70ccm za 150 zł !!??
|
luukiwitek |
Dodany dnia 02-04-2011 18:41
|
Coś wiem
Postów: 200
Data rejestracji: 13.04.09
Pomógł: 3 Skąd: kietrz okolice raciborza
Status upomnienia:
|
Witam
potrzebuje w końcu kupić cylinder moją uwagę tym razem przykuły bardzo tanie zestawy 70 ccm cyl , tłok pierscionki głowica , uszczelki sworznie zabezpieczenia itp za 150 zł i ta cene mnie własnie nie pokoi bo jak na LC to coś za tanio...
ale zobaczcie sami i to nie u jednego sprzedającego tak jest ...
czy warto go kupic czy jednak dołożyć co tec HQ 50 ??
http://allegro.pl...69951.html
http://allegro.pl...77059.html
http://allegro.pl...20023.html
http://allegro.pl...83341.html
http://allegro.pl...00670.html
co o tym sądzicie bo cena kusi i samo to ze 700 i że plus głowica ...
czy pojeżdżę na takim cylku troche czy to jest rozwiercona 50 ? której nie zdąże dotrzeć ?
Edytowane przez luukiwitek dnia 02-04-2011 18:56
[center]Suzuki Katana R AY50WR LC
setup :
mechanika :
rolki 4g RMS
wydech sportowy Kundo
dysza 68/78/60 teraz 68
sprężyna centralna Mallossi +22 % (czerwona)
sprężynki sprzęgła Mallossi (różowe)
nowa iglica
świeca NGK BPR7HS
linka gazu teflon
nowy akumulator
nowa elektryka
nowy rollgas
opona tylna Dynlop RS
Cylinder Tec HQ
pasek Mallossi kevlar belt
optyka :
licznik z Suzuki Zillion
kierunkowskazy z yamahy aeroXxX tył
ryfle
lusterka Revo Oval Black
biała siatka Str8 we wlotach
Nowe Niebieskie malowanie + polerka lakieru
<szok>odblokowane przełożenia 13,5 obrotów dzwonu na jeden pełny obrót koła <szok>
to jeszcze nie koniec ! <devil> |
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 02-04-2011 19:19
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Przeglądałem te oferty, które podałeś, ale nie znalazłem nazwy firmy która wypuściła te cylindry. Może to być taki sam cylek jak chińskie NO-NAME lub TUNE-EX osobiście dołożył bym i kupił coś markowego np. TEC który podałeś, ale to moje zdanie. Choć fakt cena kusi
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
luukiwitek |
Dodany dnia 02-04-2011 20:08
|
Coś wiem
Postów: 200
Data rejestracji: 13.04.09
Pomógł: 3 Skąd: kietrz okolice raciborza
Status upomnienia:
|
tak to jest no name
ale cena 150 zł
do tego 70cc
głowica
tec hq jest za 300 i to 50 cc i bez głowicy
ale głównie chodzimi o to czy na czymś takim pojeżdzę czy ledwo dotrę i zatrę ...
drugie pytanie czy to jest rozwiercana 50 cc?
i trzecie przypóśćmy ze bym tą 70 kupił to wał powinien wytrzymać ale czy powinienem wymienić uszczelniacze , zimeringi itp ?
i czwarte pytani o ile mniej więcej spalanie wzrasta na 70 ccm ?
[center]Suzuki Katana R AY50WR LC
setup :
mechanika :
rolki 4g RMS
wydech sportowy Kundo
dysza 68/78/60 teraz 68
sprężyna centralna Mallossi +22 % (czerwona)
sprężynki sprzęgła Mallossi (różowe)
nowa iglica
świeca NGK BPR7HS
linka gazu teflon
nowy akumulator
nowa elektryka
nowy rollgas
opona tylna Dynlop RS
Cylinder Tec HQ
pasek Mallossi kevlar belt
optyka :
licznik z Suzuki Zillion
kierunkowskazy z yamahy aeroXxX tył
ryfle
lusterka Revo Oval Black
biała siatka Str8 we wlotach
Nowe Niebieskie malowanie + polerka lakieru
<szok>odblokowane przełożenia 13,5 obrotów dzwonu na jeden pełny obrót koła <szok>
to jeszcze nie koniec ! <devil> |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 02-04-2011 20:10
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
nie kupuj tec'a!
badziewie...
co z tego, że mocniejsze odrobinę od serii, jak się grzeje...
mam na dotarciu, mam coś ok. 400km i przejeżdżając 7km na pół gazu(40km/h) traci moc i musisz stanąć na pół godziny...
