Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: 70ccm za 150 zł !!??
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 11

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil 1 tydzień
Dexios36 tygodni
MACHoo37 tygodni
Aroni52 tygodni
cineklab54 tygodni
adamek211457 tygodni
dawidzio2872 tygodni
KACPERBA1900120 tygodni
wydrus155 tygodni
valavme163 tygodni
pawel57200 tygodni
Dandusiek205 tygodni
Daniez208 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
70ccm za 150 zł !!??
luukiwitek
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 02-04-2011 18:41
Awatar


Coś wiem


Postów: 200
Data rejestracji: 13.04.09
Pomógł: 3
Skąd: kietrz okolice raciborza


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Witam
potrzebuje w końcu kupić cylinder moją uwagę tym razem przykuły bardzo tanie zestawy 70 ccm cyl , tłok pierscionki głowica , uszczelki sworznie zabezpieczenia itp za 150 zł i ta cene mnie własnie nie pokoi bo jak na LC to coś za tanio...
ale zobaczcie sami i to nie u jednego sprzedającego tak jest ...
czy warto go kupic czy jednak dołożyć co tec HQ 50 ??
http://allegro.pl...69951.html
http://allegro.pl...77059.html
http://allegro.pl...20023.html
http://allegro.pl...83341.html
http://allegro.pl...00670.html
co o tym sądzicie bo cena kusi i samo to ze 700 i że plus głowica ...
czy pojeżdżę na takim cylku troche czy to jest rozwiercona 50 ? której nie zdąże dotrzeć ?
Edytowane przez luukiwitek dnia 02-04-2011 18:56
[center]Suzuki Katana R AY50WR LC
setup :
mechanika :
rolki 4g RMS
wydech sportowy Kundo
dysza 68/78/60 teraz 68
sprężyna centralna Mallossi +22 % (czerwona)
sprężynki sprzęgła Mallossi (różowe)
nowa iglica
świeca NGK BPR7HS
linka gazu teflon
nowy akumulator
nowa elektryka
nowy rollgas
opona tylna Dynlop RS
Cylinder Tec HQ
pasek Mallossi kevlar belt

optyka :
licznik z Suzuki Zillion
kierunkowskazy z yamahy aeroXxX tył
ryfle
lusterka Revo Oval Black
biała siatka Str8 we wlotach
Nowe Niebieskie malowanie + polerka lakieru
<szok>odblokowane przełożenia 13,5 obrotów dzwonu na jeden pełny obrót koła <szok>
to jeszcze nie koniec ! <devil>
 
bastek434
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 02-04-2011 19:19
Awatar


Coś wiem


Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1
Skąd: Kalisz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Przeglądałem te oferty, które podałeś, ale nie znalazłem nazwy firmy która wypuściła te cylindry. Może to być taki sam cylek jak chińskie NO-NAME lub TUNE-EX osobiście dołożył bym i kupił coś markowego np. TEC który podałeś, ale to moje zdanie. Choć fakt cena kusi Wink
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:

-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie


 
luukiwitek
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 02-04-2011 20:08
Awatar


Coś wiem


Postów: 200
Data rejestracji: 13.04.09
Pomógł: 3
Skąd: kietrz okolice raciborza


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
tak to jest no name
ale cena 150 zł
do tego 70cc
głowica
tec hq jest za 300 i to 50 cc i bez głowicy
ale głównie chodzimi o to czy na czymś takim pojeżdzę czy ledwo dotrę i zatrę ...
drugie pytanie czy to jest rozwiercana 50 cc?
i trzecie przypóśćmy ze bym tą 70 kupił to wał powinien wytrzymać ale czy powinienem wymienić uszczelniacze , zimeringi itp ?
i czwarte pytani o ile mniej więcej spalanie wzrasta na 70 ccm ?
[center]Suzuki Katana R AY50WR LC
setup :
mechanika :
rolki 4g RMS
wydech sportowy Kundo
dysza 68/78/60 teraz 68
sprężyna centralna Mallossi +22 % (czerwona)
sprężynki sprzęgła Mallossi (różowe)
nowa iglica
świeca NGK BPR7HS
linka gazu teflon
nowy akumulator
nowa elektryka
nowy rollgas
opona tylna Dynlop RS
Cylinder Tec HQ
pasek Mallossi kevlar belt

