Zgadzam sie z KACPERBA1900 przy takiej małej pojemności nie czuć wogólę różnicy.
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
Te paliwa rużnią się tylko tym w jakim ciśnieniu wybuchają.
Jak masz nówkę samochód z wyżyłowanym silnikiem to przy benzynie mniejszej niż 95 możesz mieć samozapłon (czyli zapłon mieszanki przed podaniem iskry). Do katany można lać nawet 86 chyba czy tam ileś więc paliwo 98 nie jest potrzebne chociaż jakieś tam niewidoczne gołym okiem różnice mogą być.