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
luukiwitek |
Dodany dnia 02-04-2011 20:20
|
Coś wiem
Postów: 200
Data rejestracji: 13.04.09
Pomógł: 3 Skąd: kietrz okolice raciborza
Status upomnienia:
|
to co proponujesz do 300 zł dla LC ?
[center]Suzuki Katana R AY50WR LC
setup :
mechanika :
rolki 4g RMS
wydech sportowy Kundo
dysza 68/78/60 teraz 68
sprężyna centralna Mallossi +22 % (czerwona)
sprężynki sprzęgła Mallossi (różowe)
nowa iglica
świeca NGK BPR7HS
linka gazu teflon
nowy akumulator
nowa elektryka
nowy rollgas
opona tylna Dynlop RS
Cylinder Tec HQ
pasek Mallossi kevlar belt
optyka :
licznik z Suzuki Zillion
kierunkowskazy z yamahy aeroXxX tył
ryfle
lusterka Revo Oval Black
biała siatka Str8 we wlotach
Nowe Niebieskie malowanie + polerka lakieru
<szok>odblokowane przełożenia 13,5 obrotów dzwonu na jeden pełny obrót koła <szok>
to jeszcze nie koniec ! <devil> |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 02-04-2011 20:37
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
do 300zł dla LC, to wolę poczekać, dozbierać 200zł i kupić airsala 50cc, albo 70cc na mielochu i masz do tego nówkę głowicę
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 02-04-2011 20:41
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Kefir jak Ci się LC grzeje to masz coś zj*bane z chłodnicą.A wracając do tematu: lepiej dołożyć kilka złotych i kupić coś markowego! Na tym NO-NAME za długo pewnie nie pojeździsz może jeden sezon....
Rozwiercane nie sądze, bo wtedy sprzedawali by chyba bez głowicy, bo by oryginalna podeszła pozatym pojemności skokowej się c hyba nie da zmienić poprzez rozwiercenie 50 zawsze będzie 50 może być co najwyżej po portingu. Wał wytrzym uszczelniacze... hmmmm jeżeli byłaby to klasa sport to można je wymienić dla świętego spokoju, ale do takiego cylka chyba nie ma sensu. Niech się wypowiedzą doświadczone osoby! Ja przy swoim POWER FORCE wymieniam łożyska i uszczelniacze.
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 02-04-2011 21:01
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
odpowietrzone mam wszystko przy układzie chłodzącym
to już idzie cylkiem i nic na to nie poradzisz...
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 02-04-2011 21:10
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Mimo wszystko ja bym jeszcze raz sprawdził układ chłodzenia, bo przegrzewający się cylek przy LC to rzadkość. Rozumiem jak by Ci się grzał tak po 40km, ale już po 7km i to przy prędkości 40km/h to samo w sobie jest podejrzane! Ja mam AC i w dniu w którym poszedł pierścień (chyba) przejechałem 40 i suka grzała równo razem z runnerem z prędkością 55-60km/h!! A co do tematu to tak jak pisałem niech się jeszcze wypowiedzą inni bardziej doświadczeni.
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 02-04-2011 21:47
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Dużo mocy z tego nie będzie, więc uszczelniacze i łożyska wytrzymają. Ja myślę, że w sumie można się pokusić i kupić to coś...jak będziesz miał szczęście to i 10k na tym zrobisz, jak nie to przynajmniej nie będzie dużej straty... Tylko przy tym cylku radziłbym uważać na początku, bo jednak żeliwo wypadało by troche dotrzeć (z 300km) żeby się później nie przegrzewał. Spalanie będzie zależeć od regulacji: może palić jak seryjna 50cc, a może palić jak Evo.
Edytowane przez Aroni dnia 02-04-2011 23:29 |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 02-04-2011 21:54
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
ja na twoim miejscu bym dołozył ok 50 zł za 200 zł wydaje mi sie ze znajdziesz jakąs używke nie dawno widziałem airsal 70 za 200 zł ;p a jezeli chcesz nówke to na 100% nie bierz tego chinola ;p juz prędzej te tec hq ale to jest tylko troche mocniejsze od serji wiec sie nie bardzo opłaca ;p
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 02-04-2011 23:16
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
Rozwiercane nie sądze, bo wtedy sprzedawali by chyba bez głowicy, bo by oryginalna podeszła pozatym pojemności skokowej się c hyba nie da zmienić poprzez rozwiercenie 50 zawsze będzie 50 może być co najwyżej po portingu.
