więc gdy ja kupiłem byłem poprostu mega uradowany gdy przyjechałem z moim wujkiem i wypakowalismy katane z auta od razu pierwsze co to chciałem sie przejechac ale zaczeła jakos cięzko palic ale odpaliła pomyslałem ze pewnie tylko gaznik zle wyregulowany wiec przejechałem sie było super extra na drugi dzien tak samo ciezko odpalała ale odpaliła przejechałem sie i przyjechałem do domq normalnie zgasiłęm i odstawiłem 2 dnia katana nie odpala kopałem chyba z godzine i nic :/ ale w dalszym ciągu byłem przekoinany ze gaznik wiec dałem go qmplowi zeby mi go przeczyscił wsadziłem go i dalej nie odpalał byłem juz tak wsciekły ze masakra oddałem qmplowi cała katane wyciagnoł on cały silnik i zmierzył kompresje. Chodz toi nie wiarygodne ta katana miała 3 bary kompresji xD więc co pojechałęm kupic od razu nowe pierscionki on za ten czas rozbierał cylek. gdy przyjechałem dowiedziałęm sie ze katana jezdziłą na 1 pierscieniu a tłok był zmasakrowany nie wiem jakim cudem ona jeszcze jeszcze jezdziła wiec co na 2 dzien pojechałem po nowy tłok przy okazji kupiłem nowy filtr stożkowy i rolki 4,6 grama . gdy wymienialismy rolki zauwazyłem ze mam wariator polini speed control sprzedawca chyba nawet nie wiedział xD wiec juz cały ucieszony ze mam taki wyjebany wariator no i poskładalismy kati i kopiemy dobre z poł godz kopania gdy odpaliła weszła na wysokie obroty i zgasła i nie chciała potem odpalic po chwili znowu odpaliła postanowilismy sie przejechac ale cuz jak nie chciała wejsc na obroty i cały czas przymulała jakos rozebralismy znowu ja zauwazylismy ze guma z krócca do gaznika jest masdakryczna i ze łapie lewe powietrze wiec dorobilismy gume i sie przejechalismy katana po tym miała niesamowita moc miała kopa jak nie wiem i jezdziła dosyc długo ale strasznie duzo paliła (ok 9l) okazało sie ze mam gaznik 19mm mikuni o czym tez nie wiedziałem ;D ale kij jezdziłem dalej . Postanowlismy potem zajac sie elektryka gdyz nie działały migacze ani nic ( dodam ze nie było akumulatora i kupiłem nowy po czym dalej nie działały) okazało sie ze spalił sie regulator napiecia wiec kupiełm uzywke i było wszystko git ;] po jakis 3 tygodniach katana podczas ruszania dostała dziwnych i bardzo mocnych drgań spoczątku myslałęm ze łozyska na wale jebły ale postanowiłem odkrecic pokrywe przekładni okazało sie ze te bicia idą ze sprzegła wiec kupiłem uzywane sprzegło malossi fly z twardymi sprezynkami po tej wymianie katana dostała jeszcze lepszego kopa i znikły drgania. | tak dosyc długo jezdziła az do czasu kiedy jechałem katana zaczeła sie dusic nie chciała wgl jechac przyjechałem o zobaczyłem gaznik i okazało sie ze kabelek z ssania sie urwał wiec go przylutowałem i jezdziłem dalej nie dawno kupiłem gaznik teikei 17,5 aby zmniejszyc spalanie ale zeby nie stracic na mocy ;] nie dawno kupiłem tez zatarty cylek polini sport 70 czekam na kase zeby zrobic szlif i kupic nowy tłok na szlif i zakładam 70 potem załoze jeszcze odblokowane przełozenia i juz chyba koniec z tuningiem ;D
Suzii w trakcie mega customu!
No to fajna historia ciekawe czy ja nie mam przypadkiem polini sc bo katana też mi dobrze ciśnie powodzenia w dalszych planach, ja bym odświeżył na twoim miejscu lakier a najlepiej przemalowałbym na inny kolor.
Suzuki ay 50 2000r.
też o tym myslałem ale nie przemalowac tylko odswieżyc bo taki rodzaj malowania czerwono czarny najbardziej mi sie podoba ;D a za cylek dałem 60 zł
Edytowane przez k4t4n4 dnia 16-03-2011 13:36
Suzii w trakcie mega customu!
ja na twoim miejscu założyłby jeszcze pasek malossi... nie musi być kevlar bo nie masz tej 70cc wsadzonej, ale zwykły malossi za 60ziko na mielochu
wytrzymalszy i podobno podciąga osiągi o 5km/h
KATANA AY50LC 1998 rok Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki V~max 97km/h
_____________________________________________ Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6