optyka :
licznik z Suzuki Zillion
kierunkowskazy z yamahy aeroXxX tył
ryfle
lusterka Revo Oval Black
biała siatka Str8 we wlotach
Nowe Niebieskie malowanie + polerka lakieru
<szok>odblokowane przełożenia 13,5 obrotów dzwonu na jeden pełny obrót koła <szok>
to jeszcze nie koniec ! <devil>
 
kefir95_95
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 02-04-2011 20:10
Awatar


Mechanik


Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40
Skąd: Paszkówka


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
nie kupuj tec'a!
badziewie...
co z tego, że mocniejsze odrobinę od serii, jak się grzeje...
mam na dotarciu, mam coś ok. 400km i przejeżdżając 7km na pół gazu(40km/h) traci moc i musisz stanąć na pół godziny...
KATANA AY50LC 1998 rokSmile
CoolTuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name Grin
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CoolCUSTOM !Cool ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wiePfft)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
CoolV~max 97km/hCool
_____________________________________________
CoolYamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak

*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6

CoolV~Max = 90km/hCool
 
luukiwitek
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 02-04-2011 20:20
Awatar


Coś wiem


Postów: 200
Data rejestracji: 13.04.09
Pomógł: 3
Skąd: kietrz okolice raciborza


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
to co proponujesz do 300 zł dla LC ?

[center]Suzuki Katana R AY50WR LC
setup :
mechanika :
rolki 4g RMS
wydech sportowy Kundo
dysza 68/78/60 teraz 68
sprężyna centralna Mallossi +22 % (czerwona)
sprężynki sprzęgła Mallossi (różowe)
nowa iglica
świeca NGK BPR7HS
linka gazu teflon
nowy akumulator
nowa elektryka
nowy rollgas
opona tylna Dynlop RS
Cylinder Tec HQ
pasek Mallossi kevlar belt

optyka :
licznik z Suzuki Zillion
kierunkowskazy z yamahy aeroXxX tył
ryfle
lusterka Revo Oval Black
biała siatka Str8 we wlotach
Nowe Niebieskie malowanie + polerka lakieru
<szok>odblokowane przełożenia 13,5 obrotów dzwonu na jeden pełny obrót koła <szok>
to jeszcze nie koniec ! <devil>
 
kefir95_95
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 02-04-2011 20:37
Awatar


Mechanik


Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40
Skąd: Paszkówka


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
do 300zł dla LC, to wolę poczekać, dozbierać 200zł i kupić airsala 50cc, albo 70cc na mielochu i masz do tego nówkę głowicę Smile
KATANA AY50LC 1998 rokSmile
CoolTuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name Grin
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CoolCUSTOM !Cool ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wiePfft)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
CoolV~max 97km/hCool
_____________________________________________
CoolYamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak

*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6

CoolV~Max = 90km/hCool
 
bastek434
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 02-04-2011 20:41
Awatar


Coś wiem


Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1
Skąd: Kalisz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Kefir jak Ci się LC grzeje to masz coś zj*bane z chłodnicą.A wracając do tematu: lepiej dołożyć kilka złotych i kupić coś markowego! Na tym NO-NAME za długo pewnie nie pojeździsz może jeden sezon....
Rozwiercane nie sądze, bo wtedy sprzedawali by chyba bez głowicy, bo by oryginalna podeszła pozatym pojemności skokowej się c hyba nie da zmienić poprzez rozwiercenie 50 zawsze będzie 50 może być co najwyżej po portingu. Wał wytrzym uszczelniacze... hmmmm jeżeli byłaby to klasa sport to można je wymienić dla świętego spokoju, ale do takiego cylka chyba nie ma sensu. Niech się wypowiedzą doświadczone osoby! Ja przy swoim POWER FORCE wymieniam łożyska i uszczelniacze.
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:

-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie


 
kefir95_95
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 02-04-2011 21:01
Awatar


Mechanik


Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40
Skąd: Paszkówka


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
odpowietrzone mam wszystko przy układzie chłodzącymSmile
to już idzie cylkiem i nic na to nie poradzisz...
KATANA AY50LC 1998 rokSmile
CoolTuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name Grin
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CoolCUSTOM !Cool ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wiePfft)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
CoolV~max 97km/hCool
_____________________________________________
CoolYamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak

*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6

CoolV~Max = 90km/hCool
 
bastek434
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 02-04-2011 21:10
Awatar


Coś wiem


Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1
Skąd: Kalisz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Mimo wszystko ja bym jeszcze raz sprawdził układ chłodzenia, bo przegrzewający się cylek przy LC to rzadkość. Rozumiem jak by Ci się grzał tak po 40km, ale już po 7km i to przy prędkości 40km/h to samo w sobie jest podejrzane! Ja mam AC i w dniu w którym poszedł pierścień (chyba) przejechałem 40 i suka grzała równo razem z runnerem z prędkością 55-60km/h!! A co do tematu to tak jak pisałem niech się jeszcze wypowiedzą inni bardziej doświadczeni.
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:

-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie


 
Aroni
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 02-04-2011 21:47
Awatar


Moderator


Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77
Skąd: ok. Wodzisławia śl


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Dużo mocy z tego nie będzie, więc uszczelniacze i łożyska wytrzymają. Ja myślę, że w sumie można się pokusić i kupić to coś...jak będziesz miał szczęście to i 10k na tym zrobisz, jak nie to przynajmniej nie będzie dużej straty... Tylko przy tym cylku radziłbym uważać na początku, bo jednak żeliwo wypadało by troche dotrzeć (z 300km) żeby się później nie przegrzewał. Spalanie będzie zależeć od regulacji: może palić jak seryjna 50cc, a może palić jak Evo.
Edytowane przez Aroni dnia 02-04-2011 23:29
 
k4t4n4
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 02-04-2011 21:54
Awatar

Znawca


Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
ja na twoim miejscu bym dołozył ok 50 zł za 200 zł wydaje mi sie ze znajdziesz jakąs używke nie dawno widziałem airsal 70 za 200 zł ;p a jezeli chcesz nówke to na 100% nie bierz tego chinola ;p juz prędzej te tec hq ale to jest tylko troche mocniejsze od serji wiec sie nie bardzo opłaca ;p
Suzii w trakcie mega customu! Grin
 
Chemperr_Katana
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 02-04-2011 23:16
Awatar


Doradca


Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21
Skąd: Bełzyce- koło Lublina


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Rozwiercane nie sądze, bo wtedy sprzedawali by chyba bez głowicy, bo by oryginalna podeszła pozatym pojemności skokowej się c hyba nie da zmienić poprzez rozwiercenie 50 zawsze będzie 50 może być co najwyżej po portingu.

Ciemny jesteś gościu jeszcze. Im większy tłok tym automatycznie wieksza pojemność. Orginalna głowica nie podejdzie do 70 no chyba ze tłok bedzie przystosowany pod seryjną głowicę. Co to cylindra to zwykła rozwiercona 50. To jest jednorazówka. Nawet szlifa tamu szmelcowni nie zrobisz.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special


optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej....
 
bastek434
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 02-04-2011 23:31
Awatar


Coś wiem


Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1
Skąd: Kalisz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Chemperr_Katana napisał/a:
Rozwiercane nie sądze, bo wtedy sprzedawali by chyba bez głowicy, bo by oryginalna podeszła pozatym pojemności skokowej się c hyba nie da zmienić poprzez rozwiercenie 50 zawsze będzie 50 może być co najwyżej po portingu.

