Witam od dłuższego czasu mam dylemat z wyborem filtra powietrza.\
Wchodzą chyba u mnie tylko dwa warianty otóż :
Seryjny filtr, jakaś fajna wkładka oraz powiększone doloty..
Lub Filtr stożkowy polini air box.
Tylko tu się waham ponieważ boję się że woda naleci mi do niego i ślnik stanie ;/ ..czy ta osłona jest wystarczająca aby jeździć w deszczu z takim filtrem ?i weźmy pod uwagę że to że filtr będzienad błotnikiem.
Jak będzie się zgrywał filtr seryjny taki jak napisałem z moim setupem ?
Mój setup:
Airsal 70 Sport
Archere 17,5
Leo Vince TT
Rozwiercony króciec.
Staraj się nie robić błędów ortograficznych/Matjag556
Edytowane przez matjag556 dnia 25-12-2010 00:10
Lepiej jest przerobic seryjny filtr. Kup na skutercentrum.pl wkładke TwinAir. Wkłąd jest zarąbisty. Jakies doloty porób wiertarką tylko w bezpiecznych miejscach. I bedzie gitara. Ja bym sie w stozki nie pchał. No chyba ze masz do wydania z 8dych. Myslę ze seryjny filtr będzie bezpieczniejszy na deszcz.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT v-max 95 Będzie więcej....
Dobra dzieki dzieki ;p Zastanawiam się jeszcze nad uszczelką pod wydech bo mam Leo vnice TT i jaka do tego uszczelka ;d ?na końcu jest tak jak by zakończona takim pierścieniem xD ...
Edytowane przez Kamilksc dnia 24-12-2010 15:08
Zastanawiam się jeszcze nad uszczelką pod wydech bo mam Leo vnice TT i jaka do tego uszczelka ;d ?na końcu jest tak jak by zakończona takim pierścieniem xD ...
uszczelka pod wydechem to bez znaczenia jest jaka. Wazne zeby było szczelnie.
Edytowane przez Kamilksc dnia 24-12-2010 15:08
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT v-max 95 Będzie więcej....
Hehe. Ja od malucha 2 na raz : D Tuning taki ;p
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT v-max 95 Będzie więcej....