seryjny wariator
zdjęcia na życzenie zainteresowanego
Pisać tu albo na gg 8432053
-------------------------------------------------------------------------
Suzuki Katana LC 2003r. http://w576.wrzut...P/p1000845
Tuning Mechaniczny
Cylk Malossi 70 cc Sport
Blaszki membranowa karbonowe Malossi
Wariator Multivar Malossi 2000
Rolki 7g Malossi
Wydech LeoVince ZX chrom
Żółta sprężyna Malossi od sprzęgła
Jak wspominał Ceiron i teraz mateusz, możesz mieć ten olej w gaźniku. Jak waidomo olej jest cięższy od benzyny, więc może osiadać na dnie. przez to mógł zaciągnąć dużo oleju do gaźnika, i teraz może mieć problem z dozowaniem paliwa. Najlepiej go wyczyść. Skoro Ci go zalewa to równierz wina gaźnika. Albo regulacja, albo jak wcześniej napisałem. i cyla nie zatarłeś, a już na pewno nie przez ten olej.
dobra ok dzięki za odpowiedzi postaram się jutro wyczyścić ten gaźnik ale ie obiecuję bo praca. Nie wiem czy będę miał czas
Ale na pewno napiszę rezultaty. Co dalej robić.
mechanika
-tłumik Tecnigas Chrom NEXT R
-wymieniona watra w tłumiku
-sprzęgło tech Racing
-kruciec dolotowy 21
-rolki Polini 2,8g
-sprężynka dociskowa =21
-sprężynki sprzęgła czerwone HEBO
-świeca NGK
i to by było na tyle z mechaniki
optyka
-lusterka łuskowe Carbon
-niebieskie wężyki od paliwa itp.
-manetki stage6
-diody LED w lampie ( niebieskie i zielone )
-diody LED w liczniku ( niebieskie )
-ryfle Carbon
-migacze luskowe LED
-przedłużka amortyzatora 5,5
-blad look
-wygładzenie nadkola
-przyciemnione migacze i świtło stop (czarne )