dziwne i mocne drgania podczas ruszania
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 06-02-2011 19:46
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
Witam mam problem z moją Kataną ( 1998r. AC cylek fabryczny 50 ) niedawno przeszła remont silnika ( wymiana pierścieni i szlif cylka ) - dodam ze wczesniej była jezdzona na 1 pierscieniu przez poprzedniego własciciela i 3 dni po tym jak jezdziłem nią kompresja spadła do ok 2,7 bar. oczywiste było - remont silnika to kupione zostały nowe pierscienie i tłok cylek do szlifowania ( załozyłem juz 2 pierscienie ) i dzisiaj ( 3 tyg po remoncie ) powstały drgaia na motocyklu dość poważne drgania wystepują przy ruszaniu kiedy motocykl jeszcze nie jedzie a z czym wieksza predkoscia ( juz po 10km/h ) juz ich nie ma . Moje podejzenia padają na łozyska na wale ... ale mam tez inne propozycje jak np dzwon sprzegła , sprzegło pasek . I chciałbym sie Was spytać co myslicie co moze byc nie tak ? Dodam ze motor podczas docierania nie był oszdzędzany... :/
Edytowane przez k4t4n4 dnia 06-02-2011 20:07
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 06-02-2011 20:37
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
weź i na pierwszy ogień odkręć pokrywę przekładni i popatrz na wario, pasek i sprzęgło
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 06-02-2011 20:45
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
jutro sie za to biore sciagam pokrywe jakies rady na co ma głownie zwrócic uwage?
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 06-02-2011 20:50
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
sprawdż czy pasek ma jakieś luzy może gdy ruszasz to pasek wibruje
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 06-02-2011 20:50
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
No odkręć tą pokrywę i posprawdzaj czy nie ma luzów na wale, odkręć dzwon i sprawdź stan sprzęgła i okładzin, dzwonu. Możesz odkręcić wario i zdjąć pasek to wtedy sobie zobaczysz czy też będzie tak drżał. Jak nie to wina napędu, jak tak to wina wału albo czegoś w silniku. |
|
|
|
rooney05 |
Dodany dnia 06-02-2011 20:55
|
Nowy
Postów: 18
Data rejestracji: 06.12.10
Pomógł: 0 Skąd: Bochnia
Status upomnienia:
|
Może frezy w kole masz starte ja też tak miałem, jezdzilem az sie odkręciło.
Edytowane przez rooney05 dnia 06-02-2011 20:56 |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 06-02-2011 21:04
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
ok jutro sie za to wezne macie jeszcze jakies propozycje?
Edytowane przez k4t4n4 dnia 06-02-2011 21:20
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 06-02-2011 23:25
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
moze masz jakies luzy na korbowodzie. sprawdz to. albo tak jak mówisz łoża kaput.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|