Polini Speed Control opinie użytkowników.
|
lajten23 |
Dodany dnia 14-06-2014 23:29
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
Witam. Mam pytanie odnośnie tego wariatora chodzi mi o opinie (najlepiej posiadaczy) tego najnowszego Poliniego do Katan po 99 czyli z rolkami 19x15,5 duże rolki a rzekomo im większe tym lepsza stabilność pracy i większa wytrzymałość (taki rozmiar mają MHRki ) . I postanawiam go kupić bardziej mi przypada do gustu gdyż opinie są dobre a z Multivarem są różne i nigdy nic nie wiadomo chodzi tu o pogarszanie osiągów.
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|
|
Wojtas |
Dodany dnia 15-06-2014 00:04
|
Coś wiem
Postów: 162
Data rejestracji: 22.12.13
Pomógł: 3 Skąd: Kolbuszowa
Status upomnienia:
|
Dla mnie git wario Nie ma jakiegoś dużego wyboru, miałem wcześniej Hebo NG Next generation też nie bylo złe, aczkolwiek Speed Control bardziej przypadł mi do gustu
Suzi <3 |
|
|
|
lajten23 |
Dodany dnia 15-06-2014 11:48
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
I jak z osiągani, nie pogarsza i podaj swój setup bo sam miałem Hebo i osiągów nie podniósł tylko pogorszył i wywaliłem.Z góry dzięki.
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|
|
piotrek131353 |
Dodany dnia 15-06-2014 12:18
|
Doradca
Postów: 513
Data rejestracji: 02.05.12
Pomógł: 5 Skąd: jabłonna
Status upomnienia:
|
bo pewnie źle miałeś wyregulowany
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR |
|
|
|
lajten23 |
Dodany dnia 15-06-2014 15:13
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
Źle wyregulowany, tego nie dało się wyregulować na każdym ustawieniu nie było tak dobrze jak na seryjnym wariatorze i zaniżało buta z vmaxem. A ustawień było wiele.
Malossi biała,żółta,czerwona również seria i rolki 2g,2,5g,3,75g,4g,4,6g,5.2g,5,5g,6,2g,6,5g,7,0g (cięższych nie było sensu) nawet podkładki dystansujące próbowałem 0,2 0,5 1,0 1,5 i gwarantuje ci że tego z moim setupem za chiny byś nie wyregulował. I podaj opinie i jak ci się sprawuje Twój Speed Control,
Edytowane przez lajten23 dnia 15-06-2014 15:18
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|
|
dawidzio28 |
Dodany dnia 15-06-2014 16:20
|
Znawca
Postów: 1071
Data rejestracji: 01.11.11
Pomógł: 10 Skąd: Żmiąca koło Limanowej
Status upomnienia:
|
Według mnie Poliniak jest zajebi*ty zawsze da sie wyregulować U mnie wszyscy w okolicy na poliniakach śmigają
Suzuki Katana AY 50cc LC 99r
MECHANIKA
~Hebo Manston Replica70cc Porting by Redus~
~Porting karterów by Redus
~Wał Top Racing Evo NG
~Wydech Athena Racing
~Gaźnik Stage6 R/T PWK 24 mm
~Kruciec Motoforce Racing nad koło
~Zawór Tec Sport
~Łozysko igiełkowe PSYCHIC
~Czujnik temp. Stage6
~Wario Polini Speed Control
~Łożyska wału SKF uczelniacze KOK
~Przełożenia Malossi 15/40
~Sprzęgło Hebo Racing(czerwone spreżynki)
~Centralka Malossi czerwona
OPTYKA
~Lotka od WR
~Felgi od nowej budy
~Polerka pompy wody
~Lampa Revo Lexus Style Black
~Polerka klamek ham.
~Przedłużka Home Made
~Nakładki Stage 6 czarne
~Lusterko STR8 F1 carbon
~Węże chłodnicze Motoforce zbrojone przeźroczyste
~Gazbox Stage6 chrom
~czerwone przewody paliwowe
~Kartery malowane proszkowo na czarno by Marcepani
~Detale malowane proszkowo na czerwono by Marcepani
V-Max NIEZNANY
PLANY
Cały czas coś do przodu
|
|
|
|
lajten23 |
Dodany dnia 15-06-2014 21:19
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
A jak dużo ci dał i z resztą chodzi mi o ten najnowszy z rolkami 19x15,5.
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|
|
wydrus |
Dodany dnia 29-09-2014 22:23
|
Początkujący
Postów: 83
Data rejestracji: 12.06.13
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
u mnie rolki zdarło po sezonie jazdy, średnio zadowolony jestem z niego, wyregulować się daje, vmax prawie mi nie dało wcale,aż dziwne bo zachwalali że taki dobry.
Jestem posiadaczem tego wario.
Edytowane przez wydrus dnia 29-09-2014 22:24 |
|
|
|
lajten23 |
Dodany dnia 30-09-2014 18:16
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
Kupiłem już ten wariator i też jakoś v maxu za bardzo nie dodało ale za to praca silnika się poprawiła lecz liczyłem na więcej . Szczerze to jak miało dodać jeżeli powierzchnia wariatora po której chodzi pasek miała takie same rozmiary jak w seryjnym wario i tylko tyle że kąty i rozm. rolek były inne poprostu chwyt marketingowy i tyle .
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|