Ciemny jesteś gościu jeszcze. Im większy tłok tym automatycznie wieksza pojemność. Orginalna głowica nie podejdzie do 70 no chyba ze tłok bedzie przystosowany pod seryjną głowicę. Co to cylindra to zwykła rozwiercona 50. To jest jednorazówka. Nawet szlifa tamu szmelcowni nie zrobisz.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 02-04-2011 23:31
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Chemperr_Katana napisał/a:
Rozwiercane nie sądze, bo wtedy sprzedawali by chyba bez głowicy, bo by oryginalna podeszła pozatym pojemności skokowej się c hyba nie da zmienić poprzez rozwiercenie 50 zawsze będzie 50 może być co najwyżej po portingu.
Ciemny jesteś gościu jeszcze. Im większy tłok tym automatycznie wieksza pojemność. No tak, ale nie zrobisz z 50 siedemdziesiątki bo jest to nie możliwe! tak jak pisałem 50 zawsze będzie 50! Co z tego że będziesz wstawiał większy tłok ba! On Ci nawet tam nie wejdzie! Pojemność skokowa jak pewnie wiesz to przestrzeń między DMP a GMP tłoka i nic tego nie zmieni!
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 02-04-2011 23:56
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Champerr_Katana ma rację...ten cyl jest chyba rozwiercony. Sam z początku nie pomyślałem nad tym nawet, ale teraz to zauważyłem. Wystarczy spojrzeć na ściany wewnętrzne cylindra, jakie są cienkie. A żeby zrobić z 50cc zrobić 70cc (dokładnie 65ccm) wystarczy powiększyć średnicę cylindra o 6mm, czyli 3mm z każdej ściany. Skoku tłoka oczywiście nie da się zmienić, ale to nie jest tu potrzebne.
Edytowane przez Aroni dnia 02-04-2011 23:57 |
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 03-04-2011 10:03
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
No tak, ale nie zrobisz z 50 siedemdziesiątki bo jest to nie możliwe! tak jak pisałem 50 zawsze będzie 50! Co z tego że będziesz wstawiał większy tłok ba!
Posłuchaj siebie co Ty mówisz w ogóle. To nawet nie jest logiczne. zeby zwiekszyc pojemność trzeba większy tłok. a większy tłok nie wejdzie do małego cylindra. Wiec trzeba go rozwiercić. tak jak jest w tym chińskim cylindrze. Mądry człowiek nie zrobiłby takiego cylindra. Tylko żółtki tak potrafią Bastek nie rób syfu i nie kłóć sie ze mną bo nie masz racji.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|
|
luukiwitek |
Dodany dnia 03-04-2011 10:58
|
Coś wiem
Postów: 200
Data rejestracji: 13.04.09
Pomógł: 3 Skąd: kietrz okolice raciborza
Status upomnienia:
|
jak widzę zdania są podzielone ;d
ALE MÓWIĘ ZE WIĘCEJ JAK 300 ZŁ nawet nie chcę dać za cylinder... bo za rok i tak prawko a katana albo na sprzedasz albo dla rodziny pójdzie więc co oni z nią zrobią to mi wisi...
tak więc wracając to było by najlepsze do 300 zł ?
nie chodzi mi tu o moc bo seria i tak na koło szła ładnie.. ale o to czy te dwa sezony pojeżdżę ??
w sezonie nie robię więcej jak 3 tysiące ale możliwe że w tym sezonie zrobię więcej
co wybrać ?
