Tak jak pisałem mam problem z moją kataną z 2005r.Blokadę z waria mam zdiętą z tłumnika seryjnego też na gaźniku to nie wiem .Jak jadę to dochodzi do 40km\h i koniec a jeszcze gazu mogę dać wtedy wchodzi w obroty a prędkość taka jak była.Co może byc przyczyno ??????
powiedz nam czy masz kopnik? i sprawdź z przodu czy masz chłodnice.
Derbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h
No to masz AC czyli wersje chłodzoną powietrzem. A i suka jest z 2005 roku? Od kogo ją kupiłeś? Stara czy nowa buda? Bo wątpię żeby w 2005 roku wychodziły AC z bębnem z tyłu.
Derbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h
jest z wrzesnia 2005 r kupiłem od takiego goscia a on jo sprowadził bodajże z hiszpani w 2007roku
mam tako bude jak na zdięciu
Edytowane przez Aroni dnia 01-05-2012 21:46
To się wku***em podajciw jak powinna wyglondać paka z 2005r chłodzona cłodzona powietrzem
a to co wcześniej pisałem z to prendkoscio na samym poczondku
to co zrobić zeby szybciej jechała??? 2 blokad niemam a pasek wam na watio seryjnym do samego wieszchu wychodzi? bo u mnie jeszcze ma 0.5cm i niechcę wyjść
jak się ją odpali to dymi lekko na niebiesko a jak niedam wyrzszych obrotów to gasnie 1min pochodzi to mozna niedawac gazu i dobrze chodzi tylko to lekkie dymienie jak się rozgrzeje to tego niema tylko trzeba z 200-300 m przejechać czego to przyczyna??????????
Edytowane przez adam12 dnia 01-05-2012 19:25
Zmień przełożenia na odblokowane z aprilki a jak nie to kup nowe na mielochu chyba są
Kobieta jest jak motocykl tylko najlepsza cie satysfakcjonuje i nie wezmierz jej dopoki nie zajrzy do silnika
To dymienie na poczatku tym sie nie mart jak podczas jazdy ci nie dymi to wporzadku to dymienie to chyba przez ssanie i ze 300m musisz przejechac bo skuter jak odpalasz to jest na ssaniu i dlatego a zeby lepiej i szybciej jechał to podkładke z wariatora sciagnac musisz (chyba tłumnik odblokowac lub sporta kupic) przełożenia wymienic na np Odblkowane od SR wtórne 64 ząbki i Pierwotne Top Racing i to chyba tyle dużo tematów było na temat blokad poszukaj pooczytaj
no to kolego przełozenia do zmiany ja mam zmieniane na SR + TOP RACING oczywiscie SR odblkowane 64 ząbki to mam 11 obrotu dzwona na koło i troszke podreguluj sobie wario ledzyszymi rolkami możesz też spręzynę dociskowa i poleci ci te 70 moze 80 jak masz w dobrej kondycji silnik mi przed zmiana przełozen 78 lecial a teraz po zmianie spokojnie 90 po prostej jak sie rozpedze a 95 z górki może i wiecej bym przycisnoł ale narazie czekam na sprzegło Malossi Fly bo nie mam jak jezdzic więc polecam zmian przełożen