Przeróbka przełożeń
|
bastek434 |
Dodany dnia 19-04-2011 15:55
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Panowie mam pytanie czy da się jakoś przerobić przełożenia od starej katany do nowej? Czy da się rozwiercić te otwory na zębatkach tak aby wszedł tam wałek 22mm? Jest jakaś szansa czy to raczej kiepski pomysł? ;/
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 19-04-2011 17:05
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
to se kur*wa załóż swój temat, albo na PW, a nie zaśmiecaj tematu bastka !
sory za offa...
pewnie się da, tylko, że po takim rozwiercaniu trzeba byłoby to ładnie ofrezować od środka i od zewnątrz, żeby było gładkie...
musiałbyś podejść z nimi do jakiegoś mechanika, albo tokaża i go zapytać o takie cosik...
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
romek |
Dodany dnia 19-04-2011 18:19
|
Stały bywalec
Postów: 314
Data rejestracji: 29.12.10
Pomógł: 4 Skąd: Rosko
Status upomnienia:
|
tokarz ci to zrobi :>
SUZUKI KATANA
LC 1999 r.
Aktualnie:
cylek DR 70cc <- brak funduszy na jego szlif i nowy tlok ;(
Odblokowany króciec , polerka zewnetrza i wewnetrzna
Nowy zawór Membramkowy
przyszlosc:
przelozenia
tlumnik
V max - 60 km/h teraz 0
Jak pomogłem daj pomógł
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu.. |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 19-04-2011 19:52
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Tak, tak a potem będzie płacz i lament dlaczego posypała się przekładnia |
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 19-04-2011 22:17
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
marny pomysł... nie rób tego. lepiej kupić jakis karter używany i spokój będzie.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 19-04-2011 23:33
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
To jest bardzo kiepski pomysł. Masa z tym roboty, a nie za pewna jest taka przeróbka. Potem się rozleci i będą spore koszta...Lepiej kup przełożenia do Twojej katany i z głowy. |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 20-04-2011 08:36
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Dokładnie, lepiej kupić na wałek 17mm bez przeróbek, sam o tym wiem że ciężko kupić takowe przełożenia więc jak coś to mam na sprzedaż pierwotną top racing + wtórną aprilia di-tech, już sprasowane - gotowe do montażu
http://suzuki-kat...post_86510
Edytowane przez mati23 dnia 20-04-2011 08:39 |
|
|
|
kolajkatana2004 |
Dodany dnia 20-04-2011 21:00
|
Stały bywalec
Postów: 371
Data rejestracji: 20.06.09
Pomógł: 5 Skąd: Kaźmierz (koło Poznania)
Status upomnienia:
|
Toczenie nic nie da..to się rozleci wtedy.. i tak to jest nie realne bo są łożyska które też byś musiał wymienić..kupa roboty a i tak naprawdę nic z tego nie wychodzi..i byś musiał sprzęgło wymieniać bo sprzęgło od 17milimetrowego wałka by nie weszło na 22mm tyle na temat..lepiej kupić takie jak się powinno mieć..wiem coś o tym bo tez kombinowałem bo kupiłem złe..ale po prostu jeżeli masz kupione złe to je próbuj sprzedać
SUZUKI KATANA AY 50 AC 2004rok
Tuning Mechaniczny :
# Rolki 4g Stage6
# Sprężynki sprzęgła niebieskie HEBO
# Sprężyna centralna Metrakit 22%
# Przełożenia Top Racing
# Pasek Dayco
# Sprzęgło RMS
# Leo Vince ZX
v-max 65km/h
Tuning optyczny:
# Kierunki Revo LED
Plany:
# Polini Speed Control ??
Kupię białe klosze kierunkowskazów (przód)
GG 19789734 |
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 20-04-2011 21:22
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Panowie chyba zaczynamy mijać się z celem ja mam wałek 22mm, a nie 17! Chodzi mi tylko o rozwiercenie otworów na wałek w przełożeniach aby weszły na mój wałek. A i jeszcze jedno czy jest możliwość, że w mojej Katanie jest wałek 17mm? Katana jest w nowej budzie z 2001 AC.
