Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Problem z uszczelniaczami lag
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 8

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil 1 tydzień
Dexios36 tygodni
MACHoo37 tygodni
Aroni52 tygodni
cineklab54 tygodni
adamek211457 tygodni
dawidzio2872 tygodni
KACPERBA1900121 tygodni
wydrus156 tygodni
valavme163 tygodni
pawel57200 tygodni
Dandusiek206 tygodni
Daniez208 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Problem z uszczelniaczami lag
Cougar_94
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2010 21:56
Awatar


Początkujący


Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1
Skąd: Łódź


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Witam.
Od jakiegoś czasu na lagach tworzy mi się maź.Domyślam się że poszły uszczelniacze i należy je wymienić.
1.Jaki olej/smar kupić?
2.Gdzie kupić uszczelniacze do mojej Katany?
3.Jak wymienić te uszczelniacze (+ wymiana oleju/smaru) - czy dużo z tym roboty?
4.Jakie byłyby objawy zbyt małej ilości oleju/smaru?
Czy ktoś spotkał się z takim problemem??Da się z tym jeździć jakiś czas czy trzeba natychmiast wymienić (chciałbym poczekać z ewentualną wymianą do zimy) ??
Pozdro
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle Grin)

Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy Pfft

Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN
 
Maxi
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2010 22:10
Awatar

Początkujący


Postów: 121
Data rejestracji: 06.11.08
Pomógł: 1
Skąd: Kutno


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
1. 15W najlepiej.
2. W sklepie z łożyskami/uszczelniaczami, albo na allegro
3. W upsach tego nie robiłem
4. Dobijanie lag, miękki przód.

W boosterze nie mam wcale oleju w lagach i jeżdżę.
www.boosterki.info/images/wspolpraca/ub.gif
 
boosterki.info
Kamilhg
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2010 22:13
Awatar


Doradca


Postów: 567
Data rejestracji: 21.06.09
Pomógł: 31
Skąd: Zawadzkie


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
spokojnie możesz przeczekac, mam tak od dłuższego czasu.
Suzuki Katana Performance '98
Setup:
-Tecnigas RS70
-Pierwotna Malossi
-Membrany Polini
-Rolki Stage6 4,5g
-Filtr powietrza Hand-made Smile

v-max: +/- 73km/h
http://www.polska...Y_50/75391
 
Cougar_94
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 06-02-2011 13:37
Awatar


Początkujący


Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1
Skąd: Łódź


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Napisze ktoś jak wymienić te uszczelniacze i ile oleju wlać??
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle Grin)

Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy Pfft

Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN
 
cacek14
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 06-02-2011 13:49
Awatar


Mechanik


Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42
Skąd: Lipno


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
olej to 5w nie 15 Pfft
bez przesady chłopaki na kartoflach ma jeździć.
Sam bd robił te moje lagi i uszczelniacze w jakimś mechanicznym sklepie z częściami na zamówienie
Olej w5
Odkręcasz lagi stycze wyciągasz na dole śrubka na 10 chyba odkręcasz wlewasz olej. Bd za dużo to sie uleje samemu
Objawy. Ja nie mam ani uszczelniaczy ani oleju. Ciężko troche z kierą jest Grin
Ale da sie przyzwyczaić.
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane


V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD Grin
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
p1.bikepics.com/pics/2010/03/13/bikepics-1925511-full.jpg
www.danasoft.com/sig/cacek14.jpg
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI Grin
img.userbars.pl/163/32519.gif
img.userbars.pl/166/33173.png
img.userbars.pl/163/32519.gif
img.userbars.pl/50/9859.gif
img.userbars.pl/163/32519.gif
img.userbars.pl/159/31782.png
img.userbars.pl/163/32519.gif
 
Cougar_94
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 06-02-2011 14:03
Awatar


Początkujący


Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1
Skąd: Łódź


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
cacek14 ale na forum Aeroxa podali link do filmika http://www.youtub...re=related i tam inaczej wymienia się te uszczelniacze niż Ty napisałeś.Domyślam się że w większych moto jest trochę inaczej ale zasada wyjmowania uszczelniaczy chyba taka sama czyli jakoś trzeba rozłożyć teleskop na 2 cześci.Innym sposobem chyba nie da rady ściągnąć uszczelniacza.Czy napewno trzeba odkręcać całe lagi.Nie wystarczy jakoś samego dołu wyjąć??Przecież od góry nic nie da się wyjąć to chyba nie trzeba odkręcać od kierownicy.Jak zrobisz te lagi pierwszy ode mnie to napisz na PW jak to ugryźć.

URL do Nędzy !!
Edytowane przez Kamilksc dnia 06-02-2011 23:10
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle Grin)

Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy Pfft

Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN
 
cacek14
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 06-02-2011 22:45
Awatar


Mechanik


Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42
Skąd: Lipno


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
o to mi chodzilo ze ja bd cale wykrecal i lozyska sobie wymienie i bd mi łatwiej robic.
Ponieważ od dołu wlewasz olej i tak samo wybijasz te cus i lagi masz puste Grin
wtedy stare ściągasz i nowe zakładasz i tyle roboty Grin
A jak od dołu robić to katane obracać do góry nogami itd.. mi sie nie chce xD
Ps. Roxy mają inaczej zbudowane lagi Wink
Edytowane przez cacek14 dnia 06-02-2011 22:48
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane


V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD Grin
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
p1.bikepics.com/pics/2010/03/13/bikepics-1925511-full.jpg
www.danasoft.com/sig/cacek14.jpg
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI Grin
img.userbars.pl/163/32519.gif
img.userbars.pl/166/33173.png
img.userbars.pl/163/32519.gif
img.userbars.pl/50/9859.gif
img.userbars.pl/163/32519.gif
img.userbars.pl/159/31782.png
img.userbars.pl/163/32519.gif
 
Aroni
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 07-02-2011 07:29
Awatar


Moderator


Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77
Skąd: ok. Wodzisławia śl


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Cacek14 dobrze mówi. Aerox ma innego rodzaju lagi i tam sprawa wygląda inaczej niż w katanie. Lepiej jest chyba wykręcić całe lagi, niż obracać skuter do góry nogmi i w ten sposób to robić. Nie jest z tym dyżo roboty, a przy okazji zobaczysz w jakim stanie masz całe łożyska.
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Problem v-max Tuning Mechniczny 4 16-06-2015 23:42
Problem, wysokie obroty niski v-max Eksploatacja i naprawa 3 07-09-2014 22:58
problem dotyczący podcisnienia Eksploatacja i naprawa 1 01-09-2014 12:15
problem z wariem polini Ogólne 1 22-08-2014 21:47
problem Eksploatacja i naprawa 1 21-08-2014 18:58
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki