MAM TAKI PROBLEM W SWOJEJ KATANIE WYMIENIŁEM WAŁ I CYLINDER 70 C NA NOWY ODPALIŁ I TYLKO TYLE NIE MA W OGOLĘ MOCY KOLO SIĘ KRECI A JAK SIĄDĘ NA NIEGO TO JUŻ MA MUŁA NIE CHCE W OGÓLE ZE MNĄ RUSZYĆ PRÓBOWAŁEM BEZ FILTRA POWIETRZA PRZEZ CHWILE BYŁO OK ALE JAK POSTAŁ CHWILE NA WOLNYCH OBROTACH I CHCIAŁEM JECHAĆ SYTUACJA SIĘ POWTÓRZYŁA CO MOŻNE BYĆ PRZYCZYNA TEGO PROSZĘ O POMOC
Króciec raczej nie. Nie wiem, wymieniałeś dyszę? Może sprawdź zawór membranowy, chociaż wątpię że to jego wina...
I na pewno go dobrze wyregulowałeś? Bo niektórzy myślą że się znają, a robią to źle i potem niepotrzebnie szukamy innych przyczyn źle działającego skutera...Regulowałeś iglicą, dyszami i śróbkami?
Edytowane przez Aroni dnia 05-08-2010 21:36
jaki to cylek ? jesli standard 70ccm jak polini malossi to dysza 85 do tego potem czyścisz gaznik wkrecasz srube od powietrza/mieszanka na maxa odpalasz moto dajesz gazu na początku bedzie zalewało i potem odkrecasz co 1,5obrota i sprawdzasz jak moto wchodzi i schodzi z obrotów jak jest ok jedziesz sie karnąć jak jeszcze coś go dławi itp regulacja iglicy i masz moto wyregulowane Dziękuje Dobranoc xD
suzuki katana w tuningu zapraszam na mój post Katanka Vortexa Lubisz to suko? Pamietaj!!! nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika