Dobieranie czesci
|
SrebrnaPerla |
Dodany dnia 21-02-2011 13:47
|
Początkujący
Postów: 53
Data rejestracji: 09.07.10
Pomógł: 2 Skąd: Okolice Krakowa/ Krzeszowice
Status upomnienia:
|
Elo wszystkim!
Proszę o pomoc związaną z regulacją:
1.Czy muszę zmieniać dyszę w moim gaźniku jeśli zakładam filtr stożkowy Polini Air Box (czy może wystarczy ta 60 w gaźnik Arreche 17,5 bo mam większy gaźnik niż seryjny, a stun nie jest strasznie mocny)
2.Jaka dobrać sprężynę centralną do mojego stunu jeśli mam rolki 3,6 grama
Z góry dziękuję!
Tuning mechaniczny:
Cylinder Tec Eco 50cc( dobry cykl tylko po co do niego dawali tą podkładkę pod pierścienie??)
Gaźnik Arreche 17,5mm
Filtr stożkowy Polini Air Box
Sprzęgło Tec Evo Racing
Sprężynki sprzęgła Hebo czerwone
Przełożenia od SR
Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco
Sportowy zawór nazwy nie pamiętam
(wszystko na dotarciu)
Optyczny:
niebieskie ledy
polerko lagów
przedłużka img
polerko przekładni
przyciemniony klosz
może będzie więcej ....
V-max na razie 85 z mułem na starcie i strasznym dymieniem i tnie się w czasie wkręcania na v-max dziwne?
Trakcie: Malowanie suzi, tuningu optycznego!!!
Pamiętaj jak pomogę to daj mi ,,POMÓGŁ MI" |
|
|
|
mat199222 |
Dodany dnia 21-02-2011 15:12
|
Coś wiem
Postów: 270
Data rejestracji: 22.01.11
Pomógł: 8 Skąd: Giżycko
Status upomnienia:
|
Zakup sprężynę 22% i cięższe rolki a co do dyszy to nie wiem trudno powiedzieć zależy na jakie obroty się wkręca twoja maszynka i czy masz sportowy tłumik
Suzuki ay 50 2000r.
Tuning:
Leovince TT
Polini SC (niedługo)
Albo suzuki albo nic!!!!!!! |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 21-02-2011 22:01
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
No centralke możesz dać twardszą, ale wtedy wrzuć cięższe rolki. Jeśli chodzi o dyszę to prawdopodobnie będziesz musiał zmienić... jeśli na serii filtrze dobrze chodził to na stożku może go mulić. Ale to się okaże dopiero jak go założysz;] |
|
|
|
SrebrnaPerla |
Dodany dnia 22-02-2011 20:17
|
Początkujący
Postów: 53
Data rejestracji: 09.07.10
Pomógł: 2 Skąd: Okolice Krakowa/ Krzeszowice
Status upomnienia:
|
Acha czyli sprężyna 22% a rolki pod mój tuning to jakich szukać gramów? (wario seryjne) Czy trudno się reguluje prosty filtr powietrza?
Tuning mechaniczny:
Cylinder Tec Eco 50cc( dobry cykl tylko po co do niego dawali tą podkładkę pod pierścienie??)
Gaźnik Arreche 17,5mm
Filtr stożkowy Polini Air Box
Sprzęgło Tec Evo Racing
Sprężynki sprzęgła Hebo czerwone
Przełożenia od SR
Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco
Sportowy zawór nazwy nie pamiętam
(wszystko na dotarciu)
Optyczny:
niebieskie ledy
polerko lagów
przedłużka img
polerko przekładni
przyciemniony klosz
może będzie więcej ....
V-max na razie 85 z mułem na starcie i strasznym dymieniem i tnie się w czasie wkręcania na v-max dziwne?
Trakcie: Malowanie suzi, tuningu optycznego!!!
Pamiętaj jak pomogę to daj mi ,,POMÓGŁ MI" |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 22-02-2011 20:33
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Masz w katanie jakiś sportowy tłumik? Bo nic nie ma w podpisie. Pierwsze słyszę, żeby regulować filtr powietrza O_o |
|
|
|
SrebrnaPerla |
Dodany dnia 22-02-2011 20:38
|
Początkujący
Postów: 53
Data rejestracji: 09.07.10
Pomógł: 2 Skąd: Okolice Krakowa/ Krzeszowice
Status upomnienia:
|
Tłumika sportowego nie mam. Chodzi mi czy trudno wyregulować gaźnik na prostym filtrze stożkowym
Tuning mechaniczny:
Cylinder Tec Eco 50cc( dobry cykl tylko po co do niego dawali tą podkładkę pod pierścienie??)
Gaźnik Arreche 17,5mm
Filtr stożkowy Polini Air Box
Sprzęgło Tec Evo Racing
Sprężynki sprzęgła Hebo czerwone
Przełożenia od SR
Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco
Sportowy zawór nazwy nie pamiętam
(wszystko na dotarciu)
Optyczny:
niebieskie ledy
polerko lagów
przedłużka img
polerko przekładni
przyciemniony klosz
może będzie więcej ....
V-max na razie 85 z mułem na starcie i strasznym dymieniem i tnie się w czasie wkręcania na v-max dziwne?
Trakcie: Malowanie suzi, tuningu optycznego!!!
Pamiętaj jak pomogę to daj mi ,,POMÓGŁ MI" |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 22-02-2011 20:42
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
jak masz dobrą dyszę, to regulujesz jak na zwykłym filtrze pow.
odkręcasz po 1 obrót na dyszy od mięszanki z połowę od powietrza. Potem odpalasz skręcasz obroty tak żeby nie gasnął i stroisz mieszankę drugą dyszą... tylko pamiętaj, że zakładając stożek musisz mieć większą dyszę
przy gaźniku 14mm to tak strzelam w 80
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 22-02-2011 20:43
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Nie masz tłumika, a masz rolki 3,6g...no ale nic. Więc do tej sprężyny szukałbym czegoś między 4-5g. Dokładnie nikt Ci nie powie jakie mają być, sam musisz kombinować. Gaźnik reguluje się na stożku tak samo jak na każdym innym rodzaju filtra...musisz tylko dobrać dyszę, reszta to jak każdy inny. |
|
|
|
SrebrnaPerla |
Dodany dnia 22-02-2011 20:51
|
Początkujący
Postów: 53
Data rejestracji: 09.07.10
Pomógł: 2 Skąd: Okolice Krakowa/ Krzeszowice
Status upomnienia:
|
Do zamknięcia ! Dzięki chłopaki
Tuning mechaniczny:
Cylinder Tec Eco 50cc( dobry cykl tylko po co do niego dawali tą podkładkę pod pierścienie??)
Gaźnik Arreche 17,5mm
Filtr stożkowy Polini Air Box
Sprzęgło Tec Evo Racing
Sprężynki sprzęgła Hebo czerwone
Przełożenia od SR
Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco
Sportowy zawór nazwy nie pamiętam
(wszystko na dotarciu)
Optyczny:
niebieskie ledy
polerko lagów
przedłużka img
polerko przekładni
przyciemniony klosz
może będzie więcej ....
V-max na razie 85 z mułem na starcie i strasznym dymieniem i tnie się w czasie wkręcania na v-max dziwne?
Trakcie: Malowanie suzi, tuningu optycznego!!!
Pamiętaj jak pomogę to daj mi ,,POMÓGŁ MI" |
|
|