Ciemny jesteś gościu jeszcze. Im większy tłok tym automatycznie wieksza pojemność.
No tak, ale nie zrobisz z 50 siedemdziesiątki bo jest to nie możliwe! tak jak pisałem 50 zawsze będzie 50! Co z tego że będziesz wstawiał większy tłok ba! On Ci nawet tam nie wejdzie! Pojemność skokowa jak pewnie wiesz to przestrzeń między DMP a GMP tłoka i nic tego nie zmieni!
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:

-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie


 
Aroni
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 02-04-2011 23:56
Awatar


Moderator


Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77
Skąd: ok. Wodzisławia śl


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Champerr_Katana ma rację...ten cyl jest chyba rozwiercony. Sam z początku nie pomyślałem nad tym nawet, ale teraz to zauważyłem. Wystarczy spojrzeć na ściany wewnętrzne cylindra, jakie są cienkie. A żeby zrobić z 50cc zrobić 70cc (dokładnie 65ccm) wystarczy powiększyć średnicę cylindra o 6mm, czyli 3mm z każdej ściany. Skoku tłoka oczywiście nie da się zmienić, ale to nie jest tu potrzebne.
Edytowane przez Aroni dnia 02-04-2011 23:57
 
Chemperr_Katana
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 03-04-2011 10:03
Awatar


Doradca


Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21
Skąd: Bełzyce- koło Lublina


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No tak, ale nie zrobisz z 50 siedemdziesiątki bo jest to nie możliwe! tak jak pisałem 50 zawsze będzie 50! Co z tego że będziesz wstawiał większy tłok ba!

Posłuchaj siebie co Ty mówisz w ogóle. To nawet nie jest logiczne. zeby zwiekszyc pojemność trzeba większy tłok. a większy tłok nie wejdzie do małego cylindra. Wiec trzeba go rozwiercić. tak jak jest w tym chińskim cylindrze. Mądry człowiek nie zrobiłby takiego cylindra. Tylko żółtki tak potrafią Grin Bastek nie rób syfu i nie kłóć sie ze mną bo nie masz racji.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special


optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej....
 
luukiwitek
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 03-04-2011 10:58
Awatar


Coś wiem


Postów: 200
Data rejestracji: 13.04.09
Pomógł: 3
Skąd: kietrz okolice raciborza


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
jak widzę zdania są podzielone ;d
ALE MÓWIĘ ZE WIĘCEJ JAK 300 ZŁ nawet nie chcę dać za cylinder... bo za rok i tak prawko a katana albo na sprzedasz albo dla rodziny pójdzie więc co oni z nią zrobią to mi wisi...
tak więc wracając to było by najlepsze do 300 zł ?
nie chodzi mi tu o moc bo seria i tak na koło szła ładnie.. ale o to czy te dwa sezony pojeżdżę ??
w sezonie nie robię więcej jak 3 tysiące ale możliwe że w tym sezonie zrobię więcej
co wybrać ?

[center]Suzuki Katana R AY50WR LC
setup :
mechanika :
rolki 4g RMS
wydech sportowy Kundo
dysza 68/78/60 teraz 68
sprężyna centralna Mallossi +22 % (czerwona)
sprężynki sprzęgła Mallossi (różowe)
nowa iglica
świeca NGK BPR7HS
linka gazu teflon
nowy akumulator
nowa elektryka
nowy rollgas
opona tylna Dynlop RS
Cylinder Tec HQ
pasek Mallossi kevlar belt

optyka :
licznik z Suzuki Zillion
kierunkowskazy z yamahy aeroXxX tył
ryfle
lusterka Revo Oval Black
biała siatka Str8 we wlotach
Nowe Niebieskie malowanie + polerka lakieru
<szok>odblokowane przełożenia 13,5 obrotów dzwonu na jeden pełny obrót koła <szok>
to jeszcze nie koniec ! <devil>
 
bastek434
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 03-04-2011 11:28
Awatar


Coś wiem


Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1
Skąd: Kalisz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Chemperr_Katana napisał/a:
Mądry człowiek nie zrobiłby takiego cylindra. Tylko żółtki tak potrafią Grin


No też o to mi chodzi! Jeżeli zrobisz tak jak Aroni pisał i rozwiercisz cyl o te 6mm to już [cenzura] nie cylinder! Lepiej kupić fabryczną 70 niż kombinować z wierceniem! Dlatego wg. mnie 50 zawsze powinna zostać 50! I to jest moje zdanie. Kłócić się z tobą nie chce, bo forum jest od pomagania!