mam na sprzedaż pierwotną top racing + wtórną aprilia di-tech
To jest na wałek 17mm, a ja mam chyba 22 już sam nie wiem..... :/
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 20-04-2011 21:27
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
jest owszem taka możliwość...
rzadko spotyka się takie coś, ale różne były taśmy produkcyjne i różne ludzie części wkładają
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
kolajkatana2004 |
Dodany dnia 21-04-2011 10:40
|
Stały bywalec
Postów: 371
Data rejestracji: 20.06.09
Pomógł: 5 Skąd: Kaźmierz (koło Poznania)
Status upomnienia:
|
Tak zdarza się..i ja tak mam ..
Jbc mam na sprzedaż TopRacinga pierwotne oczywiście
Nie za bardzo rozumiem o co ci chodzi..? Jak masz wałek 22mm to co chcesz rozwiercać?? kupujesz przelożenia o wałku 22mm i nic nie rozwiercasz? ;| nie kumam Ciebie
SUZUKI KATANA AY 50 AC 2004rok
Tuning Mechaniczny :
# Rolki 4g Stage6
# Sprężynki sprzęgła niebieskie HEBO
# Sprężyna centralna Metrakit 22%
# Przełożenia Top Racing
# Pasek Dayco
# Sprzęgło RMS
# Leo Vince ZX
v-max 65km/h
Tuning optyczny:
# Kierunki Revo LED
Plany:
# Polini Speed Control ??
Kupię białe klosze kierunkowskazów (przód)
GG 19789734 |
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 21-04-2011 11:14
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
kolajkatana2004 napisał/a:
Jak masz wałek 22mm to co chcesz rozwiercać?? kupujesz przelożenia o wałku 22mm i nic nie rozwiercasz? ;| nie kumam Ciebie
Chodzi o to że mogę kupić rzadko spotykane Malossi i Polini ale one są na wałek 17 i chciałęm otwory w tych przełożeniach rozwiercić tak aby były na wałek 22
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 21-04-2011 11:51
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Chyba coś ci się popierniczyło. W jaki sposób chcesz rozwiercić przełożenia ? Skoro Ty masz wałek 22mm a one są na 17mm to jak chcesz rozwiercić ? |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 21-04-2011 13:46
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
To nie idzie wałka przebić ?
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 21-04-2011 17:01
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
No kolego tego nie będzie się dało za bardzo zrobić. Przecież wałek sprzęgłowy i 1 tryb to 1 część. Trzeba by uciąć kawałek tego wałka z zębatką i dospawać do Twojego wałka...ale wyobrażasz to sobie? Taka przekładnia rozleci się po paru kilometrach.
Podsumowując; jest to praktycznie nie możliwe i w ogóle nie opłacalne. Kup przełożenia do Twojego modelu silnika i tyle.
Edytowane przez Aroni dnia 21-04-2011 17:02 |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 21-04-2011 18:42
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Skoro masz wałek 22mm to proste jak drut że nie wsadzisz przełożeń 17mm i nie ma co nad tym polemizować.
Użytkownik luki ma na sprzedaż malossi pod wałek 22mm więc widzę że coś słabo szukasz |
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 21-04-2011 19:32
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Wałek to nie problem bo mam jeszcze jeden 22 a polini od 17 podejdą ? i tak przy okazji która przekładnia lepsza? Od Sr-ki czy od Katany WR?
Edytowane przez bastek434 dnia 21-04-2011 20:39
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 21-04-2011 21:18
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
F5 PILNE!
Edytowane przez bastek434 dnia 21-04-2011 21:18
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 21-04-2011 21:39
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Lepsza co ma mniej zębów, hah |
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 21-04-2011 21:51
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
a seria ile ma zębów?
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|