Witam. Mam mały problem z moją kataną. Jadę sobie aż tu nagle bum, ja daje gaz a on zgasł A na poważnie kiedy daje mu gazu to go tak jakby przymula i gaśnie. Powiem jeszcze że po odpaleniu nie gaśnie, idzie na wolnych obrotach. Jestem żółtodziobem i nie mam zielonego pojęcia co się stało. Proszę o pomoc i z góry dzięki
filtr powietrza pobiera zadurzo powietrza też to maiłem dobrze będzie jak troche obkleisz go taśmą na wylocie tylko nie cały a najlepiej kup nowy filter
Kwestia regulacji. Jak kolega wyżej napisał albo za dużo powietrza łapie, albo go zalewa. Polecam przeczytać taki "mały" artykuł. Nauczysz się czegoś i wyregulujesz gaźnik; http://suzuki-kat...icle_id=16
Hoo... To będzie ciężka sprawa w Twoim przypadku, jak nawet nie wiesz gdzie jest filtr Skąd jesteś? Może znajdzie się ktoś, kto będzie Ci w stanie pomóc to zrobić, bo sam się możesz z tym nie uporać.
Aroni nasz rejon
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
stary ja jestem z Gliwic i bym Ci to zrobił ale niestety do Pszczyny mi daleko przeczytaj arta i napewno dasz sobie z tym rade
Edytowane przez Bolek dnia 12-08-2011 23:55
Polini Sport 70ccm / SERIA
Malossi Multivar + 6,5 g
Gianelli Silencer
RMS Racing Pro + czerwone sprężynki
Stożek
Sprężyna centralna +22%
odblokowany króciec ssący
Wygładzenie tyłu z czaszki Roxa
Polerki
Czerwony Karter
Kiera BMX
Rejestracja przy silniku