Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Boost Bottle Stage6 - recenzja
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 37

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil25 tygodni
Dexios60 tygodni
MACHoo61 tygodni
Aroni76 tygodni
cineklab78 tygodni
adamek211481 tygodni
dawidzio2896 tygodni
KACPERBA1900145 tygodni
wydrus180 tygodni
valavme187 tygodni
pawel57224 tygodni
Dandusiek230 tygodni
Daniez232 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Boost Bottle Stage6 - recenzja
bastek434
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 03-03-2012 12:49
Awatar


Coś wiem


Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1
Skąd: Kalisz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Otóż tak jak pisałem w moim temacie zakupiłem to "cudowne" urządzenie do swojego skuterka. Według opinii Pana Mielocha boost bottle "powoduje, że mieszanka paliwowa przy zamknięciu membrany nie jest ponownie przeprowadzona przez gaźnik, tylko przez powstałe podciśnienie cofa się do Boost Bootle, który jest zamontowany pomiędzy gaźnikiem a membraną. Zmniejsza odbicie rezonansowe mieszanki paliwowo-powietrznej, przez to mieszanka nie jest wzbogacana. Rezultaty działania Boost Bootle to: spadek zużycia paliwa, lepsza reakcja na ruch manetką w dolnym zakresie obrotów oraz wzrost osiągów. Efekt najbardziej zauważalny jest przy większych gaźnikach (od 19mm), które mają tendencje do wzbogacania mieszanki (zalewania) w dolnym zakresie obrotów. " Otóż czytając jeszcze trochę na temat tego urządzenia wywnioskowałem, że najlepszym rozwiązaniem montażowym jest montaż do króćca ssącego w taki sposób aby wężyk był jak najkrótszy. O tyle co udało mi się spełnić pierwszy punkt tak na drugi nie pozwalał czas i warunki. Więc tak założyłem gasbox, dodam że wszystkie elementy niezbędne do montażu były w zestawie i ruszyłem czym prędzej w trasę. Pierwsze 100m były wręcz idealne: skuter faktycznie żwawiej ruszał spod świateł, lepiej wkręcał się na obroty i nie "przerywał" (czyt. szarpał) przy wolnej jeździe na niskich obrotach tak jak to miało miejsce przed montażem gasbox'a. Niestety tak było tylko przez pierwsze 100m później skuter prawdopodobnie się zalewał i czekała mnie szybka regulacja gaźnika na chodniku w towarzystwie niebieskich Panów którzy mieli 100 pytań do.... :/
Efekt: bez gasbox'a śrubka od mieszanki była wykręcona tylko o 1 obrót, po zamontowaniu tego urządzenia musiałem ją wykręcić o co najmniej 4!! Po zakończeniu szybkiej regulacji dalsza trasa przebiegła bez problemów jedyne co się powtórzyło przy ruszaniu pod górkę więc po dojechaniu na miejsce wykręciłem śrubkę jeszcze o ćwierć obrotu i musiałem ustawiać wolne obroty, bo gasł na światłach..... Po godzinie postoju skuter o dziwo odpalił ( nie za pierwszym strzałem, ale odpalił na ssaniu, Ci co czytali mój temat o problemach z odpalaniem mojego skuterka wiedzą, że poprzednio musiałem zdejmować filtr powietrza żeby załapał ) skuter na zimnym silniku i na ssaniu miał dość dziwne obroty, bo raz wyższe raz niższe, ale nie gasł być może spowodowane było to tym iż ssanie skuterowe choć ręczne nie jest tak dopracowane jak samochodowe, ale mniejsza o to po chwili pracy na ssaniu zamknąłem je i ruszyłem w drogę powrotną do domu która przez większość czasu przebiegała wręcz idealnie, o mało co nie spadłem z bzyka przy ruszaniu spod świateł.... Niestety problem znów się pojawił przy ruszaniu pod górkę, ale już tylko raz tzn. znów się zalał..... i po tym skuter znów zaczął gasnąć na niskich obrotach. Po dojechaniu do domu przed garażem znów wykręciłem śrubkę o ćwierć obrotu i ustawiłem ponownie wolne obroty. W sumie nie wiem czy nie za niskie, bo to w końcu maszyna na poziomie sport więc chyba powinna mieć wolne obroty w granicach 2000 - 2400 a nie około 1200 - 1600. Po tej "regulacji" zaparkowałem w garażu, a sam udałem się do domu na zasłużony odpoczynek Wink
Podsumowując:
+faktycznie zwiększa reakcję na ruch manetką
+lepszy start spod świateł
+likwiduje dziury w przyspieszeniu
+w przypadku mojego skuterka znikło szarpanie przy powolnej jeździe i efekt powolnego opuszczania przepustnicy ( ja puszczam manetkę a skuter dalej ma te same obroty i jedzie )
+ 15 do wyglądu XD i 20 do lansu ( znajomi nabrali się, że to butla z nitro )
+wszystkie element potrzebne do montażu są w zestawie

