minarelli w katanie
|
Dr0pSone |
Dodany dnia 04-04-2012 22:59
|
Początkujący
Postów: 56
Data rejestracji: 18.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
Ostatnio zastanawiałem się dość długo nad tym czy da rade włożyć silnik minarelli (leżący) do suzuki katany. Jeżeli tak to czy trzeba robić jakieś poważniejsze przeróbki ? A może ktoś z was już tak robił ? Chciałbym tak zrobić ze względu na wygląd i prowadzenie katany, ale również zależało by mi na tym aby katana była mocnaa. |
|
|
|
BERCIU |
Dodany dnia 04-04-2012 23:17
|
Mechanik
Postów: 1266
Data rejestracji: 17.01.10
Pomógł: 13 Skąd: Pawłowice
Status upomnienia:
|
Po pierwsze musisz zrobić mocowanie silnika, po drugie musisz wszystko wymierzyć żeby nie było krzywe itp...
POLECAM P/G Z WŁASNEGO DOŚWIADCZENIA !!!
IN RUST WE TRUST!!!
Pierwszy w polsce RUST turbo skuter na piaggio 4t http://suzuki-kat...ost_107723 |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 04-04-2012 23:37
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Wszystko da radę jak tylko masz kasę, umiejętności i chęci do roboty. Przy swapie na minarelli musiałbyś przede wszystkim zrobić nowe mocowanie do silnika, po prostu robisz projekt i dospawujesz do ramy, oraz przerobić elektrykę. I generalnie to tyle. Oczywiscie z tym wszystkim jest trochę roboty, ale nie jest to jakoś skomplikowane. |
|
|
|
roogat |
Dodany dnia 04-04-2012 23:47
|
Znawca
Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
Też mnie to interesowało A Dużo mocniejszy jest silnik Mineralli od P/G ?
katana AY50 Performance 1999 rok
*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition
*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 05-04-2012 10:50
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
nie idze tak powiedzieć który mocniejszy , to zależy od stanu silnika
Pod p/g nie trzeba przerabiać mocowanie silnika a w minarelli tak
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
valavme |
Dodany dnia 05-04-2012 12:11
|
Znawca
Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16 Skąd: Komarówka Podlaska
Status upomnienia:
|
ogólnie to mówi się że silniki p/g są najsilniejszymi seryjnymi jednostkami
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE
Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 05-04-2012 13:54
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
teraz te nowe P/G tak od 08r to wszystkie wychodziły z seryjnymi gaźnikami 17,5 i z tego ta moc ;]
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
BERCIU |
Dodany dnia 05-04-2012 17:16
|
Mechanik
Postów: 1266
Data rejestracji: 17.01.10
Pomógł: 13 Skąd: Pawłowice
Status upomnienia:
|
qscvbe napisał/a:
a ja Ci powiem że latam ursusem 100 ( i to osiągam w 2,9s) i co, też wierzysz??
Wynikło nieporozumienie, 130 km/h leciał owszem ale na racingu 16KM, a seri maksymalnie 100 ale to na serio max.
IN RUST WE TRUST!!!
Pierwszy w polsce RUST turbo skuter na piaggio 4t http://suzuki-kat...ost_107723 |
|
|
|
dawidzio28 |
Dodany dnia 05-04-2012 20:15
|
Znawca
Postów: 1071
Data rejestracji: 01.11.11
Pomógł: 10 Skąd: Żmiąca koło Limanowej
Status upomnienia:
|
Szalinkofura czytaj uważniej. A co do tego silnika to bym popatrzył na ceny częsci i jesli do minarelli było tańsze to bym wstawił minarelli ale jak do p/g by były tańsze to p/g. Oczywiście chodziło mi o sportowe części
Suzuki Katana AY 50cc LC 99r
MECHANIKA
~Hebo Manston Replica70cc Porting by Redus~
~Porting karterów by Redus
~Wał Top Racing Evo NG
~Wydech Athena Racing
~Gaźnik Stage6 R/T PWK 24 mm
~Kruciec Motoforce Racing nad koło
~Zawór Tec Sport
~Łozysko igiełkowe PSYCHIC
~Czujnik temp. Stage6
~Wario Polini Speed Control
~Łożyska wału SKF uczelniacze KOK
~Przełożenia Malossi 15/40
~Sprzęgło Hebo Racing(czerwone spreżynki)
~Centralka Malossi czerwona
OPTYKA
~Lotka od WR
~Felgi od nowej budy
~Polerka pompy wody
~Lampa Revo Lexus Style Black
~Polerka klamek ham.
~Przedłużka Home Made
~Nakładki Stage 6 czarne
~Lusterko STR8 F1 carbon
~Węże chłodnicze Motoforce zbrojone przeźroczyste
~Gazbox Stage6 chrom
~czerwone przewody paliwowe
~Kartery malowane proszkowo na czarno by Marcepani
~Detale malowane proszkowo na czerwono by Marcepani
V-Max NIEZNANY
PLANY
Cały czas coś do przodu
|
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 05-04-2012 23:19
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Znacznie więcej części jest do P/G, ale cenowo i tak jest podobnie. Co do sprawności to czy ja wiem, aż takiej dużej różnicy nie będzie między tymi seryjnymi silnikami. Oczywiście wszystko też zależy od jego stanu. Ale faktycznie P/G sąuznawane za najlepsze silniki, jednak po przeróbkach z każdego silnika można wycisnąć na prawdę dużo Ja bym po prostu szukał dobrej oferty i jakbym znalazł coś na prawdę ciekawego to bym kupił, niezależnie czy Mina czy Piaggio. |
|
|