siema. mam problem z moją suzi, a mianowicie:kilka dni po wymianie gaźnika na seryjny v-max z ok. 75km/h spadł na 45 km/h oraz podczas jazdy z pasażerem v-max wynosi ok. 20 km/h. nie wiem co się stało... proszę o radę
Może ci sie rozregulował albo kupiłeś jakis guwni*any z allegro. Opisz to lepiej co sie dzieje czy dobrze pali czy słabo. A może jakies szczególne zauważenia?
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT v-max 95 Będzie więcej....
gaźnik wyregulowany przez mechanika kupiony w sklepie w turku. gdzieś może ok. 4 dni temu suzi zaczęła trochę dziwnie chodzić tzn. tak jakby śruby tłumika się poluźniły, ale sprawdzałem, wszystko jest z nimi ok. a jeszcze wcześniej po osiągnięciu prędkości 45km/h musiałem trochę poczekać aż wejdzie na obroty żeby osiągnąć większą prędkość...
jaki miałeś wcześniej gaźnik? przypuszczam że większy, sprawdź jaką masz dysze w nim po za tym regulacja.
Edytowane przez Kamilhg dnia 16-08-2010 14:00
Suzuki Katana Performance '98
Setup:
-Tecnigas RS70
-Pierwotna Malossi
-Membrany Polini
-Rolki Stage6 4,5g
-Filtr powietrza Hand-made