"przeróbki"
|
Pietras |
Dodany dnia 01-04-2009 21:23
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Wdupi pzrelożenia i wszystko zatrze. Trzeba stopniowo. |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 01-04-2009 21:24
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
http://suzuki-kat...ead_id=880
Przeczytaj ten temat wszystko czysto i przejzyscie./ |
|
|
|
mat |
Dodany dnia 01-04-2009 21:33
|
Nowy
Postów: 15
Data rejestracji: 01.04.09
Pomógł: 0 Skąd: się biorą dzieci?
Status upomnienia:
|
patrzę, że tłumiki pół-sportowe (sito) nie są drogie, ale nie chcę kasy w błoto wyrzucić, jeśli nic mi to nie da.
ale tak podliczając koszty to tłumik+wariator+przełożenia wyniesie 650+, to będzie z 7 miesięcy zbierania. |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 01-04-2009 21:36
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Na początek koleś z forum ma Tecnih Gaza next r za 150 zł kupuj , Wario ma koles tutaj za 190 chybaHebo Ng kupuj. Przełożenia od SR Ma krzychu tk 2 sprzeda moze za 100 kupuj i wychodzi 400 zl :] I leci 80 Teoretycznie do tego jakies rolki granice 5 g dociskowa 22 %
@ Wydech http://www.allegr..._hebo.html 150 zł
@http://suzuki-kat...ad_id=3725
Wario 160 zł
Razem 310 zl
Edytowane przez Pietras dnia 01-04-2009 21:39 |
|
|
|
Headhunterz |
Dodany dnia 01-04-2009 22:54
|
Znawca
Postów: 998
Data rejestracji: 10.08.08
Pomógł: 9 Skąd: Gostynin
Status upomnienia:
|
jak później kolega nie ma zamiaru tuningować katany, to na początek wystarczą same przełożenia oraz wydech dobrze zestrojony, potem wario Polini SC i mamy Katanę która poleci 85 z bajecznym przyspieszeniem (oczywiście po uprzednim wyregulowaniu)
Cała suzuki Katana na części |
|
|
|
sssss80 |
Dodany dnia 02-04-2009 09:25
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14 Skąd: Garwolin
Status upomnienia:
|
Co do blokad to musisz chyba sam szukać.
Ja na przykład tak miałem blokadami zawaloną że aż strach.
Ja miałem na kruccu, na przepustnicy, na manetce gazu, filtrze powietrza, tłumiku, wariu no i na przekładniach. |
|
|
|
mlodysiuz |
Dodany dnia 02-04-2009 13:07
|
Coś wiem
Postów: 166
Data rejestracji: 22.04.08
Pomógł: 1 Skąd: CB
Status upomnienia:
|
sssss80 napisał/a:
, na manetce gazu,
....?? A duża była różnica kręcenia manetką jak na początku??
Mechanika:
-Wydech: RR Turbo Kit
-Wario:Hebo Next Generation
-Rolki:4,3gr
-Gasbox: Malossi
-Sprężyny sprzęgła: Zielone Hebo
-Pasek: Polini Race
-Sprężyna centralna: +15% Polini
-Swieca: NGK R
-Fajka:NGK
-Ciśnienie opon: 1,5 bara.
-!!!V-max:90 KM/H !!!
Optyka:
-Tylko Stópka boczna. Więcej nie trzeba.
Nie Zadzieraj z Samurajem
|
|
|
|
Headhunterz |
Dodany dnia 02-04-2009 15:21
|
Znawca
Postów: 998
Data rejestracji: 10.08.08
Pomógł: 9 Skąd: Gostynin
Status upomnienia:
|
sssss80 napisał/a:
Ja miałem na kruccu, na przepustnicy, na manetce gazu,
gdzie masz na przepustnicy i na manetce
Cała suzuki Katana na części |
|
|
|
sssss80 |
Dodany dnia 02-04-2009 16:35
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14 Skąd: Garwolin
Status upomnienia:
|
Nie wiem jak to się stało ale na manetce miałem tak zrobione że była taka podkładka i nie mogłem gazu na maksa dać i przepustnica to chyba na tym samym polegało bo to była taka tulejka pomiędzy przepustnicą a jej przykrywką. Zobaczyłem je tak że nie wiedziałem gdzie są blokady i wszystko sprawdzałem.
Edytowane przez sssss80 dnia 02-04-2009 16:36 |
|
|