Probilem z przyspieszeniem po wymianie waria i sprzęgła
|
FanTomas |
Dodany dnia 23-09-2010 20:00
|
Początkujący
Postów: 146
Data rejestracji: 19.04.09
Pomógł: 3 Skąd: CzW
Status upomnienia:
|
Siemacie, wsadziłem w suke wario POLINI SC z seryjnymi rolkami 7g, sprzęgło TEC EVO sprężyna centralna POLINI, sprawdziłem kompresje 8bar. Problem wygląda tak: na nóżce gaz elegacko chodzi, łapie dobre obroty, jeżeli wsadam i jade to jakby sie dusiła mam 3/4 manetki jadzie 20/30 zero przyspieszenia, ma momenty że na prostych załapie i rozbuja się do 60 lub z górki takiej troszke wiekszej zaczyna leciec normalnie, jak odpuszcze gazu albo dodam to zwalnia i znowu problem. Gaźnik czyscilem. Co może być lipnego w niej? Z góry wielkie dzieki za pomoc : ) |
|
|
|
BERCIU |
Dodany dnia 23-09-2010 20:05
|
Mechanik
Postów: 1266
Data rejestracji: 17.01.10
Pomógł: 13 Skąd: Pawłowice
Status upomnienia:
|
Sprawdź pasek może sie ślizga |
|
|
|
FanTomas |
Dodany dnia 23-09-2010 20:21
|
Początkujący
Postów: 146
Data rejestracji: 19.04.09
Pomógł: 3 Skąd: CzW
Status upomnienia:
|
A jeżeli się slizga to jak to sprawdze? na nóżkach nromalnie kręci |
|
|
|
BERCIU |
Dodany dnia 23-09-2010 20:27
|
Mechanik
Postów: 1266
Data rejestracji: 17.01.10
Pomógł: 13 Skąd: Pawłowice
Status upomnienia:
|
no właśnie to może znaczyć że bez oporu koło kręci się normalnie.
Niewiem jak to sprawdzic |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 23-09-2010 20:54
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Po prostu postaw katanę, kręć paskiem i sprawdź czy stawia opór ( ciężko się obraca ) czy luźno |
|
|
|
FanTomas |
Dodany dnia 23-09-2010 21:26
|
Początkujący
Postów: 146
Data rejestracji: 19.04.09
Pomógł: 3 Skąd: CzW
Status upomnienia:
|
Pasek po zdjeciu pokrywy przekladny jest napiety, ale lekko czy ciezko to nie wiem, bo nie mam porownania jak powinien chodzic
reka jestem w stanie go przesunac |
|
|
|
mijagi222 |
Dodany dnia 23-09-2010 21:43
|
Coś wiem
Postów: 171
Data rejestracji: 28.11.08
Pomógł: 6 Skąd: Lublin koło Klin :)
Status upomnienia:
|
ręką powinieneś być w stanie go przekręcić, ale musisz trochę użyć siły, a co do tych dziur w mocy, to moim zadniem 8 bar to nie za dużo i chyba ci się cylek przyciera, ale to tylko moja opinia, nie mówię, że to na 100% cylek
Edytowane przez mijagi222 dnia 23-09-2010 21:47
..::Suzuki Katana::..
Katana bez tunu
V-max 65 km/h jeszcze 2 blokady
w uszach szum w oczach mgła, na liczniku 22
w uszach szum w oczach łzy, na liczniku 33 |
|
|
|
Dandusiek |
Dodany dnia 23-09-2010 21:56
|
Moderator
Postów: 1090
Data rejestracji: 05.06.09
Pomógł: 25 Skąd: Gdańsk
Status upomnienia:
|
Po pierwsze to chyba rolki masz nie takie co trzeba cos tu nie pasi,cylinder moze nie ale moze jebnol ci juz pierscien-ie.Ja bym w tej sytuacji dal lzejsze rolki bo cos masz za ciezkie 8 bar to nie jest tak zle ja mialem z 6 i poszedl mi tlok z pierscieniami.
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
Fotki Suczki:
https://picasaweb...OOujM-DYQ#
http://bikepics.c...95/98ay50/
Przyśpieszenie mega - rakieta.
V-max 95-100 km/h.
|
|
|
|
FanTomas |
Dodany dnia 24-09-2010 19:12
|
Początkujący
Postów: 146
Data rejestracji: 19.04.09
Pomógł: 3 Skąd: CzW
Status upomnienia:
|
Przeczyścilem dysze, zwiekszylem dawke paliwa-pali jak smok, ale przyspiesza w miarwe normalnie, mysle ze zmiana rolek rozwiaze problem. do 30 mol do 50 tak nawet i pozniej taka bomba do 70/80 |
|
|
|
Dandusiek |
Dodany dnia 24-09-2010 21:07
|
Moderator
Postów: 1090
Data rejestracji: 05.06.09
Pomógł: 25 Skąd: Gdańsk
Status upomnienia:
|
No to raczje wina rolek tak samo mialem,poprostu daj lzejsze troche.
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
Fotki Suczki:
https://picasaweb...OOujM-DYQ#
http://bikepics.c...95/98ay50/
Przyśpieszenie mega - rakieta.
V-max 95-100 km/h.
|
|
|