top racing NG a seria
|
Luki |
Dodany dnia 17-04-2011 13:22
|
Początkujący
Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Siema, czy ten wał będzie odpowiedni do serii z wydechem technigas ? Bo mój się niestety posypał a chyba znalazłem jakąś rozsądną propozycje z tym wałem
tylko moje pytanie jest takie czy on się zgra z serią czy nie bo potem chciał bym powoli dorzucać jakieś czesci ale to nie wszystko na raz
Proszę o odpowiedź i daję pomógł |
|
|
|
romek |
Dodany dnia 17-04-2011 14:03
|
Stały bywalec
Postów: 314
Data rejestracji: 29.12.10
Pomógł: 4 Skąd: Rosko
Status upomnienia:
|
pewnie ze tak
on jest wzmacniany i jest przeznaczony do tuningu evo a w serii to bedzie to na wieki
on jest mocniejszy od seri przynajmniej z 3 razy
polecam ci go :>
SUZUKI KATANA
LC 1999 r.
Aktualnie:
cylek DR 70cc <- brak funduszy na jego szlif i nowy tlok ;(
Odblokowany króciec , polerka zewnetrza i wewnetrzna
Nowy zawór Membramkowy
przyszlosc:
przelozenia
tlumnik
V max - 60 km/h teraz 0
Jak pomogłem daj pomógł
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu.. |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 17-04-2011 17:50
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
romek napisał/a:
pewnie ze tak
on jest wzmacniany i jest przeznaczony do tuningu evo a w serii to bedzie to na wieki
on jest mocniejszy od seri przynajmniej z 3 razy
polecam ci go :>
Chyba sobie nie zdajesz sprawy co to jest evo |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 17-04-2011 19:21
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
No do Evo bym tego nie włożył...nie chciałbym wybierać części z komory korbowej, jakbym dał mu kiedyś mocno po gazie...Ale do serii, sporta czy nawet racinga będzie to bardzo dobry wał. Nawet w serii powinieneś zauważyć wzrost mocy po wymianie tego. |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 17-04-2011 19:29
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
a co ma wał do mocy?
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 17-04-2011 19:42
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Opiszę to w skrócie... Jeśli zauważyłeś, to sportowe wały oprócz tego, że są zbudowane z mocniejszych materiałów niż seryjne, są pełne; tzn, że przeciwciężary są tak skonstruowane, że są pełnymi walcami. Seryjne wały nie są okrągłe, tylko w miejscu czopu korbowego są wycięte. Można z tego wywnioskować, że sportowe wały mają większą objętość. To jednocześnie sprawia, że zmniejszają pojemność szkodliwą komory korbowej, a co za tym idzie zwiększają w niej ciśnienie, co z kolei powoduje znacznie lepsze napełnianie i płukanie cylindra, czyli masz więcej mocy Polecam poczytać jakieś lekturki jak chcesz wiedzieć coś więcej
Sorry za offa.
Edytowane przez Aroni dnia 17-04-2011 19:43 |
|
|
|
Luki |
Dodany dnia 17-04-2011 19:46
|
Początkujący
Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
ok wielkie dzieki temat do zamkniecia
Aroni dostałeś to co pisałem |
|
|