+/- spalanie nie wiem jak z tym jest bo gasbox mam dopiero pierwszy dzień

-wbrew pozorom u mnie konieczna była regulacja gaźnika ( być może poprzednio był źle wyregulowany )
-cena

Myślę, że Boost Bottle firmy Stage6 wbrew opiniom innych użytkowników którzy zachwalają sobie jednak Malossi, S6 nie jest taki zły. Jak na takie małe coś faktycznie dużo daje w przypadku skuterów po tuningu i pojemności większej niż te "papierowe" 49ccm. OCENA 4/5

Fotki;

images39.fotosik.pl/1353/1430ca060744bdc8.jpg

images38.fotosik.pl/1398/55229ac41c39e44a.jpg

images37.fotosik.pl/1370/def18bb3690a0b37.jpg

images50.fotosik.pl/1417/34df20d68af3f8e6.jpg

images49.fotosik.pl/1361/371413cc7af879ed.jpg

images49.fotosik.pl/1361/abc3efd6dc1a5f79.jpg

images38.fotosik.pl/1398/94725b530dca872e.jpg

P.S. jeśli macie jakieś sugestie lub pytania odnośnie tego gasbox'a napiszcie w komentarzach, zdjęcia dam może wieczorem.
Edytowane przez Aroni dnia 04-03-2012 21:57
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:

-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie


 
Aroni
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 03-03-2012 16:03
Awatar


Moderator


Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77
Skąd: ok. Wodzisławia śl


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Podoba mi się, że wnosisz coś na forum, przyda się taka recenzja. Zmienię trochę nazwę i podkleję. Jak obczisz jak to jest dokładnie z tym spalaniem, czy zauważyłeś jakieś różnice, to dopiszWink
 
BERCIU
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 03-03-2012 20:09
Awatar


Mechanik


Postów: 1266
Data rejestracji: 17.01.10
Pomógł: 13
Skąd: Pawłowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
nono szacun, arcik miodzio. ja chyba za niedługo dam arta o swapowaniu na p/g xD
IN RUST WE TRUST!!!

Pierwszy w polsce RUST turbo skuter na piaggio 4t http://suzuki-kat...ost_107723
 
dawidzio28
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 03-03-2012 20:17
Awatar

Znawca


Postów: 1071
Data rejestracji: 01.11.11
Pomógł: 10
Skąd: Żmiąca koło Limanowej


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
dawajcie jak najwięcej xDD
Suzuki Katana AY 50cc LC 99r
MECHANIKA
~Hebo Manston Replica70cc Porting by Redus~
~Porting karterów by Redus
~Wał Top Racing Evo NG
~Wydech Athena Racing
~Gaźnik Stage6 R/T PWK 24 mm
~Kruciec Motoforce Racing nad koło
~Zawór Tec Sport
~Łozysko igiełkowe PSYCHIC
~Czujnik temp. Stage6
~Wario Polini Speed Control
~Łożyska wału SKF uczelniacze KOK
~Przełożenia Malossi 15/40
~Sprzęgło Hebo Racing(czerwone spreżynki)
~Centralka Malossi czerwona

OPTYKA
~Lotka od WR
~Felgi od nowej budy
~Polerka pompy wody
~Lampa Revo Lexus Style Black
~Polerka klamek ham.
~Przedłużka Home Made
~Nakładki Stage 6 czarne
~Lusterko STR8 F1 carbon
~Węże chłodnicze Motoforce zbrojone przeźroczyste
~Gazbox Stage6 chrom
~czerwone przewody paliwowe Smile
~Kartery malowane proszkowo na czarno by Marcepani
~Detale malowane proszkowo na czerwono by Marcepani
V-Max NIEZNANY Shock

PLANY
Cały czas coś do przodu Smile
images38.fotosik.pl/43/5d74f4964a6d604c.gif
 
roogat
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 03-03-2012 20:21
Awatar


Znawca


Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7
Skąd: Tychy


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
ale z fotkami najlepiej Pfft
Coolkatana AY50 Performance 1999 rok GrinCool

*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition

*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! Pfft
 
suzukos
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 03-03-2012 20:21
Awatar


Coś wiem


Postów: 234
Data rejestracji: 10.05.10
Pomógł: 2
Skąd: Kościerzyna, niedaleko Gdańska (60km)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Mógłbyś dodać jakieś foty z tych postojów ;p
Poza tym b.dobrze napisane Smile
http://forum.miel...p?t=244822

^^ Moja Apcia <3
 
tadzik12
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 03-03-2012 20:36
Awatar

Coś wiem


Postów: 267
Data rejestracji: 17.12.11
Pomógł: 1
Skąd: Złotów


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
zróbcie art. jak złożyć Katanę , bo ja męczyłem się 2 godziny Grin
 
roogat
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 03-03-2012 20:41
Awatar


Znawca


Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7
Skąd: Tychy


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
tadzik nie trzeba bo jest schemat !!!
http://www.suzuki...p?cat_id=3 [schemat]
Coolkatana AY50 Performance 1999 rok GrinCool

