Moto 125.
|
matjag556 |
Dodany dnia 15-01-2011 12:19
|
Stały bywalec
Postów: 336
Data rejestracji: 07.02.10
Pomógł: 8 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
Witam wszystkich przyszła pora na coś większego niż Katana odłożyłem około 4000zł co byście radzili mi kupić i dlaczego.?
katanka AY50A 07r
Tuning Mechaniczny:
-Cylinder 70.No Name
-Polerka gardzieli w gaźniku
Tuning Optyczny:
-Kickstarter STR8
-Polerka przekładni,klamek
-Króliczek Playboya w plastiku
-Naklejka Hebo |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 15-01-2011 12:25
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
Simson Schikra 125cc 4T
V~max 110-120km/h
bardzo dobre przyspieszenie
części łatwo dostępne w każdym sklepie motoryzacyjnym
pewna firma
bez awaryjny
bardzo wysokie oceny
sama przyjemność z jazdy
ładny wydech, ale i sam motor niezły
no i ten dźwięk
http://www.youtub...AKuzuWmdEY
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
matjag556 |
Dodany dnia 15-01-2011 12:37
|
Stały bywalec
Postów: 336
Data rejestracji: 07.02.10
Pomógł: 8 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
Chodzi mi bardziej o NSR lub RS.
katanka AY50A 07r
Tuning Mechaniczny:
-Cylinder 70.No Name
-Polerka gardzieli w gaźniku
Tuning Optyczny:
-Kickstarter STR8
-Polerka przekładni,klamek
-Króliczek Playboya w plastiku
-Naklejka Hebo |
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 15-01-2011 12:39
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
Kefir... nie mam już do Ciebie sił. Kto w tych czasach Simsonem by jeździł. Chyba aby wieśniaki jakieś. Ja bym Ci proponował CBR 125. Pali ze 3 litry nie psuje się i najważniejsze trzeba być bossem żeby ja zajeździć. NSR najlepiej w wersji JC22. 36 koniaczy robi swoje. Ale pali tez Ok. 7-8l Coś za coś. Remont wyniesie cię ok tysia + robota. A jak bys chciał jakiegoś automata to proponuje Runnera 180 VXR Runner 180 2T, DNA 180 4T i SR 150 2T. Kolega ma też MZ 125 z 2004roku. Podobna trochę do bandita. V-max 120. Mało pali... bo 4T. No chyba wymieniłem takie lepsze moto.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 15-01-2011 13:31
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Ja Ci CBR'ki nie polecam...wygląda do do du..(jest bardzo wąska), jeździ to do du..i jest to 4T więc też do du...Jęśli chcesz Hondę, to tylko NSR. Aczkolwiek lepsze pod względem mocy są RS'ki, choć silniki będą miały trochę mniejszą wytrzymałość. Z częściami do nich nie jest źle, ale jednak do Hondy jest więcej. Jest jeszcze coś takiego jak Cagiva mito, niesamowity włoski wyrób, potęga wśród 125cc. Jak dla mnie bardzo ładnie wyglądają (szczególnie nowa wersja "SP 525" Niestety tak wysilone jednostki często się psują, a z częściami też jest kłopot. Więc Cagiva tylko, jeśli masz kase na naprawy |
|
|
|
matjag556 |
Dodany dnia 15-01-2011 13:47
|
Stały bywalec
Postów: 336
Data rejestracji: 07.02.10
Pomógł: 8 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
Dla mnie Cebry też są nieciekawe oczywiście nie mowie o 600 czy 1000 bo to jest przeciwieństwo 125.Zastanawiam się nad biegówka,nad NSR lub RS tylko to wchodzi w grę może i mito najwięcej pojedzie ale co z częściami.?Myślicie że ogarnę 125 nie jeżdżąc jeszcze żadna 125.?
katanka AY50A 07r
Tuning Mechaniczny:
-Cylinder 70.No Name
-Polerka gardzieli w gaźniku
Tuning Optyczny:
-Kickstarter STR8
-Polerka przekładni,klamek
-Króliczek Playboya w plastiku
-Naklejka Hebo |
|
|
|
KACPERBA1900 |
Dodany dnia 15-01-2011 13:47
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 28.02.09
Pomógł: 23 Skąd: Rzeszów
Status upomnienia:
|
Jak dla mnie ze 125cc to wygrywa Honda NSR znajomy kupił ją jakiś rok temu i nie narzeka na nią no i osiągi są jak na tą pojemność bardzo zadowalające z częściami nie ma też problemu chociaż NSR do awaryjnych nie należy.
SUZUKI
2000r
Tuning:
Mechanika:
Optyka:
~ Lakier czarna perła
~ Białe felgi
~ Lusterka łezki
~ Chromowane nakrętki na wentle
~ Białe napisy na oponach
~ Czerwony zacisk hamulcowy
~ Biały chwytak powietrza
Osiągi:
75km/h |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 15-01-2011 14:57
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Nie powinieneś mieć żadnych problemów z 125cc. Mój kumpel też niedawno się przesiadł z keeway'a, który mu jechał 50km/h na Honde NSR 125 i ogarnął ją bez problemu już po paru dniach. |
|
|
|
CHICKENovsky |
Dodany dnia 15-01-2011 16:42
|
Doradca
Postów: 755
Data rejestracji: 21.07.09
Pomógł: 16 Skąd: Polska.
Status upomnienia:
|
bierz dt 125 albo apke rs, dt ma masakryczny moment obrotowy gdzie na kolo idzie z gazu a rs ma moj znjamoy i miazdzy inne 125
SUZUKI KATANA AY50 Performance !
Piszę poprawnie po polsku.
Od Pomagania Jest Forum www.suzuki-katana.pl |
|
|