Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Problem z obrotami? [filmik]
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 9

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Dexios33 tygodni
MACHoo34 tygodni
Aroni49 tygodni
cineklab52 tygodni
adamek211454 tygodni
dawidzio2870 tygodni
KACPERBA1900118 tygodni
wydrus153 tygodni
valavme161 tygodni
Kamil188 tygodni
pawel57198 tygodni
Dandusiek203 tygodni
Daniez206 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Problem z obrotami? [filmik]
loy
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 25-03-2011 22:39
Awatar


Nowy


Postów: 34
Data rejestracji: 30.07.07
Pomógł: 0
Skąd: Tarnowskie Góry


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Witam. Mam pewien problem z przyspieszeniem, konkretniej z obrotami. Nie potrafi wbić suki na wysokie obroty. Dostaje obrotów dopiero od 65km/h (o ile się do nich doturla). Przy prędkości ok. 50km/h i wyżej czuć jakby "wibracje" nie wiem jak to nazwać z przekładni. Takie jakby tarcie, nie wiem jak to określić. Rolki wymieniłem, gaźnik raczej też na to wpływu nie ma, gdyż nie dusi się. Cylinder 70cc, reszta seryjna.
Tutaj kieruję moje pytanie, czy może to być za mały gaźnik (seryjny do cylindra 70cc), czy bardziej prawdopodobnym jest coś związanego ze sprzęgłem? Sprężynki, centralka?

http://www.youtub...4ETim8UqKQ

Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam
http://www.polska...Y,50/63592

||Piszę poprawnie||
||Po Polsku||
 
kefir95_95
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 25-03-2011 23:04
Awatar


Mechanik


Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40
Skąd: Paszkówka


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Centrala?Smile
KATANA AY50LC 1998 rokSmile
CoolTuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name Grin
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CoolCUSTOM !Cool ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wiePfft)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
CoolV~max 97km/hCool
_____________________________________________
CoolYamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak

*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6

CoolV~Max = 90km/hCool
 
Chemperr_Katana
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 25-03-2011 23:56
Awatar


Doradca


Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21
Skąd: Bełzyce- koło Lublina


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Twój pusty łep? Ja bym powiedział ze masz spalone sprzęgło. Identyczna sytuacja jak u kolegi w sr. Widzę ze masz niezły cylinder. Możliwe ze masz do niego za mały gaźnik albo chociaż dyszę. Może to byc tez wina seryjnego tłumika który nie pozwala temu cylindrowi rozwinąć swoich obrotów. Sprawdz to. Niech sie jeszcze inni wypowiedzą ale nie ten pseudo mechanik kefir bo ja przeczytałem jego posta to az sie zaśmiałem sam do siebie. Sory moderatorzy za off top.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special


optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej....
 
loy
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 26-03-2011 07:24
Awatar


Nowy


Postów: 34
Data rejestracji: 30.07.07
Pomógł: 0
Skąd: Tarnowskie Góry


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Nie wykluczam sprzęgła, oczywiście. Założyłem to z braku hajsu, bo trafił mi się tanio 70cc, gdyż zpsuła mi się jedna rzecz ^^ Teraz nie chcę po prostu doprowadzić do generalnego remontu silnika, ew. całkowitej jego wymiany na inny Grin
Edytowane przez loy dnia 26-03-2011 07:24
http://www.polska...Y,50/63592

||Piszę poprawnie||
||Po Polsku||
 
k4t4n4
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 26-03-2011 09:55
Awatar

Znawca


Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
gaznik musisz dac większy bo 70 nie rozwinie swojej prawdziwej mocy a to ze sie nie wkręca na obroty to najprawdopodobniej bedzie to wina sprzegła jak cos mam na sell serja za 25 zł ;D
Suzii w trakcie mega customu! Grin
 
Aroni
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 26-03-2011 10:22
Awatar


Moderator


Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77
Skąd: ok. Wodzisławia śl


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Hmmm...tylko co ma sprzęgło do przyspieszenia i obrotów? Sprzęgło ma znaczenie tylko przy samym starcie. Potem robotę w przekładni wykonują wariator i korektor momentu obrotowego. Więc jeśli już to wina czegoś z nich. Gaźnik raczej nie jest za mały. Nawet do racinga możesz dać gaźnik 14mm i będzie ładnie chodził. Może też być to tłumik jak napisał Chemperr_katana. Proponuję ściągnąć pasek i zobaczyć czy silnik się sam wkręci na obroty bez żadnego obciążenia i oporów.
 
loy
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 26-03-2011 13:55
Awatar


Nowy


Postów: 34
Data rejestracji: 30.07.07
Pomógł: 0
Skąd: Tarnowskie Góry


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
A co może być odpowiedzialne właśnie za to "tarcie" z przekładni? pojawia się przy prędkości 50km/h około
http://www.polska...Y,50/63592

||Piszę poprawnie||
||Po Polsku||
 
mat199222
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 26-03-2011 13:58
Awatar


Coś wiem


Postów: 270
Data rejestracji: 22.01.11
Pomógł: 8
Skąd: Giżycko


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
A może gdzieś ci się jakieś łożysko zatarło chociażby na wale czy gdzieś indziej sprawdź czy nie ma luzów i czy wszystko lekko chodzi czy samo koło lekko się kręci czy może jest obciążenie.
Suzuki ay 50 2000r.

Tuning:
Leovince TT
Polini SC (niedługo)

Albo suzuki albo nic!!!!!!!
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Problem v-max Tuning Mechniczny 4 16-06-2015 23:42
Problem, wysokie obroty niski v-max Eksploatacja i naprawa 3 07-09-2014 22:58
problem dotyczący podcisnienia Eksploatacja i naprawa 1 01-09-2014 12:15
problem z wariem polini Ogólne 1 22-08-2014 21:47
problem Eksploatacja i naprawa 1 21-08-2014 18:58
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki