Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Przełożenia i tłumik
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 23

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil36 tygodni
Dexios71 tygodni
MACHoo72 tygodni
Aroni87 tygodni
cineklab90 tygodni
adamek211492 tygodni
dawidzio28108 tygodni
KACPERBA1900156 tygodni
wydrus191 tygodni
valavme199 tygodni
pawel57236 tygodni
Dandusiek241 tygodni
Daniez243 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Przełożenia i tłumik
rooney05
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2011 14:58
Awatar

Nowy


Postów: 18
Data rejestracji: 06.12.10
Pomógł: 0
Skąd: Bochnia


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Mam zablokowane przełożenia i tłumik jakos dziwnie pokręcony. Co zrobić zeby jechał szybciej teraz wyciaga 60-65 km/h. ile zwieszy predkosci tlumik a ile przełożenia? Co bardziej opłaca wymienić?
 
Dandusiek
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2011 16:32
Awatar


Moderator


Postów: 1090
Data rejestracji: 05.06.09
Pomógł: 25
Skąd: Gdańsk


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Oplaca się wymienić 2 części ale jak juz chcesz te v-max to przełozenia na pierwszym miejscu a potem tłumik bo tez ci da z 7km/h i przyspieche a jak odblokujesz przelozenia moze isc ci z 75-80.
Suzuki Katana LC 98' WR


Tuning Mechaniczny:


~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR

Tuning Optyczny:

~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik


Fotki Suczki:

https://picasaweb...OOujM-DYQ#

http://bikepics.c...95/98ay50/

Przyśpieszenie mega - rakieta.
V-max 95-100 km/h.

i.imgur.com/I4HhM.png
 
milosz99994
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2011 17:07
Awatar


Stały bywalec


Postów: 386
Data rejestracji: 16.12.08
Pomógł: 5
Skąd: Jasło


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Jak masz zablokowane przełożenia do 60km/h to nie wiem żebyś cylinder wymienił wariator, sprzęgło, pasek, gaźnik 21, to i tak będziesz jechał 60km/h i nie da ci 7 km/h więcej !!!!
Lepiej wymienić pierwsze przełożenia a później bawić się w wydechy itp ....
Tylko jak wymienisz przełożenia to będzie muliło go na zablokowanym wydechu także wiesz :]
Na forum zawsze tak radzą wydech , gaźniki itp ... A to jest lipa bo i tak było to 60km/h jedynie szybciej przyspieszał do prędkości 60 km/h.
Ja na początku wymieniłem przełożenie motor jechał 75-80 KM/H
Teraz wymieniłem !
Arsial 70 cc, wydech Arrow pro racing, nowy pasek, rolki itp... fakt ja i tak kupiłem przełożenia od Suzuki AP , także nie wiem jak tam chcesz, ale nie suchaj nikogo kto ci powie że wydech da ci 7 km/h na blokowanych przełożeniach bo brednie to są !!!
Pozdrawiam jak zasłużyłem na POMÓGŁ to dzięki :]
Edytowane przez milosz99994 dnia 04-02-2011 17:10
Suzuki Katana Performance :]
Rok 1999
Chłodzona Powietrzem (AC)
Tun Mechaniczny
70 cc Airsial
Wydech Arrow Pro Racing
Przełożenia odblokowane
rolki 5.5 gram
przeciwtależ sportowy
pasek dyco
dysza 75
Tun - Optyczny
Lusterka łeski
Ładnie wymalowana strukturą
Spojler
Stopka Boczna
Dwie nowe oponki
Podświetlany licznik na niebiesko
Wycięta litera R w Plastiku nad kołem
Polerka przekładni
Polerka klamek hamulcowych
Plany :
Jakaś sprężyna dociskowa , sprężynki sprzęgła , jeszcze raz polerka felg, tłumika , klamek , przekładni jak na razie to tyle by było Smile
V-max Nieznany docieranie ale już 80 śmigałem na pól gazie !
Przyspieszenie nieziemskie :]
http://www.polska...Y_50/76401
 
http://www.polskajazda.pl/?marka=Suzuki&model=Kata
Wojtek007
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2011 18:10
Awatar


Mechanik


Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
zgadzam się z miloszem , najpierw odblokuj bo nowe części nic Ci nie dają puki nie będziesz miał blokad ściągniętych
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61

http://picasaweb....YmEo7L8DA#

V-max: 90km/h ! Grin
 
sssss80
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2011 21:31
Awatar


Doradca


Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14
Skąd: Garwolin


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Nie dawaj przełorzeń przed wariem i tłumikiem bo nie ma sensu. Wario i tłumik dadzą z 10/h możez 15 a przekładnie prawdopodobnie nic i pogorszą przyśpiechę więc sobie policz co się bardziej opłacaGrin. Dajesz tłumik potem wario potem przekładnie dyszę 60-70 i hejaWink.
 
Chemperr_Katana
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2011 21:38
Awatar


Doradca


Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21
Skąd: Bełzyce- koło Lublina


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
sssss80 nie głos fanaberii. ja przełożenia dałem przed tym co powiedziałem i z 70 zrobiło sie 80. i przyśpiecha wcale tak bardzo nie ucierpiała po dodaniu centralki twardszej.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special


optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej....
 
sssss80
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2011 21:59
Awatar


Doradca


Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14
Skąd: Garwolin


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Wszystko zależy od tego jakie przełorzenia dasz. Ogólnie chodzi o to że przełorzenia nie są zablokowane do 60 tylko są po prostu za wolne. Przełorzenia dadzą większą prędkość kosztem siły skuterka, wario da że będzie miał większy zakres przełorzenia do wykorzystania( wario to też przełorzenie tylko że zmienne), a tłumik da że będzie obroty wyższe kręcił no i teraz to trzeba raczej strzelać w coś z tego i liczyć że jak najwięcej da. Wymienisz przełożenia same to może nie mieć siły, sam tłumik to może go wario nie ogarniać. Więc wyjściem alternatywnym będzie wario albo kupienie 3 tych rzeczy na razGrin
 
Kamilksc
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 05-02-2011 16:14
Awatar


Doradca


Postów: 641
Data rejestracji: 26.08.09
Pomógł: 16
Skąd: Okolice Krakowa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Były tysiące takich tematów . Zamykam /KamilKsc

NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!!



img832.imageshack.us/img832/1328/tylec.jpg
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Przełożenia Malossi 15/40 pierwotne 22mm Sprzedam 3 27-09-2015 16:00
PRZEŁOZENIA Kupię 2 06-06-2015 15:46
Ile jedzie Katana na zablokowanych przełożeniach ? Ogólne 3 06-06-2015 11:10
[ART] Dobór przełożeń! Tuning Mechniczny 84 17-05-2015 20:27
Przełożenia Malossi 15/40 Sprzedam 1 16-04-2015 22:05
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki