Czy to prawda że jeżeli na zaworze jest prześwit pomiędzy płutakami to wystarczy odwrócić płytkę na drugą strone i jeszcze na tych starych się trochę pojeździ ?
i jeszcze jedno pytanko co dają te mębramy? czym się różnią firmowe od jakichś chińskich lub seryjnych ?
Hmmm to zależy jak masz mocno wygięte to może już nie pomóc tak wo gule to zawór bębranowy jest po to żeby się paliwo nie cofało do gaźnika więc jak masz odkręcony króciec i chcesz sprawdzić czy jest dobry zawór to wystarczy pociągnąć powietrze do siebie od strony gaźnika jak nie można pociągnąć ani trochę to jest dobry zawór jak dasz rade pociągnąć to musisz go poczyścić lub wymienić. A zawory dobrych firm różnią się od tych chińskich wykonaniem i trwałością są wykonane z innych stopów bardziej wytrzymałych, a sportowe to po prostu więcej paliwa są wstanie przepuścić niż te seryjne i to jest cała filozofia.
Suzuki ay 50 2000r.