Demontaż dozownika
|
bunio001 |
Dodany dnia 28-06-2012 20:53
|
Początkujący
Postów: 68
Data rejestracji: 02.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Parczew
Status upomnienia:
|
Witam zastanawiam się czy opłaca sie wywalić całkiem dozownik i robic samemu mieszankę jakie są tego plusy a jakie minusy ??
no i co trzeba zrobić aby usunąć dozownik ??
"Jeżeli zginę to w przekonaniu, że robiłem to co naprawdę Kochałem... MOTOCYKLE!!!!" |
|
|
|
dawidzio28 |
Dodany dnia 28-06-2012 21:09
|
Znawca
Postów: 1071
Data rejestracji: 01.11.11
Pomógł: 10 Skąd: Żmiąca koło Limanowej
Status upomnienia:
|
No jeżeli nie ufasz dozownikowi to mozesz nic sie nie stanie. Musisz odkręcić dozownik wyjąc ten wałeczek i przykręcić(Tak słyszałem nie wiem czy dobrze)
Suzuki Katana AY 50cc LC 99r
MECHANIKA
~Hebo Manston Replica70cc Porting by Redus~
~Porting karterów by Redus
~Wał Top Racing Evo NG
~Wydech Athena Racing
~Gaźnik Stage6 R/T PWK 24 mm
~Kruciec Motoforce Racing nad koło
~Zawór Tec Sport
~Łozysko igiełkowe PSYCHIC
~Czujnik temp. Stage6
~Wario Polini Speed Control
~Łożyska wału SKF uczelniacze KOK
~Przełożenia Malossi 15/40
~Sprzęgło Hebo Racing(czerwone spreżynki)
~Centralka Malossi czerwona
OPTYKA
~Lotka od WR
~Felgi od nowej budy
~Polerka pompy wody
~Lampa Revo Lexus Style Black
~Polerka klamek ham.
~Przedłużka Home Made
~Nakładki Stage 6 czarne
~Lusterko STR8 F1 carbon
~Węże chłodnicze Motoforce zbrojone przeźroczyste
~Gazbox Stage6 chrom
~czerwone przewody paliwowe
~Kartery malowane proszkowo na czarno by Marcepani
~Detale malowane proszkowo na czerwono by Marcepani
V-Max NIEZNANY
PLANY
Cały czas coś do przodu
|
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 28-06-2012 21:55
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Nie ma minusów przejścia na mieszankę, co najwyżej mniejsza wygoda, bo zawsze musisz mieszać przy tankowaniu. Przejście na mieszankę jest nawet lepsze, bo zapewniasz silnikowi dobre smarowanie i na pewno Cię to nie zawiedzie. Jak chcesz odłączyć dozownik, to odkręcasz go od karterów - 2 śrubki na imbus, i pod nią jest w bloku silnika taki wałek napędowy pompy. Wyciągnij go, pompę możesz spowrotem przykręcić na miejsce i gotowe. Oczywiście wylej olej ze zbiornika, bo mógłby przez pompę i tak ściekać do silnika i by nie było też za dobrze. |
|
|
|
bunio001 |
Dodany dnia 28-06-2012 21:58
|
Początkujący
Postów: 68
Data rejestracji: 02.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Parczew
Status upomnienia:
|
a Jaką mieszankę robić 100mil na 5l benzyny ?
"Jeżeli zginę to w przekonaniu, że robiłem to co naprawdę Kochałem... MOTOCYKLE!!!!" |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 28-06-2012 22:18
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Tak, to jest optymalna ilosć. |
|
|
|
bunio001 |
Dodany dnia 28-06-2012 22:22
|
Początkujący
Postów: 68
Data rejestracji: 02.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Parczew
Status upomnienia:
|
ok To dzięki wielkie temat do zamknięcia
"Jeżeli zginę to w przekonaniu, że robiłem to co naprawdę Kochałem... MOTOCYKLE!!!!" |
|
|
|
sssss80 |
Dodany dnia 28-06-2012 23:37
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14 Skąd: Garwolin
Status upomnienia:
|
Po co Ci to wyciąga? Chcesz zawsze butelkę oleju wozić? W katanie remont kosztuje 50 zł a ty będziesz takie cyrki odstawiał. Puki jeździ to jeździj i się ciesz. Lepsze jest smarowanie na dozowniku bo smaruje zależnie od obrotów a skuterkiem nieda się nie hamować silnikiem. |
|
|