Otóż wał korbowy napędza wałek od dozownika wchodzi on w silnik pod dozownik. Wałek ten napędza dozownik a w dozowniku masz prawdopodobnie jakieś tryby działają na podobnej zasadzie jak przełożenia (ileś tam obrotów wałkiem na jeden strzał oleju) z boku dozownika jest blaszka z takimi wgniecieniami (można ją odkręcić) .Gdy wałek obróci się parę razy to taki "cypelek" pod tą blaszką nachodzi na te wgniecenia i wtedy ten "cypelek" wbija się do środka i powoduje jakieś tam ciśnienie i olej wylatuje.
Mam nadzieje że zrozumiałeś troche nie jasno to napisałem ale chyba ogarniesz . POZDRO
SUZUKI KATANA AY 50 WR Telefonica-Movistar
Niezbyt dużo tego:
MECHANIKA
-Wydech TECNIGAS NEXT R chrom -Wata w tłumiku HEBO -Sprężyna dociskowa metrakit +15% -Spreżynki zielone HEBO -Łożyska SKF C4 -Rolki Stage6 4g -Kruciec 19 wypolerowany -Polini Speed Control -Pasek Malossi Special Belt -Przełożenia od SR'y -Komora wału wypolerowana -Sprzegło Tec Evo Racing -Arreche 17,5 + ssanie ręczne
OPTYKA -Spojler -Niebieskie ledy wsoczewkach -Białe felgi -Niebieskie nakrętki na wentyle -Niebieski śilnik -Niebieskie wężyki paliwa i oleju -Wszystkie śruby w śilniku pomalowane na niebiesko i biało -Biała pokrywa przekładni
lilo538 napisał/a:
Otóż wał korbowy napędza wałek od dozownika wchodzi on w silnik pod dozownik. Wałek ten napędza dozownik a w dozowniku masz prawdopodobnie jakieś tryby działają na podobnej zasadzie jak przełożenia (ileś tam obrotów wałkiem na jeden strzał oleju) z boku dozownika jest blaszka z takimi wgniecieniami (można ją odkręcić) .Gdy wałek obróci się parę razy to taki "cypelek" pod tą blaszką nachodzi na te wgniecenia i wtedy ten "cypelek" wbija się do środka i powoduje jakieś tam ciśnienie i olej wylatuje.
Mam nadzieje że zrozumiałeś troche nie jasno to napisałem ale chyba ogarniesz . POZDRO
A i nie radze nigdy odłanczać dozwnika bo jedno łożysko jest od dwóch stron zamknięte simmeringami i po pewnym czasie sie rozwali tak jak to było u mnie
SUZUKI KATANA AY 50 WR Telefonica-Movistar
Niezbyt dużo tego:
MECHANIKA
-Wydech TECNIGAS NEXT R chrom -Wata w tłumiku HEBO -Sprężyna dociskowa metrakit +15% -Spreżynki zielone HEBO -Łożyska SKF C4 -Rolki Stage6 4g -Kruciec 19 wypolerowany -Polini Speed Control -Pasek Malossi Special Belt -Przełożenia od SR'y -Komora wału wypolerowana -Sprzegło Tec Evo Racing -Arreche 17,5 + ssanie ręczne
OPTYKA -Spojler -Niebieskie ledy wsoczewkach -Białe felgi -Niebieskie nakrętki na wentyle -Niebieski śilnik -Niebieskie wężyki paliwa i oleju -Wszystkie śruby w śilniku pomalowane na niebiesko i biało -Biała pokrywa przekładni