Co sie dzieje? Pomocy...
|
slomek97 |
Dodany dnia 16-03-2012 23:30
|
Początkujący
Postów: 65
Data rejestracji: 08.10.10
Pomógł: 1 Skąd: Gniezno
Status upomnienia:
|
Witam.Mam katane z 2003r. chłodzona cieczą.Od kiedy ja kupiłem mam z nia jeden problem.Moto ładnie i płynnie jedzie ale po przejechaniu 5km i zwolnienia ponizej 50km/h katana sie juz nie rozpedza.Założyłem nowy sportowy wariator ale to nic nie dalo.Sportowa spręzyna tylko troche pomogla.Co robic? czego to moze byc wina? Z góry dzieki
Opis:
katanka z 2003r. LC przebieg 13tyś.
Tuning mechaniczny:
-Przełożenia pierwotne Top Racing
-Przełożenia wtórne od sr
-olej przekładniowy malossi RGS
-wario polini speed control
-rolki POLINI HQ 4,8g
- Sprzęgło Hebo Racing N
-sprężyna HEBO czarna
-pasek malossi special belt
-wydech arrow
-fajka i świeca NGK
-niebieskie sprężynki sprzęgła HEBO
Optyka:
-kapa czarna,niebieskie sruby i kopka
-neony pod akumulatorem i z przodu przed chłodnicą
-białe żarówki
-niebieskie zaciski
V-max- 85km/h (czsami więcej,czasami mniej) ;p
|
|
|
|
Dandusiek |
Dodany dnia 17-03-2012 00:22
|
Moderator
Postów: 1090
Data rejestracji: 05.06.09
Pomógł: 25 Skąd: Gdańsk
Status upomnienia:
|
Ciężko powiedzieć co to może być, mogą być różne wyjścia.
Jak wymieniałeś wariator i jeszcze tą sprężynę to może być wina rolek, są może za ciężkie i stąd ten muł, albo i za lekkie. To mi przychodzi do głowy.
Nie sądzę aby to miało coś związane z gaźnikiem. Przerywa ci, "gaśnie" jak dalej pełną manetkę?
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
Fotki Suczki:
https://picasaweb...OOujM-DYQ#
http://bikepics.c...95/98ay50/
Przyśpieszenie mega - rakieta.
V-max 95-100 km/h.
|
|
|
|
slomek97 |
Dodany dnia 17-03-2012 00:38
|
Początkujący
Postów: 65
Data rejestracji: 08.10.10
Pomógł: 1 Skąd: Gniezno
Status upomnienia:
|
Co do rolek to duzo kabinowalem i na tego mula przy 50nic nie pomaga.Katana nie gasnie,nie przerywa.Teraz mysle czy to nie jest moze wina paska? Moze poprostu jest juz mocno starty bo gdy dzisiaj jechalem ok.70 totalnie zaczela zwalniac jak bym hamowal a wogole nie popuszczalem gazu.
Opis:
katanka z 2003r. LC przebieg 13tyś.
Tuning mechaniczny:
-Przełożenia pierwotne Top Racing
-Przełożenia wtórne od sr
-olej przekładniowy malossi RGS
-wario polini speed control
-rolki POLINI HQ 4,8g
- Sprzęgło Hebo Racing N
-sprężyna HEBO czarna
-pasek malossi special belt
-wydech arrow
-fajka i świeca NGK
-niebieskie sprężynki sprzęgła HEBO
Optyka:
-kapa czarna,niebieskie sruby i kopka
-neony pod akumulatorem i z przodu przed chłodnicą
-białe żarówki
-niebieskie zaciski
V-max- 85km/h (czsami więcej,czasami mniej) ;p
|
|
|
|
Dandusiek |
Dodany dnia 17-03-2012 00:54
|
Moderator
Postów: 1090
Data rejestracji: 05.06.09
Pomógł: 25 Skąd: Gdańsk
Status upomnienia:
|
Co do paska, to bym bardziej mówił na starcie, bo może Ci się ślizgać i dlatego nie ukreci wiecej przez to traci V-max.