*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition

*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! Pfft
 
makaron
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 04-03-2012 00:50
Awatar


Coś wiem


Postów: 205
Data rejestracji: 23.12.10
Pomógł: 1
Skąd: Pruszcz Pomorski :D


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
BERCIU napisał/a:
ja chyba za niedługo dam arta o swapowaniu na p/g xD
Ja jestem za Grin
lh3.googleusercontent.com/-fsdgfjtL5XI/UTzTOKtaJFI/AAAAAAAAAZo/DgLi8QtSQY4/s640/Bez%25C2%25A0tytu%25C5%2582u.jpg

Suzuki Katana 03'

Cylinder Malossi Sport 70 Port
Wał Top Racing Std
Wariator - TJT Carrera II
Kruciec - Odblokowany
Gaźnik - Arreche 19
Przełożenia - Top Racing
Sprzęgło - Tec Evo Racing
Sprężyna centralna - Top Racing + 30%
Łożyska - SKF C4 Teflon
Tłumik-Yasuni RCool

V-Max - 90+
 
BERCIU
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 04-03-2012 20:58
Awatar


Mechanik


Postów: 1266
Data rejestracji: 17.01.10
Pomógł: 13
Skąd: Pawłowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Sory za off ale co to za amor i ile za niego wybuliłeś??
IN RUST WE TRUST!!!

Pierwszy w polsce RUST turbo skuter na piaggio 4t http://suzuki-kat...ost_107723
 
bastek434
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 04-03-2012 21:09
Awatar


Coś wiem


Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1
Skąd: Kalisz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
BERCIU napisał/a:
co to za amor i ile za niego wybuliłeś??


RDR Racing 320mm mierzone od środka mocowań ja dałem za niego 317 jak dobrze pamiętam a teraz jest za 290 łap linka http://www.racing...ea349f492b

Może zrobię o nim kolejny art, bo dużo ludzi się o niego pyta....
Edytowane przez bastek434 dnia 04-03-2012 21:12
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:

-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie


 
BERCIU
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 04-03-2012 21:16
Awatar


Mechanik


Postów: 1266
Data rejestracji: 17.01.10
Pomógł: 13
Skąd: Pawłowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Dzięki! jak kaska przyjdzie to będzie mój!
IN RUST WE TRUST!!!

Pierwszy w polsce RUST turbo skuter na piaggio 4t http://suzuki-kat...ost_107723
 
Wojtek007
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 04-03-2012 21:18
Awatar


Mechanik


Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Amor jak amor chyba nie? Grin oświećcie mniePfft
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61

http://picasaweb....YmEo7L8DA#

V-max: 90km/h ! Grin
 
roogat
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 04-03-2012 21:18
Awatar


Znawca


Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7
Skąd: Tychy


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
skąd masz taki króciec z tym wyjściem na gasbox ? Już takie miałeś a jak nie to gdzie kupiłeś i za ile ?
Coolkatana AY50 Performance 1999 rok GrinCool

*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition

*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! Pfft
 
BERCIU
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 04-03-2012 21:21
Awatar


Mechanik


Postów: 1266
Data rejestracji: 17.01.10
Pomógł: 13
Skąd: Pawłowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Wygląda zaebiście!!!!!!!!!!!!
IN RUST WE TRUST!!!

Pierwszy w polsce RUST turbo skuter na piaggio 4t http://suzuki-kat...ost_107723
 
bastek434
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 04-03-2012 21:21
Awatar


Coś wiem


Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1
Skąd: Kalisz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Wojtek007 napisał/a:
Amor jak amor chyba nie? Grin oświećcie mniePfft


Atrakcyjny wygląd, możliwość regulacji napięcia sprężyny i dodatkowy gwint którym można podnieść skuter o cały 1cm Grin to tak po krótce

Króciec oryginalny tylko przerobiony na wcisk....
A ta dysza od boost bottle przyszła w zestawie ja tylko wywierciłem otwór w seryjnym króćcu i nagwintowałem, podłożyłem oring żeby nie łapało powietrza gdzieś i to tyle ( oringi pod tą dyszę są w zestawie raze z tym małym urządzeniem )
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:

-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie


 
roogat
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 04-03-2012 21:22
Awatar


Znawca


Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7
Skąd: Tychy


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
aha dzieki Pfft
Coolkatana AY50 Performance 1999 rok GrinCool

*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition

*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! Pfft
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
przełożenia stage6 ? Tuning Mechniczny 10 25-06-2012 11:18
wariator stage6 sport pro problem ;/ Tuning Mechniczny 4 10-05-2012 23:07
Malossi czy Stage6 Ogólne 8 10-06-2011 21:23
Stage6 Streetrace 70cc Eksploatacja i naprawa 3 25-03-2011 14:47
przełożenie pierwotne stage6..... Tuning Mechniczny 20 24-11-2010 08:56
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki