Siemanko! Czytałem wiele tematów na temat wydechów na tym forum, ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.
1) Mówiąc konkretnie myślałem nad zmianą cylindra na Airsal T6 Racing 70ccm, ale nie wiem jaki wydech kupić aby wycisnął max. moc z tego cylka!
Zastanawiałem się nad:
-Tecnigas Next R
-Metrakit Hand Made
-Polini Super Race
A może polecacie coś innego i lepszego i odpowiedniego do zestawu który już niedługo będzie siedział w Katanie ( więcej w podpisie) czekam na podpowiedzi!
2) Piszę wszystko tutaj żeby nie dodawać nie potrzebnego tematu do tun. optycznego. Macie jakieś ciekawe wzory badlooka? Wysyłajcie na gg 2625015, bo nie mam pomysłu jaki zrobić u siebie
3) Jeżeli zmienię cylek na ten co pisałem powyżej i wydech dobrej klasy to ile poleci moja Katanka na tym setupie co mam w podpisie?
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
Metrakit i polini to dobre wydechy. Możesz także rozglądnąć się za Yasuni Z lub Yasuni R. Tecnigas Next R to raczej do 50ccm. Noooo jeżeli założysz te części plus wydech i cylinder to osiągi ponad 100km/h gwarantowane.
SUZUKI
2000r
Tuning:
Mechanika:
Optyka:
~ Lakier czarna perła
~ Białe felgi
~ Lusterka łezki
~ Chromowane nakrętki na wentle
~ Białe napisy na oponach
~ Czerwony zacisk hamulcowy
~ Biały chwytak powietrza
No jak wybierzesz dobry tłumik i dobrze to wyregulujesz, to będzie pewnie szła na koło z gazu i pewniakiem polecisz 100 km/h jak napisał Kacper. Co do tego tłumika, myślę że MK HM da rade z tym cylem. Ale możesz wziąć coś innego, ważną kwestią jest to, jak to wyregulujesz. Co do badlooka osobiścieprzypadły mi do gustu te: http://www.suzuki...oto_id=193 i http://www.suzuki...oto_id=253
chcialem poruszyc temat wydechow lecz chodzi o dziwna zewrzke . kupilem dzisiaj leovince zxi w kolanku ktore idzie do cylindra mam wstawiona i chwycona jednym spawem wezsza rurka. czy to znowu jest blokada?? czy mozna to bez problemu wyzucic i bedzie duzo lepiej bez niej czy lepiej ja zostawic stlumiony wydech?
kameleon87 napisał/a:
chcialem poruszyc temat wydechow lecz chodzi o dziwna zewrzke . kupilem dzisiaj leovince zxi w kolanku ktore idzie do cylindra mam wstawiona i chwycona jednym spawem wezsza rurka. czy to znowu jest blokada?? czy mozna to bez problemu wyzucic i bedzie duzo lepiej bez niej czy lepiej ja zostawic stlumiony wydech?
To blokada wy żuć tą wąską rurkę a wydech da ci pełna moc
Daj Pomógł mi!
Edytowane przez Wojtek007 dnia 25-01-2011 17:10
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61