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
Fotki Suczki:
https://picasaweb...OOujM-DYQ#
http://bikepics.c...95/98ay50/
Przyśpieszenie mega - rakieta.
V-max 95-100 km/h.
|
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 17-03-2012 09:33
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
a ja obstawiam tłoka
może puchnąć...
jedziesz jedziesz zagrzeje się i za chwile będzie się przegrzewał i będzie powiększał swoją objętość i będzie wywoływał duży nacisk na powłokę cylindra.... wtedy zaczyna ciężej chodzić, wał też przy tym wolniej się kręci czyli cały napęd...
sprawdź tego tłoka i cylek przy okazji bo czuję że nie jedna rysa tam będzie
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
slomek97 |
Dodany dnia 17-03-2012 09:50
|
Początkujący
Postów: 65
Data rejestracji: 08.10.10
Pomógł: 1 Skąd: Gniezno
Status upomnienia:
|
Aa i jeszcze wam nie powiedzialem jednego.Jak jest z górki to ona na tym mule normalnie przyspiesza.
Tłok raczej nie bo w pazdzierniku mialem wymienianą uszczelke pod głowicą wiec mechanik by cos powiedzial jak by zobaczyl ze z tłokiem cos nie tak.
Edytuj posty.
Edytowane przez Aroni dnia 18-03-2012 15:46
Opis:
katanka z 2003r. LC przebieg 13tyś.
Tuning mechaniczny:
-Przełożenia pierwotne Top Racing
-Przełożenia wtórne od sr
-olej przekładniowy malossi RGS
-wario polini speed control
-rolki POLINI HQ 4,8g
- Sprzęgło Hebo Racing N
-sprężyna HEBO czarna
-pasek malossi special belt
-wydech arrow
-fajka i świeca NGK
-niebieskie sprężynki sprzęgła HEBO
Optyka:
-kapa czarna,niebieskie sruby i kopka
-neony pod akumulatorem i z przodu przed chłodnicą
-białe żarówki
-niebieskie zaciski
V-max- 85km/h (czsami więcej,czasami mniej) ;p
|
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 17-03-2012 17:27
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
to w październiku...
a wystarczy że układ chłodzący coś nawalił albo jakiś szpej dostał się do cylka i już
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
SuzannaStunt |
Dodany dnia 17-03-2012 17:41
|
Nowy
Postów: 11
Data rejestracji: 07.11.11
Pomógł: 0 Skąd: Konin
Status upomnienia:
|
zgodzil bym sie z pierwsza wypowiedzia kefira to tlok , moze poprostu nie masz wody w chlodnicy i ci sie przegrzewa i on puchnie? |
|
|
|
slomek97 |
Dodany dnia 17-03-2012 18:44
|
Początkujący
Postów: 65
Data rejestracji: 08.10.10
Pomógł: 1 Skąd: Gniezno
Status upomnienia:
|
Woda jest.A to sie nie dzieje od pazdziernika tylko od maja 2010r.
Opis:
katanka z 2003r. LC przebieg 13tyś.
Tuning mechaniczny:
-Przełożenia pierwotne Top Racing
-Przełożenia wtórne od sr
-olej przekładniowy malossi RGS
-wario polini speed control
-rolki POLINI HQ 4,8g
- Sprzęgło Hebo Racing N
-sprężyna HEBO czarna
-pasek malossi special belt
-wydech arrow
-fajka i świeca NGK
-niebieskie sprężynki sprzęgła HEBO
Optyka:
-kapa czarna,niebieskie sruby i kopka
-neony pod akumulatorem i z przodu przed chłodnicą
-białe żarówki
-niebieskie zaciski
V-max- 85km/h (czsami więcej,czasami mniej) ;p
|
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 18-03-2012 13:29
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
tak czy siak sprawdziłbym to na Twoim miejscu bo silnik młody nie jest
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
slomek97 |
Dodany dnia 18-03-2012 15:18
|
Początkujący
Postów: 65
Data rejestracji: 08.10.10
Pomógł: 1 Skąd: Gniezno
Status upomnienia:
|
A gdyby to jednak był tłok i by puchł to ona by jechała?Mi sie wydaje ze całkiem by staneła.A ona jednak do tych 40 zawsze jedzie
Opis:
katanka z 2003r. LC przebieg 13tyś.
