Podkładki przy przełożeniach.
|
asus |
Dodany dnia 21-04-2011 17:27
|
Nowy
Postów: 46
Data rejestracji: 11.03.11
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Siema
Mam sprawę , potrzebuje wiedzieć gdzie są podkładki w przełożeniach, tj na których wałkach od której strony itp .
Moja sprawa wygląda tak że przełożenia bez pokrywki swobodnie kręcą się, po dobiciu pokrywki blokuje coś ale nie wiem która zębatka/ który wałek. |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 21-04-2011 18:29
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Już to kiedyś było wałkowane: |
|
|
|
asus |
Dodany dnia 21-04-2011 20:06
|
Nowy
Postów: 46
Data rejestracji: 11.03.11
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Dzięki , jutro złożę i jak wszystko będzie grać to zdam relację. |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 21-04-2011 21:41
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
asus napisał/a:
Dzięki , jutro złożę i jak wszystko będzie grać to zdam relację.
Służę pomocą |
|
|
|
asus |
Dodany dnia 22-04-2011 21:32
|
Nowy
Postów: 46
Data rejestracji: 11.03.11
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
No dobra , to działa ale jest następny problem i pytanie .
Przy jeździe od 15 do około 60(bo tylko tyle wyciągam na sr'kowych przełożeniach )
Piszczy i trzeszczy coś , jestem już natawiony na wymianę łożysk i mam pytanie jaki one mają rozmiar? 6203 czy inny? Jeśli tak to proszę o jakieś linki chociażby z allegro. |
|
|
|
lilo538 |
Dodany dnia 22-04-2011 23:09
|
Początkujący
Postów: 130
Data rejestracji: 10.06.10
Pomógł: 4 Skąd: Bytów
Status upomnienia:
|
W przekładni te duże mają 62/22 i 62/22 2RS 2RS oznacza ze są osłonięte guma czy tam czymś
http://www.stozek...18,16.html kup te pod numerem 469 i 470 .Ja mam je u siebie w przekładni i bardzo ładnie chodzą a miałem właśnie tak jak ty że coś mi zaczynało brzęczeć w czasie jazdy. Tych małych chyba nie bedziesz musiał wymieniać przynajmniej ja nie musiałem .
SUZUKI KATANA AY 50 WR Telefonica-Movistar
Niezbyt dużo tego:
MECHANIKA
-Wydech TECNIGAS NEXT R chrom
-Wata w tłumiku HEBO
-Sprężyna dociskowa metrakit +15%
-Spreżynki zielone HEBO
-Łożyska SKF C4
-Rolki Stage6 4g
-Kruciec 19 wypolerowany
-Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special Belt
-Przełożenia od SR'y
-Komora wału wypolerowana
-Sprzegło Tec Evo Racing
-Arreche 17,5 + ssanie ręczne
OPTYKA
-Spojler
-Niebieskie ledy wsoczewkach
-Białe felgi
-Niebieskie nakrętki na wentyle
-Niebieski śilnik
-Niebieskie wężyki paliwa i oleju
-Wszystkie śruby w śilniku pomalowane na niebiesko i biało
-Biała pokrywa przekładni
V-max 90km/h |
|
|
|
asus |
Dodany dnia 23-04-2011 09:39
|
Nowy
Postów: 46
Data rejestracji: 11.03.11
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Nie no po 15-20 zł to nie opłaca się. Chodzi mi tylko o rozmiar żebym mógł iść do sklepu i kupić po 5-10zł. Albo wyciągne jedno i pójde ze starym łożychem. |
|
|
|
asus |
Dodany dnia 28-04-2011 16:16
|
Nowy
Postów: 46
Data rejestracji: 11.03.11
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Niestety musze kontynuować.
Jeśli dobije pokrywke w miare swobodnie wszystko śmiga. Jak dokręce to wszystko się blokuje. Możliwe że łożysko nie jest dobrze dobite? A jeśli to nie łożysko to co ? Miał ktoś podobny problem... ? |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 28-04-2011 16:40
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Przebijałeś Twój wałek napędowy (od koła) z tym od przełożeń z SR'ki? |
|
|
|
asus |
Dodany dnia 28-04-2011 17:00
|
Nowy
Postów: 46
Data rejestracji: 11.03.11
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Wałek mam od katany , a zębatke od sr. Tam samo tą środkową zębatke w całości od sr. |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 28-04-2011 17:31
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Czyli wałek przebijany...robiłeś to sam, czy zanosiłeś na prasę? Sprawdź, czy tryb nie jest za mocno wbity na wałek napędowy. Powinien być wbity tylko na tyle, żeby można było włożyć zabezpieczenie. Nie dalej, bo będzie blokował przekładnię. |
|
|
|
asus |
Dodany dnia 28-04-2011 18:38
|
Nowy
Postów: 46
Data rejestracji: 11.03.11
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Kumpel mi to przebijał , nie na prasie. Czyli jak mam troche luźny seger tzn że może się obracać to do [cenzura] jest zbite? |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 28-04-2011 21:57
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
no właśnie i to jest c[cenzura]nia . bo tam gdzie to się przebija to to nie jest w łożysku ,i to ma opór , gdy ja robiłem przełożenia tzn przebijałem wałek to to zjebałem i nie dojść że koło się ciężko kręci to koła gania jak ..
sorry że tak o sobie
Edytowane przez Wojtek007 dnia 28-04-2011 22:04
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 28-04-2011 22:45
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
No nie pamiętam dokładnie jak to tam było, wiem że różnice paru mm to już dużo. Najlepiej tą zębatkę ustawić zaraz przy rowku z zawleczki to będzie ok. Ja jak przebijałem ręcznie, to też na początek wbiłem ją za mocno (z 2 mm od rowka) i cała przekładnia się blokowała po złożeniu, bo tryb tak mocno zaczynał napierać na dekiel przełożeń. |
|
|
|
asus |
Dodany dnia 29-04-2011 14:03
|
Nowy
Postów: 46
Data rejestracji: 11.03.11
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
No panowie podbiłem kawałek te zębatke do segera i niestety nie pomogło. Macie jakieś inne sugestie? Myśle już nad zawiezeniem do mechanika go.
A i jeszcze jedno. Czy może to być wina tego że łożysko wychodzi sobie z bieżni luzem na wałek jak zbije to ? Później jak ściągam pokrywke to łożysko siedzi na wałku.
Edytowane przez asus dnia 29-04-2011 14:07 |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 29-04-2011 19:37
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
No jest taka możliwość. Tam wszystkie łożyska powinny siedzieć na sztywno w bloku silnika. Albo je tam wbij porządnie (tzn. nagrzewasz kartery, łożysko chłodzisz i wkładasz na miejsce...nic na siłę) albo je wymień jeśli nie będzie się trzymało. |
|
|
|
asus |
Dodany dnia 29-04-2011 20:17
|
Nowy
Postów: 46
Data rejestracji: 11.03.11
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
No to tak, tamto blokowaniezrobiłem. Ale coś i tak tam piszczy. .
http://www.youtub...lfGyeGjd2Q
Co to może być? Jeśli będe jeździł na tym to długo to wytrzyma czy poprostu to się wytrze?
Edytowane przez asus dnia 30-04-2011 13:53 |
|
|
|
asus |
Dodany dnia 01-05-2011 21:50
|
Nowy
Postów: 46
Data rejestracji: 11.03.11
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Pomoże ktoś z w/w postem?
Mam jeszcze problem z linką hamulca tylnego ( bęben) , Gdy kilka dni nie miałem jej przykręconej przedwczoraj przykręciłem ją i skręciła się do końca a i tak nie hamuje i jest luźna. gdzie szukać tego "luzu" , przy kierze? |
|
|
|
pimpek11 |
Dodany dnia 01-05-2011 21:54
|
Doradca
Postów: 628
Data rejestracji: 07.02.11
Pomógł: 2 Skąd: Dobrzyca
Status upomnienia:
|
nom albo przy szczękach
jakieś stuki jakieś puki to suzuki
mega tuning mechaniczny
olini sc
:komplet przeło od sr
i v max 75-80 km\h cyl seria |
|
|
|
asus |
Dodany dnia 02-05-2011 08:14
|
Nowy
Postów: 46
Data rejestracji: 11.03.11
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Szczęki są dobre bo przed rozbieraniem wszystko elegancko hamowało. Linka się gdziześ najpewniej poluzowała. |
|
|