[center]Suzuki Katana R AY50WR LC
setup :
mechanika :
rolki 4g RMS
wydech sportowy Kundo
dysza 68/78/60 teraz 68
sprężyna centralna Mallossi +22 % (czerwona)
sprężynki sprzęgła Mallossi (różowe)
nowa iglica
świeca NGK BPR7HS
linka gazu teflon
nowy akumulator
nowa elektryka
nowy rollgas
opona tylna Dynlop RS
Cylinder Tec HQ
pasek Mallossi kevlar belt
optyka :
licznik z Suzuki Zillion
kierunkowskazy z yamahy aeroXxX tył
ryfle
lusterka Revo Oval Black
biała siatka Str8 we wlotach
Nowe Niebieskie malowanie + polerka lakieru
<szok>odblokowane przełożenia 13,5 obrotów dzwonu na jeden pełny obrót koła <szok>
to jeszcze nie koniec ! <devil> |
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 03-04-2011 11:28
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Chemperr_Katana napisał/a:
Mądry człowiek nie zrobiłby takiego cylindra. Tylko żółtki tak potrafią
No też o to mi chodzi! Jeżeli zrobisz tak jak Aroni pisał i rozwiercisz cyl o te 6mm to już [cenzura] nie cylinder! Lepiej kupić fabryczną 70 niż kombinować z wierceniem! Dlatego wg. mnie 50 zawsze powinna zostać 50! I to jest moje zdanie. Kłócić się z tobą nie chce, bo forum jest od pomagania!
Wracając do tematu: jak nie więcej niż 300 zł to lepiej poszukaj używki markowej niż masz kupować takie badziewie!
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
cacek14 |
Dodany dnia 03-04-2011 11:55
|
Mechanik
Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42 Skąd: Lipno
Status upomnienia:
|
Ze szlifów tak czy siak tez sie nie zrobi 70. A jak mamy rozwiercać cylki to tylko i wyłącznie na ostatni raz czyli na dobitkę i nowy cyl kupić.
Wtedy masz strach by to docierać wolno jeździć by ci nie stanął tak żywo jak go wsadziłeś
I mniej mięsa tym gorsza żywotność. Ludzie zrobi tak jak powinien byc i nic nie powinno sie przerabiać.
Wtedy wiadomo wchodzi na niekorzyść.
Ale z rozwierceniem samego wylotu dla wydechu to można Zmierzyć średnice dla wydechu i wiercić w cylku benzyną go opłukać by nic nie zostało i jeździć można.
Do 300zł. Kup se airsala. Albo cos tańszego to topa i tyle.....
Albo tandetę nawet są do 100zł Sezon pośmigasz potem znowu se kupisz i tyle
Kumpel ma 50cc w suni i jeździ i jeździ i cały cyl komplet niecałe 80zł. Kupione w Serwisie suzuki wilmat. Aż sie sam zdziwiłem xD
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane
V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI
|
|
|
|
luukiwitek |
Dodany dnia 03-04-2011 13:06
|
Coś wiem
Postów: 200
Data rejestracji: 13.04.09
Pomógł: 3 Skąd: kietrz okolice raciborza
Status upomnienia:
|
mowa tu o LC a airstala nie kupie do 300 zł a używki nie chce bo już raz kupiłem ... tak więc dalej nie wiem co kupić ;/
[center]Suzuki Katana R AY50WR LC
setup :
mechanika :
rolki 4g RMS
wydech sportowy Kundo
dysza 68/78/60 teraz 68
sprężyna centralna Mallossi +22 % (czerwona)
sprężynki sprzęgła Mallossi (różowe)
nowa iglica
świeca NGK BPR7HS
linka gazu teflon
nowy akumulator
nowa elektryka
nowy rollgas
opona tylna Dynlop RS
Cylinder Tec HQ
pasek Mallossi kevlar belt
optyka :
licznik z Suzuki Zillion
kierunkowskazy z yamahy aeroXxX tył
ryfle
lusterka Revo Oval Black
biała siatka Str8 we wlotach
Nowe Niebieskie malowanie + polerka lakieru
<szok>odblokowane przełożenia 13,5 obrotów dzwonu na jeden pełny obrót koła <szok>
to jeszcze nie koniec ! <devil> |
|
|
|
Skuter95 |
Dodany dnia 03-04-2011 14:35
|
Coś wiem
Postów: 175
Data rejestracji: 25.07.10
Pomógł: 0 Skąd: Lesko(RLS)
Status upomnienia:
|
Ja kupilem 50ccm za 140zl caly komplet do katany lc z tej samej firmy co ten http://allegro.pl...69951.htmli jak narazie nie narzekam. Nie kupił bym tej 70 bo 1) nawet niema z czego szlifu zrobic., 2) niewiele koni z tego zyskasz.
Edytowane przez Aroni dnia 03-04-2011 14:56 |
|
|