Tuning mechaniczny:
-Przełożenia pierwotne Top Racing
-Przełożenia wtórne od sr
-olej przekładniowy malossi RGS
-wario polini speed control
-rolki POLINI HQ 4,8g
- Sprzęgło Hebo Racing N
-sprężyna HEBO czarna
-pasek malossi special belt
-wydech arrow
-fajka i świeca NGK
-niebieskie sprężynki sprzęgła HEBO
Optyka:
-kapa czarna,niebieskie sruby i kopka
-neony pod akumulatorem i z przodu przed chłodnicą
-białe żarówki
-niebieskie zaciski
V-max- 85km/h (czsami więcej,czasami mniej) ;p
|
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 18-03-2012 15:49
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
mechanik by cos powiedzial jak by zobaczyl ze z tłokiem cos nie tak.
Z tłokiem może być wszystko okej na oko, a i tak będzie puchł jeśli jest ze słabego materiału, lub chłodzenie nawala. Masz odpowietrzony układ chłodniczy? Sprawdź to bo właśnie najprawdopodobniej tłok puchnie.
I fakt że tłok może puchnąć nie znaczy, że w ogóle nie pojedzie, tylko właśnie po jakimś czasie zacznie tracić moc i silnik będzie słabiej pracował.
Edytowane przez Aroni dnia 18-03-2012 15:51 |
|
|
|
slomek97 |
Dodany dnia 19-03-2012 19:28
|
Początkujący
Postów: 65
Data rejestracji: 08.10.10
Pomógł: 1 Skąd: Gniezno
Status upomnienia:
|
A jak mozna odpowietrzyc ten uklad?
Opis:
katanka z 2003r. LC przebieg 13tyś.
Tuning mechaniczny:
-Przełożenia pierwotne Top Racing
-Przełożenia wtórne od sr
-olej przekładniowy malossi RGS
-wario polini speed control
-rolki POLINI HQ 4,8g
- Sprzęgło Hebo Racing N
-sprężyna HEBO czarna
-pasek malossi special belt
-wydech arrow
-fajka i świeca NGK
-niebieskie sprężynki sprzęgła HEBO
Optyka:
-kapa czarna,niebieskie sruby i kopka
-neony pod akumulatorem i z przodu przed chłodnicą
-białe żarówki
-niebieskie zaciski
V-max- 85km/h (czsami więcej,czasami mniej) ;p
|
|
|
|
qscvbe |
Dodany dnia 19-03-2012 19:55
|
Doradca
Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9 Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)
Status upomnienia:
|
Na pompie wody i w głowicy masz odpowietrznik, jeśli nie wiesz o co chodzi to wpisz w SZUKAJKĘ!
Edytowane przez Aroni dnia 20-03-2012 14:54
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com |
|
|
|
slomek97 |
Dodany dnia 21-03-2012 20:02
|
Początkujący
Postów: 65
Data rejestracji: 08.10.10
Pomógł: 1 Skąd: Gniezno
Status upomnienia:
|
Wczoraj wymienialem sprezynki sprzegla na czerwone i zauwazylem ze szczeki sa troche zastojałe.Był tam jakis osad itp. Poczyscilem i popsikalem WD.One sa troche poprzepalane i sprzeglo też.Czy to moze miec jakis wpływ na tego muła?Wydaje mi sie ze teraz jak rozruszalem te szczeki troche lepiej idzie...
Edytowane przez slomek97 dnia 21-03-2012 20:03
Opis:
katanka z 2003r. LC przebieg 13tyś.
