Problem :(
|
bastek434 |
Dodany dnia 09-05-2011 21:56
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Panowie mam kolejny problem z tą suką! Otóż po wymianie cylindra, tłoku, głowicy i pierścieni i ogólnie całego remontu Katana chodzi gorzej niż na seryjnych częściach! Dodam, że cylinder wymieniany był przez mechanika gdyż sądzę, że nie dysponuje jeszcze taką wiedzą aby samem to zrobić, ale do rzeczy: na nowym cylu i ogólnie na nowych częściach zrobiłem może z 200km i Katana ma nieraz problem żeby ruszyć z miejsca!! Jest tak, że motor jeździ kiedy ma ochotę. Raz jak zapalę jeździ bez problemu, a raz dostaje w ch*j wysokich obrotów po czym gaśnie i nawet nie ma mowy o odpaleniu, a już na pewno nie o jeździe! Często się zalewa i nieraz do tego stopnia, że paliwo jest nawet w kolektorze i ogólnie cały spód silnika mam zarzygany olejem i benzyną! Panowie co to może być? Bo ja już nie mam siły do tego g*wna!! Gaźnik mam 19mm, ale mam teraz zrobiony tak na próbę, że iglica nie podnosi się więcej jak na połowę wysokości a mimo to potrafi się zalać i dławić dysze mam 60 proszę o szybką pomoc!
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 09-05-2011 22:21
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
Może nie miec mocy jeszcze pełnej bo jest jeszcze na dotarciu. Mi tu wygląda ze ma słabe przepalanie. A zmieniłeś świece? Po założeniu nowego cylindra potrzebna tez jest regulacja nie wiem czy wiesz. Jeśli nie zmieniałeś swiecy to zmień i pogrzeb cos w gaźniku jeśli umiesz regulować.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 09-05-2011 22:27
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Nie świecy nie zmieniałem. Jaką byś polecał? Irydową?
Przy gaźniku grzebałem w sensie regulacji, ale to mi nadal nie wyjaśnia dlaczego wskakuje dosyć często na wysokie obroty po czym gaśnie..... :/
Czy to też może mieć związek ze świecą? Mieszanka się nie dopala dlatego pluje olejem, a jak coś ją trafi to spala więcej i przez to ma wysokie obroty?
Bo ja już nie ograniam tego skutera wszyscy kur*a mają podrasowane i im chodzą nawet [cenzura] takie chinczyki, a mi nie jeździ no już mnie [cenzura] strzela!
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 09-05-2011 22:33
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
świeca najlepsza będzie zwykła NGK BPR6HS. Ja taką mam za 11 ziko bodajże i jest ok. Dlaczego te obroty łapie i gaśnie to naprawdę nie mam pojęcia.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|
|
romek |
Dodany dnia 09-05-2011 22:35
|
Stały bywalec
Postów: 314
Data rejestracji: 29.12.10
Pomógł: 4 Skąd: Rosko
Status upomnienia:
|
zobacz czy nie masz syfu w baku i czy czasami nie zatyka ci sie nic w doplywie paliwa do gaznika
SUZUKI KATANA
LC 1999 r.
Aktualnie:
cylek DR 70cc <- brak funduszy na jego szlif i nowy tlok ;(
Odblokowany króciec , polerka zewnetrza i wewnetrzna
Nowy zawór Membramkowy
przyszlosc:
przelozenia
tlumnik
V max - 60 km/h teraz 0
Jak pomogłem daj pomógł
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu.. |
|
|
|
BERCIU |
Dodany dnia 09-05-2011 22:40
|
Mechanik
Postów: 1266
Data rejestracji: 17.01.10
Pomógł: 13 Skąd: Pawłowice
Status upomnienia:
|
A może lewe powietrze albo zasyfiony rozregulowany gazior ??
IN RUST WE TRUST!!!
Pierwszy w polsce RUST turbo skuter na piaggio 4t http://suzuki-kat...ost_107723 |
|
|
|
ostryTBG |
Dodany dnia 10-05-2011 00:31
|
Coś wiem
Postów: 274
Data rejestracji: 04.06.09
Pomógł: 4 Skąd: Tarnobrzeg
Status upomnienia:
|
zle Ci mechanik cylka złozył. Tez cos takiego mialem. Prawdopodobnie brakuje Ci uszczelki jakiejs przy glowicy. Oddaj to mechanikowi lepiej bo sam tego widze nie ogarniesz. Iglce opusc jak najnizej czyli to zabezpieczenie na iglicy jak najwyzej. Przeczysc gaznik czy pod zaworkiem od plywaka nie masz jakiegos syfu ze przelewa Ci sie z gaznika paliwo. Zobaczy czy wezyki sa dobrze podlaczone czy nie przeciekaja. Wymien ta swiece. Mozliwe ze cos sie zapomnialo po prostu chlopowi i jakiejs uszczelki brakuje ze sie woda albo plyn dostaje i dostaje szalowych obrotow jak moja i Ci gasnie bo swiece zapluje. Wystygnie i nagle od kopa odpala tak?
http://www.polska...R_50/70242
Cylinder Malossi 70cmm z doprężoną głowicą HTSR
Wał Barikit z wzmacnianymi srebrzonymi łożyskami
Tłumik Tecnigas Next R (chrom)
Przełożenia:
Wtórne od sr'ki
Pierwotne Malossi 15/40
Gaźniki 17,5mm Arreche polerowany
Krociec ssacy 19mm wypolerowany
Zawór membranowy Polini Evolution
Wariator Polini Speed Control
Pasek Malossi Kevlar
Sprzęgło Tec Evo Racing
Wentylator chłodnicy (samorobka podswietlana na niebiesko)
Mini kierunki z tyłu
Perspektywy:
Przedlozka amorka
Nowe malowanie
http://www.scoote.../7669.html |
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 10-05-2011 14:29
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
ostryTBG napisał/a:
Wystygnie i nagle od kopa odpala tak?
Tak dokładnie to raz chodzi normalnie a raz nie oddam to do mechanika jak radzisz dzięki za trop ostry masz "pomógł"
a i jeszcze jedno proszę o nie zamykanie tematu jeżeli będzie zrobione to napisze i wtedy będzie temat do zamknięcia!
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
cacek14 |
Dodany dnia 10-05-2011 14:35
|
Mechanik
Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42 Skąd: Lipno
Status upomnienia:
|
Sprawdź jak tam zawór membanowy czy trzym anie ma prześwitu. Iglica na samym dole ustawiona na zabkach ja mam 3 to daje najmniejsze spalanie.
Jak możesz to pływak wyreguluj ale to godziny regulacji. Chyba że plastikowy i nie ma jak to nic nie zrobisz.
Sprawdź tak samo uszczelki i wymień świece i odpal pojeździj potem zwiększ jej przerwe i jak bd lepiej to zostaw jak nei to powrócisz do tamtego stanu.
Pozdro.
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane
V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI
|
|
|