Brak ssania i rzecz o wariatorze, Estilete na Morini
|
mille |
Dodany dnia 14-04-2012 17:22
|
Nowy
Postów: 7
Data rejestracji: 10.04.12
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Poprzedni problem z zatartymi lagami niedługo zostanie rozwiązany.
Pojawił się za to kolejny:
brak ssania. Po odpaleniu praktycznie gaśnie przez pierwsze 2-3 minuty.
Rozebrałem dziś wszystkie wtyczki, poczyściłem, pomierzyłem prądy i:
Jak prawidłowo powinna to wyglądać:
-do ssania prąd powinien płynąć w momencie przekręcenia kluczyka czy dopiero po odpaleniu?
-skąd płynie prąd do ssania?
-wyjąłem ssanie, wygląda ok. Czytałem jak je sprawdzić ale nie zrobię tego dopóki wiem że nie dostaje prądu.
badanie wiązki zakończyłem na wtyczce widocznej z prawej strony na zdjęciu powyżej. Dalej wiązka najprawdopodobniej biegnie do silnika.
Nie mogę w niej pomierzyć prądu przy pracującym silniku bo musi być złączona.
Druga cześć mojego pytania dotyczy wariatora. Na chwile obecną moje Estilete ma oryginalny 9 letni tłumik z kiszką. Osiąga 55 km/h.
Pomyślałem ze zanim zajmę sie tłumikiem zdejmę tulejkę z wario bo pewnie jest skoro mam takie osiągi.
Z braku czegoś do zblokowania zebów nie podjąłem próby odkręcenia, a przede wszystkim dlatego że ja tam nic nie widzę pomiędzy.
Jest tam tulejka?
A jeśli jej nie ma to czy 55 km/h na zblokowanym tłumiku i zdjętej blokadzie z wario to normalny wynik?
Silnik odpala bardzo ładnie z rozrusznika pomimo braku ssania i przyśpiesza nieźle do tych 55 km/h
Edytowane przez mille dnia 14-04-2012 17:22 |
|
|
|
roogat |
Dodany dnia 14-04-2012 17:46
|
Znawca
Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
To jest ta sama instalacja co w katanach
http://suzuki-kat...p?cat_id=3 [instalacja elektryczna]
Edytowane przez roogat dnia 14-04-2012 17:46
katana AY50 Performance 1999 rok
*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition
*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! |
|
|
|
suzun |
Dodany dnia 14-04-2012 19:26
|
Doradca
Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6 Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)
Status upomnienia:
|
ssanie włacza sie dopiero gdy silnik zaczyna pracować
gdy ssanie nie działa mogła Ci sie biala kostka za czachą na przodzie rozwalić lub rozgrzac i sie rozpasc
Suzuki Katana RRR LC 2000r.
Tuning Mechaniczny
~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~
Tuning Optyczny
~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~ |
|
|
|
mille |
Dodany dnia 14-04-2012 19:27
|
Nowy
Postów: 7
Data rejestracji: 10.04.12
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
o wielki dzięki, nie wiem czemu nie znalazłem.
Trochę jest jednak inna.
Jeśli ssanie jest jednocześnie zaworem sterowanym bimetalem w jednej obudowie to czy można zasilić je prądem stale o ono powinno wyłączyć się po nagrzaniu? (z pominięciem wiązki)
|
|
|
|
suzun |
Dodany dnia 14-04-2012 19:32
|
Doradca
Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6 Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)
Status upomnienia:
|
wydaje mi sie ze jest automatycznie sterowane i po pewnym czasie samo sie wylacza lub wlasnie po rozgrzaniu
Suzuki Katana RRR LC 2000r.
Tuning Mechaniczny
~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~
Tuning Optyczny
~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~ |
|
|
|
mille |
Dodany dnia 14-04-2012 20:07
|
Nowy
Postów: 7
Data rejestracji: 10.04.12
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Czyli prąd płynący do ssania nie jest niczym sterowany, można powiedzieć ze ssanie jest samowystarczalne i można je podłączyć samodzielnie, dobrze rozumiem?
suzun: "czacha" to gdzie? pod zegarem? jeszcze nie ogarniam wszystkich grypsów
a druga część pytania z pierwszego postu choćby w dwóch słowach
Edytowane przez mille dnia 14-04-2012 20:52 |
|
|
|
suzun |
Dodany dnia 14-04-2012 21:29
|
Doradca
Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6 Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)
Status upomnienia:
|
przednia czacha to caly plastik przedni tam gdzie sa soczewki grill itp caly przod oo
Suzuki Katana RRR LC 2000r.
Tuning Mechaniczny
~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~
Tuning Optyczny
~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~ |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 15-04-2012 11:41
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Ja też tam nie widzę żadnej tulejki dystansowej między wariem a przeciwtalerzem, więc raczej jest już ściągnięta. A tak w ogóle nie musisz niczym blokować ząbków przeciwtalerza, żeby to odkręcić, wystarczy klucz 32 i chyba 17. Większym łapiesz za zabierak na wale, a mniejszym odkręcasz nakrętkę. Prosta sprawa. A skuter jedzie tak wolno pewnie dla tego, że ma zalokowane przełożenia. |
|
|
|
mille |
Dodany dnia 15-04-2012 20:33
|
Nowy
Postów: 7
Data rejestracji: 10.04.12
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Czyli wario zostawiam i skupie się na tłumiku.
Temat zblokowanych przełożeń znam ale liczę na to że z innym tłumikiem osiągnę chociaż te 65km/h na seryjnych przełożeniach. Ponoć sie da |
|
|
|
suzun |
Dodany dnia 15-04-2012 20:54
|
Doradca
Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6 Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)
Status upomnienia:
|
na seryjnych przelozeniach i dorbym setupie mozesz osiagnac 80km/h seryjne przelozenia przekladaja sie na v-max
Suzuki Katana RRR LC 2000r.
Tuning Mechaniczny
~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~
Tuning Optyczny
~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~ |
|
|
|
qscvbe |
Dodany dnia 15-04-2012 21:16
|
Doradca
Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9 Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)
Status upomnienia:
|
na serujnych przełożeniach to góra 70 i ani grama więcej, chyba że nie wiem z jakim setem
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com |
|
|
|
roogat |
Dodany dnia 15-04-2012 21:52
|
Znawca
Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
No chyba że masz movistar Tam były odblokowane wtórne
katana AY50 Performance 1999 rok
*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition
*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! |
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 15-04-2012 22:13
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
ja na seryjnych zabllokowanyh i full seri cislem 78 |
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 15-04-2012 22:13
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
to jest estilete a nie katana. nie ma wersji movistar. ssanie można sprawdzic czy działa podłączając bezpośrednio do aku. ten [cenzura]ek powinien sie wysunąć. blokady nie masz.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|
|
roogat |
Dodany dnia 15-04-2012 22:25
|
Znawca
Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
Aha no tak temat od estilete sorka xD
katana AY50 Performance 1999 rok
*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition
*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! |
|
|
|
mille |
Dodany dnia 16-04-2012 20:33
|
Nowy
Postów: 7
Data rejestracji: 10.04.12
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Chemperr_Katana: po wyjęciu ssania (odłączone, zimne) bolec był dość znacznie wysunięty.
Mniej więcej jak na katalogowym zdjęciu:
Czyli to jest pozycja ssanie-off i po dostarczeniu prądu (po pewnym czasie) powinien sie wysunąć mocniej? |
|
|