Tuning mechaniczny:
-Przełożenia pierwotne Top Racing
-Przełożenia wtórne od sr
-olej przekładniowy malossi RGS
-wario polini speed control
-rolki POLINI HQ 4,8g
- Sprzęgło Hebo Racing N
-sprężyna HEBO czarna
-pasek malossi special belt
-wydech arrow
-fajka i świeca NGK
-niebieskie sprężynki sprzęgła HEBO
Optyka:
-kapa czarna,niebieskie sruby i kopka
-neony pod akumulatorem i z przodu przed chłodnicą
-białe żarówki
-niebieskie zaciski
V-max- 85km/h (czsami więcej,czasami mniej) ;p
|
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 21-03-2012 23:33
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
To ma znaczenie raczej jedynie na starcie i skuter po prostu gorzej się będzie zabierał do startu. |
|
|
|
slomek97 |
Dodany dnia 17-04-2012 19:31
|
Początkujący
Postów: 65
Data rejestracji: 08.10.10
Pomógł: 1 Skąd: Gniezno
Status upomnienia:
|
Chłopaki chyba rozwiazałem problem.Odpowietrzylem układ tak jak mowiliscie i rzeczywiscie szła lepiej.Po tygodniu zaczeła tak mulić ze to koniec.Dzisiaj znowu odpowietrzylem i jest jednak róznica.Czyli wiem ze to wina chłodzenia.Ale co jest przyczyną ze sie wciaz zapowietrza?
Opis:
katanka z 2003r. LC przebieg 13tyś.
Tuning mechaniczny:
-Przełożenia pierwotne Top Racing
-Przełożenia wtórne od sr
-olej przekładniowy malossi RGS
-wario polini speed control
-rolki POLINI HQ 4,8g
- Sprzęgło Hebo Racing N
-sprężyna HEBO czarna
-pasek malossi special belt
-wydech arrow
-fajka i świeca NGK
-niebieskie sprężynki sprzęgła HEBO
Optyka:
-kapa czarna,niebieskie sruby i kopka
-neony pod akumulatorem i z przodu przed chłodnicą
-białe żarówki
-niebieskie zaciski
V-max- 85km/h (czsami więcej,czasami mniej) ;p
|
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 17-04-2012 20:47
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
A masz wystarczająco dużo płynu...? |
|
|
|
slomek97 |
Dodany dnia 18-04-2012 00:20
|
Początkujący
Postów: 65
Data rejestracji: 08.10.10
Pomógł: 1 Skąd: Gniezno
Status upomnienia:
|
Nawet troche ponad kreske od maxa wiec jest dosc
Opis:
katanka z 2003r. LC przebieg 13tyś.
Tuning mechaniczny:
-Przełożenia pierwotne Top Racing
-Przełożenia wtórne od sr
-olej przekładniowy malossi RGS
-wario polini speed control
-rolki POLINI HQ 4,8g
- Sprzęgło Hebo Racing N
-sprężyna HEBO czarna
-pasek malossi special belt
-wydech arrow
-fajka i świeca NGK
-niebieskie sprężynki sprzęgła HEBO
Optyka:
-kapa czarna,niebieskie sruby i kopka
-neony pod akumulatorem i z przodu przed chłodnicą
-białe żarówki
-niebieskie zaciski
V-max- 85km/h (czsami więcej,czasami mniej) ;p
|
|
|
|
KatanaTelefonicaMoviStar |
Dodany dnia 23-04-2012 07:48
|
Nowy
Postów: 16
Data rejestracji: 05.08.11
Pomógł: 0 Skąd: Sejny
Status upomnienia:
|
Jeżeli masz ponad kreskę maxa to powinna ci sama wyrzucić tą różnicę. A odpowietrzałeś za pomocą lekkiego wykręcenia teś śrubki koło głowicy?
Opis:
-Cylinder 70ccm
-wariator Malossi Multivar rolki 8gr.
-tłumik Gianelli Silencers Carbon
-Sprężynki sprzęgła Hebo (Czerwone)
Gaźnik Archee 17,5mm |
|
|