Witam!
Posiadam Suzuki Zillion 2005 r. chlodzony cieczą. Jego prędkość to 55-60 km/h. Juz czytalem na forum o blokadach sprawdzalem tłumik(mam fabryczny) i juz z niego blokada jest ściągnięta . Gdzie jeszcze moge tych blokad szukac i jak je ściągnąc . Z góry dzięki za pomoc
Możesz mieć jeszcze na wariatorze taka podkładka. Jak odkręcić przeciwtalerz ściągniesz pasek to będziesz widział wyciąg ją i się pozbędziesz kolejnej blokady. Skuter może Tobie jechać tylko te 55-60 bo możesz mieć zużyty pasek albo rolki.
SUZUKI
2000r
Tuning:
Mechanika:
Optyka:
~ Lakier czarna perła
~ Białe felgi
~ Lusterka łezki
~ Chromowane nakrętki na wentle
~ Białe napisy na oponach
~ Czerwony zacisk hamulcowy
~ Biały chwytak powietrza
Tak jak kolega mówi podkładka na wariatorze, możesz jeszcze sprawdzić filtr powietrza czy nie ma żadnej zwężki, a tak poza tym na pewno masz zblokowane przełożenia z czym wiąże się niestety ich wymiana, a one są już trochę drogie, więc seria i tak będzie ci jechać tylko max 65-70 jak chcesz więcej musisz tuningować.
Blokada przełożenie to najważniejsza blokada , sprawdź ile razy okręcisz dzwonem na jeden obrót koła , jeśli powyżej 14 to masz blokowane , kup przełożenia od Aprili Sr DiTech one maja nieblokowane i wtedy Zillion poleci 70-75km/h.
Daj pomógł!
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
Sprawdź kompresję i układ paliwowy czy wszystko jest tak jak trzeba bo to może być przyczyną takiego słabego v maxu. Na zablokowanych przełożeniach katany jeżdżą po 70km/h...
:: Suzuki Zillion 00'