edytowane przez Aroni dnia 26-04-2011 19:57 |
|
|