Wracając do tematu: jak nie więcej niż 300 zł to lepiej poszukaj używki markowej niż masz kupować takie badziewie!
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:

-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie


 
cacek14
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 03-04-2011 11:55
Awatar


Mechanik


Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42
Skąd: Lipno


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ze szlifów tak czy siak tez sie nie zrobi 70. A jak mamy rozwiercać cylki to tylko i wyłącznie na ostatni raz czyli na dobitkę i nowy cyl kupić.
Wtedy masz strach by to docierać wolno jeździć by ci nie stanął tak żywo jak go wsadziłeś
I mniej mięsa tym gorsza żywotność. Ludzie zrobi tak jak powinien byc i nic nie powinno sie przerabiać.
Wtedy wiadomo wchodzi na niekorzyść.
Ale z rozwierceniem samego wylotu dla wydechu to można Grin Zmierzyć średnice dla wydechu i wiercić w cylku benzyną go opłukać by nic nie zostało i jeździć można.
Do 300zł. Kup se airsala. Albo cos tańszego to topa i tyle.....
Albo tandetę nawet są do 100zł Grin Sezon pośmigasz potem znowu se kupisz i tyle Grin
Kumpel ma 50cc w suni i jeździ i jeździ i cały cyl komplet niecałe 80zł. Kupione w Serwisie suzuki wilmat. Pfft Aż sie sam zdziwiłem xD
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane


V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD Grin
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
p1.bikepics.com/pics/2010/03/13/bikepics-1925511-full.jpg
www.danasoft.com/sig/cacek14.jpg
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI Grin
img.userbars.pl/163/32519.gif
img.userbars.pl/166/33173.png
img.userbars.pl/163/32519.gif
img.userbars.pl/50/9859.gif
img.userbars.pl/163/32519.gif
img.userbars.pl/159/31782.png
img.userbars.pl/163/32519.gif
 
luukiwitek
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 03-04-2011 13:06
Awatar


Coś wiem


Postów: 200
Data rejestracji: 13.04.09
Pomógł: 3
Skąd: kietrz okolice raciborza


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
mowa tu o LC a airstala nie kupie do 300 zł a używki nie chce bo już raz kupiłem ... tak więc dalej nie wiem co kupić ;/
[center]Suzuki Katana R AY50WR LC
setup :
mechanika :
rolki 4g RMS
wydech sportowy Kundo
dysza 68/78/60 teraz 68
sprężyna centralna Mallossi +22 % (czerwona)
sprężynki sprzęgła Mallossi (różowe)
nowa iglica
świeca NGK BPR7HS
linka gazu teflon
nowy akumulator
nowa elektryka
nowy rollgas
opona tylna Dynlop RS
Cylinder Tec HQ
pasek Mallossi kevlar belt

optyka :
licznik z Suzuki Zillion
kierunkowskazy z yamahy aeroXxX tył
ryfle
lusterka Revo Oval Black
biała siatka Str8 we wlotach
Nowe Niebieskie malowanie + polerka lakieru
<szok>odblokowane przełożenia 13,5 obrotów dzwonu na jeden pełny obrót koła <szok>
to jeszcze nie koniec ! <devil>
 
Skuter95
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 03-04-2011 14:35
Awatar

Coś wiem


Postów: 175
Data rejestracji: 25.07.10
Pomógł: 0
Skąd: Lesko(RLS)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ja kupilem 50ccm za 140zl caly komplet do katany lc z tej samej firmy co ten http://allegro.pl...69951.htmli jak narazie nie narzekam. Nie kupił bym tej 70 bo 1) nawet niema z czego szlifu zrobic., 2) niewiele koni z tego zyskasz.
Edytowane przez Aroni dnia 03-04-2011 14:56
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Wymiana cylindra na 65ccm lub 70ccm Ogólne 7 29-09-2014 21:57
Wymiana cylka na 70ccm Tuning Mechniczny 10 28-10-2011 18:49
Cylek 70ccm Tuning Mechniczny 8 04-03-2011 19:03
szlif polini sport 70ccm Ogólne 18 21-02-2011 18:53
Katana 98 r 70ccm -jaka cena? Ogłoszenia 10 02-10-2010 16:53
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki