Witam. Niedługo będę się przymierzał do zmiany cylka ponieważ mój już zaczyna słabnąc i wogóle . I potrzebuje waszej opini na temat cylków .
Wiec zamieszczam linki do nich :
1. http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit-dr-evolution-70cc-bez-glowicy,pZ030080.bhtml
2. http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit-malossi-sport-70cc,pZ031095.bhtml
3.http://allegro.pl/70-cylinder-suzuki-katana-zilion-estilete-adress-i3261105985.html
Z chęcią bym założył 50cc zeliwniaka ale nie ma żadnego dobrego cylka tylko made in china i sam mam teraz założony. i tak się na nim najeździłem 3 sezony.
No chyba ze to wina czegoś innego jest ze katana chce się wkręcić ale nie może tak jak by coś ja blokowało i ma mula . może rolki albo ślizgi wariatora ?
Edytowane przez manieks818 dnia 30-05-2013 14:02
Jak chcesz dobrego i taniego cylka to kup Airsala, jest to aluminium, nie musisz go tak długo docierać i masz lepsze chłodzenie. Tutaj masz link do tego Airsala http://www.shop.m...1571.bhtmlDerbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h
w kolejności dla mnie to tak
1. Malossi sport- tu masz glowice plytki membrany itp więc wydaje mi sie ze sie oplaca
2. Dr evo
3. Airsal sport
4. Power force
Tun Mechaniczny ***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON
Tylko ze kolega arnold miał airsala 50cc i mu się to grzało . myślałem żeby od razu zrobić chwytak powietrza . Jak sadzicie pomoże on coś w chłodzeniu czy nie ?
Edytowane przez manieks818 dnia 30-05-2013 20:59
Powiem tak miałem dr evo 70 i ten malossi 70. na obu moc podobna. Jak chcesz to mam te dwa cylindry,zrobisz szlif i kupisz tłok meteora i masz świetny zestaw,uszczelki dam ci prawie nowe. Do tego malossi mam głowice. Tego dr evo za 80zł oddałbym ci czyli ok 250zł ci wyjdzie z szlifem i tlokiem.Głowica oryginalna pasuje.A malossi z głowicą i uszeczelkami za 150zł oddam. czyli ok 330zł ci to wyjdzie z tłokiem i szlifem. Znalazłem też ciekawą oferte na tablicy.pl http://tablica.pl/oferta/cylinder-polini-for-race-70-corsa-sport-malossi-tgb-suzuki-morini-ac-CID5-ID2qGfx.html#3c0eb353d0
Suzuki Katana AC 2001r.
Tuning optyczny:
-białe klosze
-białe felgi
-biała kapa(pokrywa napędu)
-Przedłużka amortyzatora
-1 lustrko łezka carbon
-Opony michelin
-białe napisy na oponach
-naklejki
-troche okleiny carbon
Tuning mechaniczny:
-Cylinder Dr evo 70->Malossi 70->Oryginał->Chiński 65->motoforce 50
-Wał korbowy top racing
-Wariator malossi
-Sprzęgło malossi
-Wydech Tecnigas Tek chrom
-Fajka i świeca NGK