Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Problem :(
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 17

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil25 tygodni
Dexios60 tygodni
MACHoo61 tygodni
Aroni76 tygodni
cineklab78 tygodni
adamek211481 tygodni
dawidzio2896 tygodni
KACPERBA1900145 tygodni
wydrus180 tygodni
valavme187 tygodni
pawel57224 tygodni
Dandusiek230 tygodni
Daniez232 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Problem :(
bastek434
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 09-05-2011 21:56
Awatar


Coś wiem


Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1
Skąd: Kalisz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Panowie mam kolejny problem z tą suką! Otóż po wymianie cylindra, tłoku, głowicy i pierścieni i ogólnie całego remontu Katana chodzi gorzej niż na seryjnych częściach! Dodam, że cylinder wymieniany był przez mechanika gdyż sądzę, że nie dysponuje jeszcze taką wiedzą aby samem to zrobić, ale do rzeczy: na nowym cylu i ogólnie na nowych częściach zrobiłem może z 200km i Katana ma nieraz problem żeby ruszyć z miejsca!! Jest tak, że motor jeździ kiedy ma ochotę. Raz jak zapalę jeździ bez problemu, a raz dostaje w ch*j wysokich obrotów po czym gaśnie i nawet nie ma mowy o odpaleniu, a już na pewno nie o jeździe! Często się zalewa i nieraz do tego stopnia, że paliwo jest nawet w kolektorze i ogólnie cały spód silnika mam zarzygany olejem i benzyną! Panowie co to może być? Bo ja już nie mam siły do tego g*wna!! Gaźnik mam 19mm, ale mam teraz zrobiony tak na próbę, że iglica nie podnosi się więcej jak na połowę wysokości a mimo to potrafi się zalać i dławić dysze mam 60 proszę o szybką pomoc!
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:

-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie


 
Chemperr_Katana
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 09-05-2011 22:21
Awatar


Doradca


Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21
Skąd: Bełzyce- koło Lublina


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Może nie miec mocy jeszcze pełnej bo jest jeszcze na dotarciu. Mi tu wygląda ze ma słabe przepalanie. A zmieniłeś świece? Po założeniu nowego cylindra potrzebna tez jest regulacja nie wiem czy wiesz. Jeśli nie zmieniałeś swiecy to zmień i pogrzeb cos w gaźniku jeśli umiesz regulować.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special


optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej....
 
bastek434
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 09-05-2011 22:27
Awatar


Coś wiem


Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1
Skąd: Kalisz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Nie świecy nie zmieniałem. Jaką byś polecał? Irydową?
Przy gaźniku grzebałem Grin w sensie regulacji, ale to mi nadal nie wyjaśnia dlaczego wskakuje dosyć często na wysokie obroty po czym gaśnie..... :/
Czy to też może mieć związek ze świecą? Mieszanka się nie dopala dlatego pluje olejem, a jak coś ją trafi to spala więcej i przez to ma wysokie obroty?
Bo ja już nie ograniam tego skutera wszyscy kur*a mają podrasowane i im chodzą nawet [cenzura] takie chinczyki, a mi nie jeździ no już mnie [cenzura] strzela!
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:

-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie


 
Chemperr_Katana
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 09-05-2011 22:33
Awatar


Doradca


Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21
Skąd: Bełzyce- koło Lublina


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
świeca najlepsza będzie zwykła NGK BPR6HS. Ja taką mam za 11 ziko bodajże i jest ok. Dlaczego te obroty łapie i gaśnie to naprawdę nie mam pojęcia.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special


optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej....
 
romek
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 09-05-2011 22:35
Awatar

Stały bywalec


Postów: 314
Data rejestracji: 29.12.10
Pomógł: 4
Skąd: Rosko


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
zobacz czy nie masz syfu w baku i czy czasami nie zatyka ci sie nic w doplywie paliwa do gaznika
SUZUKI KATANA
LC 1999 r.
Aktualnie:
cylek DR 70cc <- brak funduszy na jego szlif i nowy tlok ;(
Odblokowany króciec , polerka zewnetrza i wewnetrzna
Nowy zawór Membramkowy
przyszlosc:
przelozenia
tlumnik
V max - 60 km/h teraz 0
Jak pomogłem daj pomógł

Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu..
 
BERCIU
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 09-05-2011 22:40
Awatar


Mechanik


Postów: 1266
Data rejestracji: 17.01.10
Pomógł: 13
Skąd: Pawłowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
A może lewe powietrze albo zasyfiony rozregulowany gazior ??
IN RUST WE TRUST!!!

Pierwszy w polsce RUST turbo skuter na piaggio 4t http://suzuki-kat...ost_107723
 
ostryTBG
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 10-05-2011 00:31
Awatar


Coś wiem


Postów: 274
Data rejestracji: 04.06.09
Pomógł: 4
Skąd: Tarnobrzeg


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
zle Ci mechanik cylka złozył. Tez cos takiego mialem. Prawdopodobnie brakuje Ci uszczelki jakiejs przy glowicy. Oddaj to mechanikowi lepiej bo sam tego widze nie ogarniesz. Iglce opusc jak najnizej czyli to zabezpieczenie na iglicy jak najwyzej. Przeczysc gaznik czy pod zaworkiem od plywaka nie masz jakiegos syfu ze przelewa Ci sie z gaznika paliwo. Zobaczy czy wezyki sa dobrze podlaczone czy nie przeciekaja. Wymien ta swiece. Mozliwe ze cos sie zapomnialo po prostu chlopowi i jakiejs uszczelki brakuje ze sie woda albo plyn dostaje i dostaje szalowych obrotow jak moja i Ci gasnie bo swiece zapluje. Wystygnie i nagle od kopa odpala tak?
http://www.polska...R_50/70242
Cylinder Malossi 70cmm z doprężoną głowicą HTSR
Wał Barikit z wzmacnianymi srebrzonymi łożyskami
Tłumik Tecnigas Next R (chrom)

Przełożenia:
Wtórne od sr'ki
Pierwotne Malossi 15/40
Gaźniki 17,5mm Arreche polerowany
Krociec ssacy 19mm wypolerowany
Zawór membranowy Polini Evolution
Wariator Polini Speed Control
Pasek Malossi Kevlar
Sprzęgło Tec Evo Racing
Wentylator chłodnicy (samorobka podswietlana na niebiesko)
Mini kierunki z tyłu


Perspektywy:
Przedlozka amorka
Nowe malowanie
http://www.scoote.../7669.html
 
bastek434
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 10-05-2011 14:29
Awatar


Coś wiem


Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1
Skąd: Kalisz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
ostryTBG napisał/a:
Wystygnie i nagle od kopa odpala tak?



Tak dokładnie to raz chodzi normalnie a raz nie oddam to do mechanika jak radzisz dzięki za trop ostry masz "pomógł"

a i jeszcze jedno proszę o nie zamykanie tematu jeżeli będzie zrobione to napisze i wtedy będzie temat do zamknięcia!
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:

-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie


 
cacek14
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 10-05-2011 14:35
Awatar


Mechanik


Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42
Skąd: Lipno


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Sprawdź jak tam zawór membanowy czy trzym anie ma prześwitu. Iglica na samym dole ustawiona na zabkach ja mam 3 to daje najmniejsze spalanie.
Jak możesz to pływak wyreguluj ale to godziny regulacji. Chyba że plastikowy i nie ma jak to nic nie zrobisz.
Sprawdź tak samo uszczelki i wymień świece i odpal pojeździj potem zwiększ jej przerwe i jak bd lepiej to zostaw jak nei to powrócisz do tamtego stanu.
Pozdro.
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane


V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD Grin
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
p1.bikepics.com/pics/2010/03/13/bikepics-1925511-full.jpg
www.danasoft.com/sig/cacek14.jpg
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI Grin
img.userbars.pl/163/32519.gif
img.userbars.pl/166/33173.png
img.userbars.pl/163/32519.gif
img.userbars.pl/50/9859.gif
img.userbars.pl/163/32519.gif
img.userbars.pl/159/31782.png
img.userbars.pl/163/32519.gif
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Problem v-max Tuning Mechniczny 4 16-06-2015 23:42
Problem, wysokie obroty niski v-max Eksploatacja i naprawa 3 07-09-2014 22:58
problem dotyczący podcisnienia Eksploatacja i naprawa 1 01-09-2014 12:15
problem z wariem polini Ogólne 1 22-08-2014 21:47
problem Eksploatacja i naprawa 1 21-08-2014 18:58
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki