Witam mam dwa problemy w mojej katance:
1. ostatnio wymienilem w katance cylinder 70cmm (kupiony w dobrym stanie od kolegi), gaznik, tlumik, wariator. nie na nowym gazniku w ogole nie dalo sie go wyregulowac ciezko odpalal i nie chcial zasysac paliwa, wiec znowu zalozylem stary gaznik, jak go zalozylem to nie chcial sie wkrecac w obroty, wiec znowu zalozylem nowy gaznik z mysla ze moze jakims cudem sie uda wyregulowac, lecz sie mylilem bo w oborty po jakims czasie sie wkrecal lecz juz prawie przy najwyzszych zaczelo strzelac z tlumika iskrami i potem juz nie chcial odpalic. i moje pytanie jest takie co to moze byc i co z tym zrobic?
2. drugim pytaniem jest to czemu mi sie kolo tyle blokuje nie chce sie w ogole krecic sprawdzalem zacisk i jest w porzadku pozatym bez zacisku dalej bylo zablokowane, rozebralem przekladnie i spradzalem lozyska wszystko w jak najlepszym porzadku, nalalem nowego oleju do przekladni i przez jakis czas chodzilo dobrze lecz znowu sie zablokowalo dodam ze przeciwtalerze sprzegla sie cos blokuja jak rozebralem sprzeglo.
Z góry dzieki za pomoc
jak ci nie odpala sprawdz membramki dla pewnosci.
a jak ci sie blokuje to najlepiej rozkrec wszystko i dobrze poskladaj i podokrecaj SUZUKI KATANA
LC 1999 r.
Aktualnie:
cylek DR 70cc <- brak funduszy na jego szlif i nowy tlok ;(
Odblokowany króciec , polerka zewnetrza i wewnetrzna
Nowy zawór Membramkowy
przyszlosc:
przelozenia
tlumnik V max - 60 km/h teraz 0
Jak pomogłem daj pomógł
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu..
jak ci nie chce odpalić to popatrz na to wario co Ci mówię, bo jak je wymieniałeś to mogłeś nie dokręcić, albo źle poskładać i coś się tam przy nim blokuje...Może same głupie rolki źle założyłeś...
Ja też raz założyłem rolki bokiem i tez odpalić nie mogłem
KATANA AY50LC 1998 rok Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki V~max 97km/h
_____________________________________________ Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
Co do tych gaźników to kup dyszę do regulacji paliwa i powietrza i reguluj, a co do tego blokowania to może złe masz wario i ci pasek gdzieś klinuje.
Suzuki ay 50 2000r.