***Suzuki Katana LC*** ~~Aroni
|
cacek14 |
Dodany dnia 15-03-2011 09:39
|
Mechanik
Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42 Skąd: Lipno
Status upomnienia:
|
no mnie sie podoba. To nie tak mało już zrobiłes bo to nie chop siup rozebrać pozdejmowac itd...
Gorzej bd złożyć xD
Ja też jak zdejmowałem wszystko to sie bałem o instalacje by nie zje*bać
A z cylkiem co robisz? porting? sam tak se na oko walisz?
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane
V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI
|
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 15-03-2011 14:49
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
Jeba**. Szacunek dla Ciebie : ). Jeszcze nie poskładana i juz mi sie podoba. Fele są boskie po prostu : )
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 16-03-2011 22:42
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Tylko ciekawe jak się to zgra wszystko z plastikami...Jeśli chodzi o porting to nie na oko robię, tylko poprzez wyliczenia Tzn na początek spolerowałem głowice, zrobiłem wstępne obliczenia i zacząłem coś tam szlifować w cylku (nie doszłem jeszcze do gładzi), ale teraz wstrzymałem się z pracą, bo nie wiem czy w mojej katanie nie zagości jakiś sport wydech Jeśli tak to wszystkie obliczenia trzeba zrobić od nowa i inaczej to przerabiać...
Edytowane przez Aroni dnia 16-03-2011 22:42 |
|
|
|
cacek14 |
Dodany dnia 16-03-2011 23:08
|
Mechanik
Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42 Skąd: Lipno
Status upomnienia:
|
Toś ty dobry matematyk. Ja prawdopodobnie pod jasia zrobie tylko dobre okno wydechowe i tyle. Nie bawie sie bardziej bo spier*dole i taki finał będzie.
A co to bd za wydech ?
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane
V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI
|
|
|
|
Kamilksc |
Dodany dnia 17-03-2011 10:56
|
Doradca
Postów: 641
Data rejestracji: 26.08.09
Pomógł: 16 Skąd: Okolice Krakowa
Status upomnienia:
|
K*rwa te felgi poezja )
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!!
|
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 17-03-2011 14:55
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
OO stary Szacun , Te fele są boskie ! Ładnie się świeca
Widać że jak polerowałeś to z Sercem
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 17-03-2011 15:10
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
Gdzie nauczyłeś sie portingować. Tzn te wszystkie obliczenia itd itp. Jak masz może jakąś stronę to podaj.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 17-03-2011 16:44
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Wydech jeśli będzie to w sumie nie wiem jeszcze jaki. Jeśli chodzi o porting to czytałem o tym w jakichś czasopismach. Nie wiem co to było, bo ściągałem to z internetu. Pamiętam tyle, że to były już jakieś starsze gazety. Było tam opisanych masa rzeczy. Modyfikacje praktycznie wszystkiego, żeby można było z silnika wycisnąć maks mocy W sumie nie ma tam dużo obliczeń, przynajmniej przy cylindrze...trzeba zmierzyć parę rzeczy i podstawić do wzoru;]
Jeśli jakoś to znajde to wrzuce link.
Edytowane przez Aroni dnia 17-03-2011 16:47 |
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 17-03-2011 19:15
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
No to ja czekam : ). Zrobiłbym porting w swoim power force i nie trzeba by mi juz było niczego więcej : )
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 28-03-2011 23:40
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
No więc panowie odpaliłem dziś pierwszy raz porządnie sukę po wyeliminowaniu paru prablemów. Ale został jeszcze 1...;/ Chyba mi zawór podciśnieniowy padł Bo puszcza masakrycznie dużo beny i mi silnik ciągle zalewa... Ale raz udało mi się nim przejechać z 1km. Jeszcze nie jest wyregulowany w ogóle, a jak narazie przyspiecha to poezja Kopa ma zaje... przynajmniej tak mi się wydaje, bo też dawno na niej nie jeździłem;] A jak tłumik sportowy wsadzę to będzie miazga Prędkości nie testowałem, bo nie mam hamulców;>
Jeśli chodzi o porting; nie wiem co za tłumik będę miał, więc zrobiłem standardową przeróbkę dobrą dla każdego tłumika: rozwierciłem tak na oko kanał wydechowy i lekko go spolerowałem. Samo okno wydechowe podniosłem o 1.5mm. Z powodu słabego dostępu do kanałów płuczących zmodyfikowałem tłok; napiłowałem 5 rowków o głębokości 1mm dla każdego okna. Może się komuś przyda
Chemperr_Katana znalazłem ten plik, tylko że znacznie zubożony...choć w sumie i tak tam potem były niepotrzebne rzeczy przy tuningowaniu silnika. W każdym razie czegoś się z tego dowiesz;] http://w762.wrzut...wusowowych
Ps. Ma ktoś na sell ten zawór nie za drogo?
Edytowane przez Aroni dnia 28-03-2011 23:42 |
|
|
|
cacek14 |
Dodany dnia 29-03-2011 13:40
|
Mechanik
Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42 Skąd: Lipno
Status upomnienia:
|
Czyli cały cylek dałeś do portinga czy tylko wylot ?
Mógłbyś dać toki jak to wygląda wgl ?
Sam bym sie pobawił bo do mojego jasia jednak za małe okno mam.
do karterów sie nie dopbierałes? Zresztą i lepiej gdzie do 50 czy 70 robić kartery....
Ciekawe ile ci v-max podniosło sam jestem ciekawy. Zrobie szlifa nowy tłok i może sie pobawie w to też jakby można było to daj info mi na gg co i jak 8861644.
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane
V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI
|
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 29-03-2011 14:27
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
Prosiłbym o fotki tego tłoka i cylindra jak to wygląda. Poradnik myśle że sie przyda. Dzięki
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 30-03-2011 00:59
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
W cylku zająłem się tylko kanałem i oknem wydechowym...jakbym miał dremla, kamienie szlifierskie i wiertła frezujące, to zabrałbym się i za kanały dolotowe w cylku...Kurcze, nie moge znaleźć fotek cylka, a wydaje mi się, że robiłem...a fotki tłoka mam, ale nie dokończonego. Myślę sobie tak, że jeśli będę w wakacje robił swapa, albo chociaż cylek wymieniać, to ten seryjny podddam ekstremalnemu portingowi, wtedy też kartery przejdą flow, przerobię układ ssący, dostosuje do ukł wydechowego i zobaczę ile z niego wycisnę Jak widziałem dzisiaj na fotkach układ kanałów w cylku 2F4R to mnie zatkało. Tam jest okno na oknie, kanał na kanale...nie dziwie się, że oni z tego wyciskają 30 KM. To wtedy ten seryjny cylek zrobię na wzór tego 2Fasta... Pewnie długo nie pociągnie, ale sobie zaszaleje Wtedy zrobię na pewno jakiś poradnik
Dobra, tu pare fotek (aktualnego wyglądu nie ma):https://picasaweb...ukiKatana# |
|
|
|
cacek14 |
Dodany dnia 30-03-2011 10:21
|
Mechanik
Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42 Skąd: Lipno
Status upomnienia:
|
Polerki pełną parą idą Widzę
Jak tak robiłeś polerki to na twoim miejscu bym całe kartery też zrobił
Troche roboty to by było
A wiesz mniej więcej na jakie wiliczenia rozwiercałeś i itd? Czy po prostu robiłeś xD
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane
V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI
|
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 30-03-2011 14:03
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Miałem robić kartery, ale stwierdziłem, że jeśli w wakacje wymienie silnik, to nie warto...za dużo roboty. Ja akurat olałem teraz obliczenia i zrobiłem to tak, jak przeczytałem na jakiejś stronie, czyli okno wydechowe o 1.5mm do góry, reszta okien o 1mm, no i rozwiercanie kanałów to już na oko. Nie jest to dużo...jak sobie porównywałem ten seryjny cylek ze sportowymi, to te cylindry można by rozwiercić drugie tyle, co jest seryjnie Więc potencjał mają olbrzymi, trzeba go tylko dobrze wykorzystać |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 23-04-2011 21:10
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Dość staranna polerka. Jednak polerowanie gardzieli ma swoje plusy i minusy |
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 23-04-2011 21:26
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
Pietras powiedz cos jakie są wady polerki gardzieli.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 23-04-2011 21:32
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Wchodzące do gaźnika powietrze zostawia wodę, która powstaje na wskutek skraplania się właśnie na ściankach gardzieli. Wilgotne powietrze nie zaszkodzi silnikowi, ale jednak kiedy woda odłoży się i podczas rannego rozruchu przejdzie do cylindra to jednak silnik ma trochę pracy zanim to wydali, na co dzień tego się nie odczuwa, jednak odczuwa to cylinder.
|
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 23-04-2011 21:39
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Wiem o tym, że dokładne polerki gardzieli, jak i całego układu ssącego i komory korbowej mają plusy i minusy. Ja swoją zrobiłem tak z nudów jak czyściłem gaźnik, a jakaś idealna to też nie jest.
Wracając do katany, to moja sunia jest już w sumie prawie ubrana. Zostało jeszcze tylko parę plastików. Teraz będę się męczyć najbardziej z odpowietrzaniem hamulców;/ W międzyczasie robię pokrywę przekładni. Będą wycięte wzorki i polerka Niebawem wrzucę jakieś fotki |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 23-04-2011 21:41
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Na odpowietrzenie układu jest jeden sprawdzony sposób, mianowicie wlewanie płynu a wyciąganie dobrą mocna strzykawką z wężykiem u odpowietrznika |
|
|