Polerka komory korbowej
|
Luki |
Dodany dnia 19-04-2011 20:31
|
Początkujący
Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
jak powinna przebiegać polerka komory korbowej jakicj narzedzi używać ?
czy tylko papier scierny i tyle czy coś jeszcze ?
I jak powinien wyglądać końcowy efekt
daje pomógł
Pozdro |
|
|
|
romek |
Dodany dnia 19-04-2011 20:39
|
Stały bywalec
Postów: 314
Data rejestracji: 29.12.10
Pomógł: 4 Skąd: Rosko
Status upomnienia:
|
papier 1500 i potem 2000 (wodny )
i mozesz paste do polerki alu
pasta templo alu chrom firmy k2 (polecam)
tylko niecch ktos napisze czy mozna to pasta zrobic ja bym to zrobil pasta a potem ladniei wymyl to
SUZUKI KATANA
LC 1999 r.
Aktualnie:
cylek DR 70cc <- brak funduszy na jego szlif i nowy tlok ;(
Odblokowany króciec , polerka zewnetrza i wewnetrzna
Nowy zawór Membramkowy
przyszlosc:
przelozenia
tlumnik
V max - 60 km/h teraz 0
Jak pomogłem daj pomógł
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu.. |
|
|
|
lilo538 |
Dodany dnia 19-04-2011 21:31
|
Początkujący
Postów: 130
Data rejestracji: 10.06.10
Pomógł: 4 Skąd: Bytów
Status upomnienia:
|
Jeżeli zaczniesz tymi papierami jak podał kolega wyżej to nic nie zdziałasz.
Zaczynasz papier wodny 320 później 400 ,600, 800, 1000, 1200,1400,1600 możesz dojść do 2000 a nawet do 2500 ale to chyba ci nie będzie potrzebne. Wszystko musisz robić ręcznie bo żadnym narzędziem nie zrobisz tak dokładnie jak własnymi rękami Pastom tam nic nie rób bo i tak wszystko bęzyna wymyje, ja doszedłem do papieru 1400 i efekt mnie zadowala . Nie chodzi o to żeby się błyszczało ale żeby było bardzo gładkie .Jak chcesz to robić to z 1 dzień na każdą komorę.Wydaje mi się ,że pomogłem. Miłej pracy.
Jak chcesz jakieś foto to podaj mejla.
SUZUKI KATANA AY 50 WR Telefonica-Movistar
Niezbyt dużo tego:
MECHANIKA
-Wydech TECNIGAS NEXT R chrom
-Wata w tłumiku HEBO
-Sprężyna dociskowa metrakit +15%
-Spreżynki zielone HEBO
-Łożyska SKF C4
-Rolki Stage6 4g
-Kruciec 19 wypolerowany
-Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special Belt
-Przełożenia od SR'y
-Komora wału wypolerowana
-Sprzegło Tec Evo Racing
-Arreche 17,5 + ssanie ręczne
OPTYKA
-Spojler
-Niebieskie ledy wsoczewkach
-Białe felgi
-Niebieskie nakrętki na wentyle
-Niebieski śilnik
-Niebieskie wężyki paliwa i oleju
-Wszystkie śruby w śilniku pomalowane na niebiesko i biało
-Biała pokrywa przekładni
V-max 90km/h |
|
|
|
Luki |
Dodany dnia 19-04-2011 21:34
|
Początkujący
Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
ok dzięki |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 19-04-2011 23:30
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Polerka komory korbowej to pojęcie względne. W tym zabiegu chodzi jedynie o wyrównanie powierzchni i zniwelowanie wszelkich niedoskonałości i progów w całej komorze korbowej, jak i układzie ssącym i cylku...tylko że to już jest flow całego silnika. Skrzynie korbową szlifuje się do papieru wodnego 400. Czyli bierzesz najpierw 280, potem 340 i 400. Na tym kończysz. I nie próbuj tam używać pasty! Przy polerce komory, zwróć uwagę na jakieś kanty czy coś w tym stylu i postaraj się to zaokrąglać, usuwać itp. Oczywiście można zrobić to jakimiś narzędziami jeśli posiadasz, ale równie skutecznie będzie się pracowało rękoma.
Tyle ode mnie
Edytowane przez Aroni dnia 19-04-2011 23:35 |
|
|
|
sssss80 |
Dodany dnia 20-04-2011 13:59
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14 Skąd: Garwolin
Status upomnienia:
|
W żadnym wypadku nie poleruj!! możesz dojśc do papieru 400 max. jak wypolerujesz to ci się będzie mieszanka skraplać. |
|
|
|
romek |
Dodany dnia 20-04-2011 17:59
|
Stały bywalec
Postów: 314
Data rejestracji: 29.12.10
Pomógł: 4 Skąd: Rosko
Status upomnienia:
|
to z kucciem tak samo? jest?
SUZUKI KATANA
LC 1999 r.
Aktualnie:
cylek DR 70cc <- brak funduszy na jego szlif i nowy tlok ;(
Odblokowany króciec , polerka zewnetrza i wewnetrzna
Nowy zawór Membramkowy
przyszlosc:
przelozenia
tlumnik
V max - 60 km/h teraz 0
Jak pomogłem daj pomógł
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu.. |
|
|
|
cacek14 |
Dodany dnia 20-04-2011 18:19
|
Mechanik
Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42 Skąd: Lipno
Status upomnienia:
|
akurat gaźnik czy króciec można na pupę niemowlęcia robić...
Ponieważ czym szybciej itd tym lepiej
Co do komory to można ale nie zbyt wiele by to lustro nie było.
A porting cylka jak w najlepszym wypadku można np. wydechowy na polere by naghar nie zostawał itd...
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane
V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI
|
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 20-04-2011 18:20
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
No nie do końca, bo w komorze korbowej mieszanka jest sprężana, a przez króciec tylko przepływa. Ale też się tego nie poleruje raczej na lustro, tylko papierkami gdzieś do 1000 wodnego i wystarczy. Chodzi głównie o to, żeby nie było tam żadnych nierówności i żeby było to w miare gładkie i bez kantów. Więcej nie ma co szlifować. |
|
|