zamula na 20km/h
|
fiszu258 |
Dodany dnia 17-02-2013 16:54
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 17.02.13
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
siemka mam katane z 2002r. ac50 rozpędza się do 65 i mam pytanie bo przy 65 trzęsie nim jak w pralce xD (nie żeby coś ;d), i drugi problem mam taki że jak się rozpędzam i jestem przy 20 km/h i nagle zamula po czym jak by wskakiwała odrazy na b.wysokie obroty o co może chodzić??
Z góry dzięki pozdro. |
|
|
|
Katanka2001 |
Dodany dnia 17-02-2013 18:16
|
Coś wiem
Postów: 197
Data rejestracji: 23.06.12
Pomógł: 3 Skąd: Radawie :p
Status upomnienia:
|
Katany mają niestety taką turbo dziure ze idą potem jest dziura i znowu się zaczyna kręćić można się z tym bawić (regulować ) a o tym trześieniu jak w pralce nic mi niestety nie wiadomo może fela krzywa
Suzuki Japońska precyzja
Suzuki katana 2001r
Tuning Mechaniczny:
-Malossi Sport 70
-Olej Malossi 7.1 Full Synt
-Tłumik Hebo new performer
-Wał Top Racing STD
-Rolki polini 6.2g
-Rozwiercony kruciec
-Centralka Biała Malossi
-Mebranki polini
-Przekładnia z SR'ki
-Wariator Mallosi multivarn
-Łozysa wału SKF
Tuning Optyka :
-Niebieska i czerwona dioda pod zegarami
-Niebieskie taśmy LED pod sqtem
-Dekiel Polerowany
-Tunel Czarny mat
-Lotka z wersji WR
-Silnik w czrnym macie
Plany
-Badlook
-Siatka we wlotach
Aktualny postęp prac możesz zobaczyć tutaj --> http://suzuki-kat...ost_109783 |
|
|
|
fiszu258 |
Dodany dnia 17-02-2013 18:26
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 17.02.13
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Katanka2001 napisał/a:
Katany mają niestety taką turbo dziure ze idą potem jest dziura i znowu się zaczyna kręćić można się z tym bawić (regulować ) a o tym trześieniu jak w pralce nic mi niestety nie wiadomo może fela krzywa
No to dzięki za info. : ) z można coś zrobić żeby tak nie mulił?? a co do trzęsienia to nagram filmik jak cieplej będzie i wstawie |
|
|
|
Katanka2001 |
Dodany dnia 17-02-2013 18:31
|
Coś wiem
Postów: 197
Data rejestracji: 23.06.12
Pomógł: 3 Skąd: Radawie :p
Status upomnienia:
|
Postaw na stopki i ogień i popacz na koło czy bije
A jeśli chodzi o tom dziure to (rolki,centralka i spreąynki sprzegła )
Jeśli pomogłem to prosze o pomógł
Suzuki Japońska precyzja
Suzuki katana 2001r
Tuning Mechaniczny:
-Malossi Sport 70
-Olej Malossi 7.1 Full Synt
-Tłumik Hebo new performer
-Wał Top Racing STD
-Rolki polini 6.2g
-Rozwiercony kruciec
-Centralka Biała Malossi
-Mebranki polini
-Przekładnia z SR'ki
-Wariator Mallosi multivarn
-Łozysa wału SKF
Tuning Optyka :
-Niebieska i czerwona dioda pod zegarami
-Niebieskie taśmy LED pod sqtem
-Dekiel Polerowany
-Tunel Czarny mat
-Lotka z wersji WR
-Silnik w czrnym macie
Plany
-Badlook
-Siatka we wlotach
Aktualny postęp prac możesz zobaczyć tutaj --> http://suzuki-kat...ost_109783 |
|
|
|
fiszu258 |
Dodany dnia 17-02-2013 18:37
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 17.02.13
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Katanka2001 napisał/a:
Postaw na stopki i ogień i popacz na koło czy bije
A jeśli chodzi o tom dziure to (rolki,centralka i spreąynki sprzegła )
Jeśli pomogłem to prosze o pomógł
jak z przodu mam tarcze nie?? i powoli prowadze to mi piszczy troche ale jak troszke szybciej to juz nie ... jaki to kosz gdzieś tak będzie?? i doda to coś do v-max'u?? ;d i jeszcze jeden dziwny problem mam jak jade to tak jak by mi licznik trzeszczał.
Edytowane przez fiszu258 dnia 17-02-2013 18:39 |
|
|
|
Katanka2001 |
Dodany dnia 17-02-2013 18:41
|
Coś wiem
Postów: 197
Data rejestracji: 23.06.12
Pomógł: 3 Skąd: Radawie :p
Status upomnienia:
|
Zależy gdzie kupisz
Centralka polini 33% na mielochu chyba z 25 zł
Spręzynki też kolo tego (zależy od firmy wez malossi ponoć dobre )
Rolki -30 zł za dobre a kupisz i za 20 ale 10 a różnica kolosalna
A z tym piszczenie to albo ci się kolocki kończą
A z licznikiem może być ze linka jest zasłaboprzykrecona do licznika albo gwint jest wyrobiony
Ale ciężko to wyczuć nie to co kiębase
Edytuj posty!
Edytowane przez Aroni dnia 19-02-2013 10:52
Suzuki Japońska precyzja
Suzuki katana 2001r
Tuning Mechaniczny:
-Malossi Sport 70
-Olej Malossi 7.1 Full Synt
-Tłumik Hebo new performer
-Wał Top Racing STD
-Rolki polini 6.2g
-Rozwiercony kruciec
-Centralka Biała Malossi
-Mebranki polini
-Przekładnia z SR'ki
-Wariator Mallosi multivarn
-Łozysa wału SKF
Tuning Optyka :
-Niebieska i czerwona dioda pod zegarami
-Niebieskie taśmy LED pod sqtem
-Dekiel Polerowany
-Tunel Czarny mat
-Lotka z wersji WR
-Silnik w czrnym macie
Plany
-Badlook
-Siatka we wlotach
Aktualny postęp prac możesz zobaczyć tutaj --> http://suzuki-kat...ost_109783 |
|
|
|
fiszu258 |
Dodany dnia 17-02-2013 18:46
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 17.02.13
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
mhmm spk mam ods niedawna suzuki i dlatego te pytania a może to przez to że może gaźnik trzeba przeczyścic ale to jak troche cieplej będzie
|
|
|
|
Katanka2001 |
Dodany dnia 17-02-2013 18:50
|
Coś wiem
Postów: 197
Data rejestracji: 23.06.12
Pomógł: 3 Skąd: Radawie :p
Status upomnienia:
|
Ale chodzi ci ze ta dziura może zniknąć po przeczyszczeniu gażnika ?
Średnio możliwe ale przeczyśc i poreguluj na forum jest art o regulaci gażnika
Suzuki Japońska precyzja
Suzuki katana 2001r
Tuning Mechaniczny:
-Malossi Sport 70
-Olej Malossi 7.1 Full Synt
-Tłumik Hebo new performer
-Wał Top Racing STD
-Rolki polini 6.2g
-Rozwiercony kruciec
-Centralka Biała Malossi
-Mebranki polini
-Przekładnia z SR'ki
-Wariator Mallosi multivarn
-Łozysa wału SKF
Tuning Optyka :
-Niebieska i czerwona dioda pod zegarami
-Niebieskie taśmy LED pod sqtem
-Dekiel Polerowany
-Tunel Czarny mat
-Lotka z wersji WR
-Silnik w czrnym macie
Plany
-Badlook
-Siatka we wlotach
Aktualny postęp prac możesz zobaczyć tutaj --> http://suzuki-kat...ost_109783 |
|
|
|
fiszu258 |
Dodany dnia 17-02-2013 18:52
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 17.02.13
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
wiem że jest ale i tak go nie ogarniam ; d ale spk dziadek mechanik : D to już nie pierwszy skuterek ; dwiec centralka i sprężynki?? |
|
|
|
Katanka2001 |
Dodany dnia 17-02-2013 18:56
|
Coś wiem
Postów: 197
Data rejestracji: 23.06.12
Pomógł: 3 Skąd: Radawie :p
Status upomnienia:
|
No ja na to stawiam ale poczekajmy na wypowiedzi profesionalistów
Suzuki Japońska precyzja
Suzuki katana 2001r
Tuning Mechaniczny:
-Malossi Sport 70
-Olej Malossi 7.1 Full Synt
-Tłumik Hebo new performer
-Wał Top Racing STD
-Rolki polini 6.2g
-Rozwiercony kruciec
-Centralka Biała Malossi
-Mebranki polini
-Przekładnia z SR'ki
-Wariator Mallosi multivarn
-Łozysa wału SKF
Tuning Optyka :
-Niebieska i czerwona dioda pod zegarami
-Niebieskie taśmy LED pod sqtem
-Dekiel Polerowany
-Tunel Czarny mat
-Lotka z wersji WR
-Silnik w czrnym macie
Plany
-Badlook
-Siatka we wlotach
Aktualny postęp prac możesz zobaczyć tutaj --> http://suzuki-kat...ost_109783 |
|
|
|
fiszu258 |
Dodany dnia 17-02-2013 19:05
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 17.02.13
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
spk ale co do licznika to to napewno nie to bo nawet ostatnio go wymieniałem bo jak kupiłem to gościowi stanoł na 60 i nie ruszał sie ; d wiec co to jeszcze może być??
możesz mi podać jakiś link do tej centralki??
Edytowane przez Aroni dnia 19-02-2013 10:54 |
|
|
|
nikodem11210 |
Dodany dnia 17-02-2013 20:18
|
Początkujący
Postów: 60
Data rejestracji: 18.12.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
pisz do mnie ja mam tanio nowa centralke i sprezynki tez znajde gadu 2619485 lub tel.781534559 |
|
|
|
OrzechKatana |
Dodany dnia 18-02-2013 12:59
|
Coś wiem
Postów: 205
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 0 Skąd: Toruń
Status upomnienia:
|
tez mialem taką ,, turbo dziure ,, i po kupieniu Multivara to jak ręką odjął )
Suzuki Katana AC 2001 r
*Tuning Mechaniczny :
~ Cylinder Polini For Race 70
~ Wydech: Yasuni R
~ Gaźnik Arrache 19mm
~ Wariator Malossi Multivar
~ Przełożenie pierwotne Malossi HTQ 15/40 + Przełożenie wtórne 61/20
~ Sprzęgło Malossi Delta
~ Pasek Malossi Special
~ Filtr Stożek Malossi E5
~ Zawór Membranowy Malossi
~ Rozwiercony Króciec
VMAX - 115KM/H
|
|
|
|
valavme |
Dodany dnia 18-02-2013 13:53
|
Znawca
Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16 Skąd: Komarówka Podlaska
Status upomnienia:
|
możliwe że masz rowy na wariatorze, jak nie to rolki i sprężyna centralna twardsza i dziura zniknie
Edytowane przez valavme dnia 18-02-2013 13:53
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE
Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON |
|
|
|
piotrek131353 |
Dodany dnia 18-02-2013 15:21
|
Doradca
Postów: 513
Data rejestracji: 02.05.12
Pomógł: 5 Skąd: jabłonna
Status upomnienia:
|
najlepiej jak byś dał zdjęcia wariatora i rolek
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR |
|
|
|
fiszu258 |
Dodany dnia 18-02-2013 16:42
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 17.02.13
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
wlasnie myślałem nad zakupem tak jak mówił kolega na górze żeby kupić centralke :http://www.shop.m...4914.bhtml
rolki:http://www.shop.m...4484.bhtml
i jeszcze pytanie czy 16x13 to dobry wymiar rolek??
i sprężynki:http://www.shop.m...0279.bhtml
Edytowane przez Aroni dnia 19-02-2013 10:55 |
|
|
|
Katanka2001 |
Dodany dnia 18-02-2013 19:44
|
Coś wiem
Postów: 197
Data rejestracji: 23.06.12
Pomógł: 3 Skąd: Radawie :p
Status upomnienia:
|
17x12 seryjny wariator ma takie wymiary
Suzuki Japońska precyzja
Suzuki katana 2001r
Tuning Mechaniczny:
-Malossi Sport 70
-Olej Malossi 7.1 Full Synt
-Tłumik Hebo new performer
-Wał Top Racing STD
-Rolki polini 6.2g
-Rozwiercony kruciec
-Centralka Biała Malossi
-Mebranki polini
-Przekładnia z SR'ki
-Wariator Mallosi multivarn
-Łozysa wału SKF
Tuning Optyka :
-Niebieska i czerwona dioda pod zegarami
-Niebieskie taśmy LED pod sqtem
-Dekiel Polerowany
-Tunel Czarny mat
-Lotka z wersji WR
-Silnik w czrnym macie
Plany
-Badlook
-Siatka we wlotach
Aktualny postęp prac możesz zobaczyć tutaj --> http://suzuki-kat...ost_109783 |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 19-02-2013 11:01
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Co do tego drgania silnika to sobie sprawdź wszystkie czesci w silniku. Mam na myśli konkretnie wszystkie łożyska; próbuj poruszać wałem, sprawdź czy nie ma z którejś strony luzów. To samo na wałku sprzęgłowym. Jakaś część musi wpadać w rezonans i zaczyna mocno drgać.
Odnośnie zamuły... Na początku to najlepiej było by rozkręcić cały napęd i nam go pokazać. Ocenimy w jakim jest stanie i czy wszystko jest oryginanle. Aczkolwiek pewnie trzeba będzie wymienić rolki albo centralkę.
A te zegary to dobrze chodzą i tylko jakoś tam hałasują? Jeśli tak to już pewnie wina samych zegarów... |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 19-02-2013 12:49
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
Jak dla mnie to drgania pochodza z urzytego sprzegła lub odkreconego dzwonu ;D a co do zamuły to tak jak wyzej pisali wariator z progiem , mocno zuużyte rolki , jaki masz wydech? moze chodzi o rezonans? masz do 20km/h muła i potem chocby turbo takie? bo jeżeli masz sportowy wydech i masz takie objawy jak napisałem przed chwila to to normalka i z tym nie zrobisz chyba że włożysz 70ccm ;D
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
fiszu258 |
Dodany dnia 20-02-2013 16:35
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 17.02.13
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
tak wydech seryjny. Aroni może masz racje to może wina zegarów.Co do dynamiki to będę go rozkręcał ale na lato dopiero albo do jakiegoś serwisu pojadę . jak go rozkręcę to stworze nowy temat i do cb na pw też napisze jak by ktoś miał jeszcze jakieś pomysły to proszę pisać
Edytowane przez fiszu258 dnia 20-02-2013 16:35 |
|
|